Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Uhersko - Doprava na I. železničním koridoru se dnes krátce po 18:30 hod. zastavila. Důvodem byla zhruba třicetiletá žena, která na železničním přejezdu za Uherskem na Pardubicku vstoupila pod vlak IC 587 Jan Perner, jedoucí z Prahy do Bohumína. Podle informací od hasičů, kteří na místě zasahují, se jednalo s velkou pravděpodobností o sebevražedný úmysl. Svědci nehody totiž uvedli, že dotyčná přijela k přejezdu vlastním vozem, vysvlékla se, vstoupila na trať a evidentně očekávala příjezd vlaku. Vlak sebevražedkyni zachytil a přejel všemi vozy.
Karel K.
| 19.11.2006 (20:05)
| 19.11.2006 (20:05)Související zprávy

20.11.2006 (18:41)
Teda pánové, vytahovat se na nešťastnou, teď už mrtvou sebevražedkyni, to ste teda tvrďáci.
20.11.2006 (18:39)
... no, nejspíš si před tou sebevraždou měla, říci:"počkej holka, já se tady zabiju a chudáci lidi se pak budou muset pět hodin nudit ve vlaku, to musim udělat nějak ohleduplně, ať nemusej mejt mašimu..."
20.11.2006 (18:34)
josef: ano, máte pravdu - na sebevrahy mám "pifku" a budu se do nich trefovat při každé příležitosti. Měnit se skutečně nehodlám :)
Podívejte se: ta dáma se vyjádřila určitým způsobem, který považuji za nechutný (skokem pod vlak). Já se vyjádřil stejně svobodně, jako ona (s tím rozdílem, že tím neovlivňuji životy stovek lidí), pro někoho možná nechutně, ale ať chcete či nechcete, je to prostě můj názor a pohled. To, že se někomu nelíbí, je čistě jeho soukromá věc.
Podívejte se: ta dáma se vyjádřila určitým způsobem, který považuji za nechutný (skokem pod vlak). Já se vyjádřil stejně svobodně, jako ona (s tím rozdílem, že tím neovlivňuji životy stovek lidí), pro někoho možná nechutně, ale ať chcete či nechcete, je to prostě můj názor a pohled. To, že se někomu nelíbí, je čistě jeho soukromá věc.
20.11.2006 (18:32)
josef: v první řadě měla být ohleduplná ta "paní".To by pak tak nešetrně nerozházela i šťastné životy těch zůčastněných(o rodinách i její vlastní ani nemluvě)...nechci se už opakovat,za svým názorem,co jsem psal dříve,si stojím a opravdu vím,o čem píšu...Rozhodně bych byl radši,kdyby se o těch bezohledných sebevrazích tolik nepsalo.Ona tu publicitu svého neomluvitelného činu chtěla,v domění že se asi o něm někde dočte,protože by si jinak vzala život někde v ústraní.
20.11.2006 (18:31)
NIcKON:
Opravdu nevím, k jakému neštěstí bych měl mít úctu. Jako k té dámě, že jí hráblo a šla, za nadšeného mávání, skočit pod vlak? Pardon, ale nějak nevidím byť jediný důvod k jakékoli úctě.
Čeho jsem si vážně nevšiml, že bych SVŮJ názor kdekoli vydával za názor většiny. Naopak - já si trvám na tom, že je to MŮJ názor a nikdy jsem netvrdil nic jiného. Budete tak laskavý a ocitujete mi pasáž, ze které jste vyrozumněl, že svůj názor vydávám za hlas většiny?
Jinak je mi úplně jedno, co tu dámu vedlo k sebevraždě. Mně něčí problémy opravdu nezajímají, stejně jako já neotravuji cizí lidi svými problémy. Pokud byla psychicky nemocná, pak neměla vůbec být mezi námi, ale hezky za mřížemi v blázinci.
Opravdu nevím, k jakému neštěstí bych měl mít úctu. Jako k té dámě, že jí hráblo a šla, za nadšeného mávání, skočit pod vlak? Pardon, ale nějak nevidím byť jediný důvod k jakékoli úctě.
Čeho jsem si vážně nevšiml, že bych SVŮJ názor kdekoli vydával za názor většiny. Naopak - já si trvám na tom, že je to MŮJ názor a nikdy jsem netvrdil nic jiného. Budete tak laskavý a ocitujete mi pasáž, ze které jste vyrozumněl, že svůj názor vydávám za hlas většiny?
Jinak je mi úplně jedno, co tu dámu vedlo k sebevraždě. Mně něčí problémy opravdu nezajímají, stejně jako já neotravuji cizí lidi svými problémy. Pokud byla psychicky nemocná, pak neměla vůbec být mezi námi, ale hezky za mřížemi v blázinci.
20.11.2006 (18:31)
..nemá smysl se rozčilovat, on pan Karel stejně zůstane, jaký je. A ještě z toho bude mít potěšení.
20.11.2006 (18:28)
Ale to ono panu Karlovi vůbec nevadí, on si v tom libuje. Dokonce ho to ještě povzbuzuje. Vypadá to, soudě podle jeho komentářů a blogu, že si ten včerejší večer docela užil. Co by si bez těch sebevrahů počal, dyť do těch se tak snadno kope, oni už moc neodpoví. No asi by kopal do někoho jiného, no. Ale my pro vás máme pochopení, pane Karle, my chápeme, že za to nemůžte...
20.11.2006 (18:22)
Karel K.: Když už Vám chybí základní hodnotové žebříčky a úcta k lidskému neštěstí, tak byste aspoň neměl svoje pokřivené světonázory vydávat za hlas většiny. Myslím, že většina těch opožděných cestujících by se NEŠLA pomstít sebevražedkyni očumováním, focením a hanobením ostatků. Za to, že vaše žena mrzla a nesnesitelně psychicky i tělesně strádala čtyři hodiny v Zámrsku na nástupišti (a vy jste za tu dobu nebyl schopen pro ni přijet nebo někoho poslat), byste měl nadávat spíš ČD, neschopným operativně řešit vzniklý problém. Btw, kdo Vám dal právo tu ženu soudit? Nemáte ani ponětí, co ji k té sebevraždě vedlo. Dost možná šlo o psychickou poruchu, ale to je taky nemoc. A víte, kdo veřejně napadá a zesměšňuje nemocné lidi? Lidský odpad, mezi který jste se tím zařadil. Hluboce Vámi pohrdám.
20.11.2006 (18:04)
Ach, vy jste tak ohleduplný..Pro dítě, ženskou (tím spíše těhotnou) a citlivé osoby může být takový zážitek nesmírně traumatický....spíš pro ně může být traumatický omylem si přečíst ty vaše kecy. Na těhle stránkách by snad měla být stanovena minimální věková hranice pro vstup, to aby dítě, co si nedopatřením přečte, co jste tu nakydal za hovadiny, zavřeli hned preventivně do polepšovny.
20.11.2006 (17:19)
hyvrysák - díky za názor. Myslel jsem, že existují záložní loko a fírové v pohotovosti - alespoň na velkých uzlech, jako jsou PA, ČT apod..
Je mi jasné, že sehnat autobusy na odvoz několika set cestujících není v takovou hodinu prakticky v lidských možnostech. Když ale tuším předloni strhlo nějaké EC u Chocně trolej a v té době se jezdilo jen po jedné koleji, našly se Bardotky (tuším jedna, nebo dvě), které nás přes to převezly. Sice jsme si asi 2,5 hodiny počkali, ale i tak je to alespoň něco... Proto jsem myslel, že nějaké zálohy existují.
Vyšetřování - jojo, to je mi jasné, že policajti nijak nespěchají. Pod mým starším blogspotem před třemi týdny (=sebevrah v Prosenici) dokonce jeden cestující napsal, že byl svědkem, když po několika hodinách přijeli policajti se slovy "však nám ta mrtvola neuteče."
xyz - porovnávám cenu životů. Jinou cenu má pro mne někdo, kdo si vezme život takto obscénním způsobem a jinou někdo, kdo se s tím životem pere, maká, atd.. Nechtějte po mně, abych viděl jako rovnocenného toho maníka, co mu vlak ujel nohy a teď toho lituje, když ho budu živit ze svých daní kvůli jeho blbému přístupu k problémům.
Payus - opět souhlas. Já jsem s tímto "stíháním sebevrahů" začal po několika jejich skocích v pražském metru. Uvědomil jsem si, že v normální stanici, v časech, kdy nejčastěji skáčou (typicky ve špičce), je právě nejvíce lidí - včetně dětí. A opravdu mě vytočila představa, že jednou budu muset například svému dítěti vysvětlovat, proč ta paní, co leží v kolejišti, nemá hlavu.... Pro dítě, ženskou (tím spíše těhotnou) a citlivé osoby může být takový zážitek nesmírně traumatický - v obzvláště senzitivních případech i fatálně. A to je to, co mi tak děsně vadí a proč se k sebevrahům-"exhibicionistům" stavím tak, jak jste viděli.
Taxi a zpoždění je samozřejmě druhotný - i když v mém pohledu ne nepodstatný fakt.
PeS - no, co jsem tak zachytil od manželky, tak opravdu vlaky původně po té druhé koleji jezdily. Pak ale přijel R601, který strhnul trolej a sám si při tom (asi) poškodil smeták. Od té doby už neprojelo nic. Teprve později přijel na místo vůz s opravářskou plošinou a situaci vyřešil.
M - viz PeS
Jinak se slovem tragédie v tomto případě taktéž nesouhlasím. To nebyla žádná tragédie - to bylo prostě vyústění situace způsobem, jakým to řeší člověk, který není normální.
Laborec425 - Naposledy tady píšu, že prostě takto jednám na základě několika zkušeností a má trpělivost se sebevrahy přetekla. Jak jsem již napsal: pokud paní považovala odchod ze života za jediné řešení, budiž, bylo to její právo. Měla ho ale realizovat tak, aby se svým výkonem práva nedotkla práv dalších osob - což se stalo. Prostě měla to udělat bez divadla, mávání a vlaku - třeba jako slečna Bartošová.
Ajemgud - zajímavý, byť ještě o fous extrémnější názor, než mám já :). Já bych alespoň dával šanci na léčení - přeci jen dost lidí se pod odbornou péčí může vyléčit, ať už zcela, nebo z větší části.
Každopádně máš pravdu: bylo by to na delší debatu.
Je mi jasné, že sehnat autobusy na odvoz několika set cestujících není v takovou hodinu prakticky v lidských možnostech. Když ale tuším předloni strhlo nějaké EC u Chocně trolej a v té době se jezdilo jen po jedné koleji, našly se Bardotky (tuším jedna, nebo dvě), které nás přes to převezly. Sice jsme si asi 2,5 hodiny počkali, ale i tak je to alespoň něco... Proto jsem myslel, že nějaké zálohy existují.
Vyšetřování - jojo, to je mi jasné, že policajti nijak nespěchají. Pod mým starším blogspotem před třemi týdny (=sebevrah v Prosenici) dokonce jeden cestující napsal, že byl svědkem, když po několika hodinách přijeli policajti se slovy "však nám ta mrtvola neuteče."
xyz - porovnávám cenu životů. Jinou cenu má pro mne někdo, kdo si vezme život takto obscénním způsobem a jinou někdo, kdo se s tím životem pere, maká, atd.. Nechtějte po mně, abych viděl jako rovnocenného toho maníka, co mu vlak ujel nohy a teď toho lituje, když ho budu živit ze svých daní kvůli jeho blbému přístupu k problémům.
Payus - opět souhlas. Já jsem s tímto "stíháním sebevrahů" začal po několika jejich skocích v pražském metru. Uvědomil jsem si, že v normální stanici, v časech, kdy nejčastěji skáčou (typicky ve špičce), je právě nejvíce lidí - včetně dětí. A opravdu mě vytočila představa, že jednou budu muset například svému dítěti vysvětlovat, proč ta paní, co leží v kolejišti, nemá hlavu.... Pro dítě, ženskou (tím spíše těhotnou) a citlivé osoby může být takový zážitek nesmírně traumatický - v obzvláště senzitivních případech i fatálně. A to je to, co mi tak děsně vadí a proč se k sebevrahům-"exhibicionistům" stavím tak, jak jste viděli.
Taxi a zpoždění je samozřejmě druhotný - i když v mém pohledu ne nepodstatný fakt.
PeS - no, co jsem tak zachytil od manželky, tak opravdu vlaky původně po té druhé koleji jezdily. Pak ale přijel R601, který strhnul trolej a sám si při tom (asi) poškodil smeták. Od té doby už neprojelo nic. Teprve později přijel na místo vůz s opravářskou plošinou a situaci vyřešil.
M - viz PeS
Jinak se slovem tragédie v tomto případě taktéž nesouhlasím. To nebyla žádná tragédie - to bylo prostě vyústění situace způsobem, jakým to řeší člověk, který není normální.
Laborec425 - Naposledy tady píšu, že prostě takto jednám na základě několika zkušeností a má trpělivost se sebevrahy přetekla. Jak jsem již napsal: pokud paní považovala odchod ze života za jediné řešení, budiž, bylo to její právo. Měla ho ale realizovat tak, aby se svým výkonem práva nedotkla práv dalších osob - což se stalo. Prostě měla to udělat bez divadla, mávání a vlaku - třeba jako slečna Bartošová.
Ajemgud - zajímavý, byť ještě o fous extrémnější názor, než mám já :). Já bych alespoň dával šanci na léčení - přeci jen dost lidí se pod odbornou péčí může vyléčit, ať už zcela, nebo z větší části.
Každopádně máš pravdu: bylo by to na delší debatu.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko










