..: Sebevražda u Uherska :..
NehodaUhersko - Doprava na I. železničním koridoru se dnes krátce po 18:30 hod. zastavila. Důvodem byla zhruba třicetiletá žena, která na železničním přejezdu za Uherskem na Pardubicku vstoupila pod vlak IC 587 Jan Perner, jedoucí z Prahy do Bohumína. Podle informací od hasičů, kteří na místě zasahují, se jednalo s velkou pravděpodobností o sebevražedný úmysl. Svědci nehody totiž uvedli, že dotyčná přijela k přejezdu vlastním vozem, vysvlékla se, vstoupila na trať a evidentně očekávala příjezd vlaku. Vlak sebevražedkyni zachytil a přejel všemi vozy.

Karel K. Poslat mail autorovi | 19.11.2006 (20:05)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von

Weitere aus ČR Pardubický


  1 ... 14 15 16 17 18 ... 37      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer M 
20.11.2006 (16:00)  
Ano, skvele. Jen vice prikladu z USA, Nemecka a Rakouska. A co nejmene prikladu ze Spanelska, Ciny nebo Rovnikove Guinei...

A paniiii ucitelkoooo, proc maji v becku jen dve hodiny chemie a my triii?

Cestujici - ty ale nehledas ani duvody, ani reseni. proste CD sucks a neptejte se mne, jak bych to resil, protoze to neni muj ukol ani moje starost. Vypravci je debil, ja bych si nahonil dva prazdny vagony, k tomu naky maniky, co by to zapojili a jelo by se. Zadnej problem...

Ja mam taky priklad, sice ne z juesej, ale z Nemecka... Prechod pres tramvajovou trat. Dvojkolejnou. Frekvence salin taknak normalni. Na obou stranach prechodu dva manici, kteri lidem rikali, kdy muzou a kdy nemuzou prejit. Pokud je zde rec o efektivite CD a snizovani naklady a kdo vi co jeste, tak by srdce jiste zaplesalo, kdyby CD v kazde stanici zamestnalo lidi, jejichz pracovni napln by byla pousteni lidi pres koleje... Jo, na tom prechodu byl i semafor. Funkcni...
20.11.2006 (15:50)  
Proč je dnešní lidstvo tak hrozně "humánní", že nechává přežívat lidi s poškozeným genomem? KDO dal lidstvu PRÁVO porušovat přírodní zákony? Nedivme se, že je v populaci tolik různě "divných" lidí, lidstvo není vůbec zdravé, když mají možnost rozmnožovat se i jen nepatrně "nezdraví" jedinci, tak ten poškozený gen už se šíří dál, všechno se to sčítá, mísí a může se stát, že zanedlouho nebude jediný člověk, který by nebyl na něco alergický(a teď nemyslím fyziologickou reakci).
Nelze s jistotou říci, jestli za to mohla - z jedné strany třeba ano, udělala to schválně, z druhé strany ne - zřejmě měl její mozek nějakou poruchu, s kterou se buď už narodila, anebo jí to způsobily okolnosti, např stres apod. Jenže v tomto případě jde vina buď na její rodiče (zde se to dá dál rozvíjet až k předkovi, který měl první poškozenou DNA) anebo třeba pracoviště, čili šéf, zákazníci apod.
Bylo by to zcela jistě na velikou filozofickou debatu, jenže stejně bychom nic nevyřešili....
20.11.2006 (15:47)  
M: Aha, takže kdyby k této události došlo ve středu, tak by dráhy vyslaly zálohy?

Jak se říká: "Kdo chce hledá způsoby, kdo ne, hledá důvody."

Ocituji tady příspěvek uživatele XYZ z diskuze pod jednou z dnešních bleskovek (http://www.zelpage.cz/comment.php?id=3387&w=n):

-----------

Při této příležitosti jsem si vzpomněl na úsměvnou zkušenost z regionální tratě San Francisco <-> San Jose. Když se na jeden sobotní spoj sešlo více lidí a bylo jasné, že si všichni nesednou, byl vypraven mimořádný násled ke zjednání nápravy, na což byli cestující upozorňování jak při nástupu do prvního (pravidelného) vlaku, tak také na každé stanici, aby si případně mohli přestoupit.

A jako třešnička na dort: zvýšený počet cestujících způsobil zpoždění (kolem 8 minut), za což se nám palubním rozhlasem každou stanici omlouvali a také sdělovali, jaký je předpokládaný vývoj pro další cestu (tedy jaké zpoždění můžeme očekávat v cíli).

A opravdu to nebylo moc drahé a Spokojené státy opravdu nejsou železniční velmoc.

---------

Holt v USA mají rozlehlá pole.
Registrierter Benutzer M 
20.11.2006 (15:30)  
Cestujici - no... V nedeli, rekl bych, jezdi hodne vlaku posileno. O vagony, ktere pres tyden stoji na poli. Pokud budou jeste zalohy za vagony, ktere 6 dni v tydnu stoji na poli, tak mam obavu, ze nebudeme mit dost tech poli...
Tohle mi pripomina uvahu o tom, jestli mame dost sypacu, aby zvladly snehovou kalamitu, ktera k nam prijde (kdyz hodne) dvakrat do roka. Ale tak jsme silna ekonomika, muzeme si dovolit nakupovat stroje, ktere zpravidla nevyuzijeme:-)
Registrierter Benutzer Laborec425  mail  
20.11.2006 (15:23)  
Opravdu nechápu, proč existujou tak zlý lidi jako je Karel K. To jako nemůže pochopit, že ta paní nepřemýšlela o tom, jestli zpozdí nějaký vlaky? Za prvé se jí něco hrozného stalo, takže ani nemohla přemýšlet a za druhý lidi, který se nezajímají o železnici jako my všichni tady, tak je nenapadne, co taková věc způsobí na železnici.... A ten blog je hnus. Nechápu, že má někdo čas se zabývat takovými věcmi a ještě to cpát na internet :((!
Registrierter Benutzer Drapa  mail  
20.11.2006 (15:11)  
Nevite co bylo na Pernetovi za HV? Rano jela na Hutnikovi 151 007, byla pekne cista tak myslim ze prave ona...
20.11.2006 (15:09)  
"Záložní soupravy ani mašiny neexistují natož strojvedoucí a vl.čety"

Takže je to v pořádku? Prostě konstatujeme, že zálohy nejsou a hotovo. Možná by takové zálohy byly příliš nákladné, ale uvědomte si, že pětihodinové zpoždění taky není zadarmo!

"Sehnat autobus v neděli večer je taky skoro nemyslitelné."

Copak dráhy by snad autobusy sehnaly, kdyby se to stalo třeba ve středu??


Registrierter Benutzer PZ 
20.11.2006 (14:26)  
cituji z K-Repu: "R601 - 150 019 asi v polovině úseku se rozpadl sběrač bohužel tak nešťastně,že jedním koncem byl u troleje a druhým ji zkratoval na střechu"
Registrierter Benutzer M 
20.11.2006 (14:01)  
hyvrysák - OK

JTB - Pokud jde o ty pripoje, tak to jsem asi nepochopil, ale asi mi napises, ze prinos z pripoju je mensi nez ztrata z nepripoju, ne? Taky neni bez zajimavosti, ze na normalni pripoj se ceka, ale kdyz je zpozdeni "vetsi nez male", tak se neceka. Jako ne-neoklasik bych to nazval, ze ztraty z pripoje uz prevysi prinosy a proto je lepsim resenim "ujet"...
Tragedie? A jaka tragedie se stala? Sorry, ale porad mam slovo tragedie spojene s tim, kdyz nekdo zemre nedobrovolne...
Velky pripad? Neni nic lehciho nez vzit vsechny vlakove sebevrazdy za rok - to uz dostatecne velke je?
20.11.2006 (13:43)  
M: o problémech s trolejí a na lokomotivě 601 se včera psalo, ale ani se nedivím, že jsi to v tom velkém množství komentářů přehlédl. Já osobně nic bližšího nevím, seděl jsem doma dost daleko od místa nehody a jen jsem tak uvažoval podle údajů na Babitronu a toho co se zde objevilo. Zkrátka si myslím, že než se vyskytly problémy s trolejí, tak po jedné koleji některé vlaky dostaly přednost, některé ne a že mezitím než došla řada na ty druhé, se stal ten problém s trolejí. Ale to je jen moje domněnka.
  1 ... 14 15 16 17 18 ... 37      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko