Praha - Odřeknutí prezentační jízdy RT Expressu, naplánované na poslední listopadový den, bylo jen předvojem jobových zvěstí, které se ze sídla společnosti Railtrans začaly ve středečním večeru šířit. Vlaky totiž nevyjedou ani 10.12.2006, kdy měly s prvním dnem platnosti nového GVD vyrazit na cesty mezi Ostravou a Prahou.
Jednatelé Railtransu Radan Stift a Petr Šimral to vysvětlují neschválením původně zamýšlených lokomotiv řady 189 DB a posléze i rizikovostí nasazení stařičkých lokomotiv řady 140, zapůjčených zatím nepotvrzeným dopravcem. "Společnost RAILTRANS se po zralé úvaze rozhodla nepoužít slibované náhradní řešení, nasazení lokomotiv řady 140. Tyto lokomotivy ani v dobách své slávy nejezdily více jak 1.000 km denně, nyní by je denně čekalo 1.400 km a u soukromníků tolik lokomotiv není. RT Expressy tedy vyjedou až po schválení libovolné elektrické moderní lokomotivy společnosti Siemens pro železniční síť v České republice. Omlouváme se Vám za napínání do poslední chvíle. Věřili jsme, že to vyjde," píše se v prohlášení Railtransu.
zdroj: RT Express

PŠ
Tak pojdme do toho, o persingu v bravach RTExpress nikdy nepadlo ani slovo, pokazde se mluvilo jen o 140. Takze pojdme k nim. Mame zde nesrovnalost, nebot JOHNZ tvrdi, ze ze Ziliny mely jit k vam tri. Proc by si slovaci v Ziline vymysleli neco o tom, ze posilaji bobiny nejakemu soukromnikovi? Slovaci maji nejake spekulace ohledne RTExpressu vite kde. Ale budiz, proverme obe varianty.
Varianta A: JOHNZ ma pravdu, v tom pripade nechapu vyjadreni, ze s vami nespolupracuji statni zeleznice. Navic by to odpovidalo mym poctum - 3 ze Slovenska, 2-3 od ODOSu, to by se pri sikovnosti servismanu dalo stihat. Neni zvlastni, ze zrovna ted, kdy ma vyjet RTExpress s bobinama, rozsiruje ODOS svuj park stoctyricitek? A neni divne, ze jak jim jedna bouchne, zacne to bouchat i vas?
Varianta B: JOHNZ keca, statni zeleznice se s vami nebavi. Kde jste potom chtel vzit dost 140 na pokryti potreb RTExpressu? Jsou 140 jeste jinde?
To je otazka pro vsechny. Ja o zadnych jinych nevim, rad se necham poucit: JSOU 140 JESTE NEKDE JINDE NEZ U ODOS NEBO U ZSSK (CARGO)?
Prominte pane Simral, ale vase tajnustkarstvi temto spekulacim nahrava a nikdo mi nemuze muj nazor zakazat. Fandil jsem vasemu projektu a mrzi me ze to takto dopadlo, nicmene tyto spekulace si neodpustim, protoze jsem od prirody zvedavy clovek a RTExpress je vec, ktera me zajima a logicky me proto i zajima, proc dopadla tak, jak dopadla.
PŠ
Proč nechce pan Šimral zveřejnit informace o lokomotivách a podobně? Protože to nemusí! Můžeme být řádi, že nám prozdradil alespoň něco!
P.S. Pane Šimral, přeji Vám, aby projekt RT Expressu vyšel, dražní úřad povolil alespoň zkušební provoz co nejdříve a vlaky RT Express mohli začít brouzdit tratě SŽDC!
PŠ
PŠ
A zrovna tyto spekulace smerem k ODOSu mi prijdou jako velice seriozni, nebot vyloucim-li statni dopravce, zbyva mi pouze ODOS. A zruseni prezentacek jak na potvoru casove pasuje na tu jednu prave vybuchlou bobinu ODOSu.
"Státní železnice vlastnící potřebná vozidla s námi odmítli spolupracovat..."
A kde jinde jsou dnes provozuschopne 140 nez na Slovensku? Co ja vim, tak jedine u ODOSu. Pokud se pletu, opravte me.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.











