..: Start RT Expressu se definitivně odkládá. Na jak dlouho? :..
Praha - Odřeknutí prezentační jízdy RT Expressu, naplánované na poslední listopadový den, bylo jen předvojem jobových zvěstí, které se ze sídla společnosti Railtrans začaly ve středečním večeru šířit. Vlaky totiž nevyjedou ani 10.12.2006, kdy měly s prvním dnem platnosti nového GVD vyrazit na cesty mezi Ostravou a Prahou.

Jednatelé Railtransu Radan Stift a Petr Šimral to vysvětlují neschválením původně zamýšlených lokomotiv řady 189 DB a posléze i rizikovostí nasazení stařičkých lokomotiv řady 140, zapůjčených zatím nepotvrzeným dopravcem. "Společnost RAILTRANS se po zralé úvaze rozhodla nepoužít slibované náhradní řešení, nasazení lokomotiv řady 140. Tyto lokomotivy ani v dobách své slávy nejezdily více jak 1.000 km denně, nyní by je denně čekalo 1.400 km a u soukromníků tolik lokomotiv není. RT Expressy tedy vyjedou až po schválení libovolné elektrické moderní lokomotivy společnosti Siemens pro železniční síť v České republice. Omlouváme se Vám za napínání do poslední chvíle. Věřili jsme, že to vyjde," píše se v prohlášení Railtransu.

zdroj: RT Express


Honza Beránek / JTB | 30.11.2006 (0:13)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci Služby

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 ... 6 7 8 9 10      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Petr Šimral  mail  
30.11.2006 (2:00)  
ad Adam: spekulace jsou zajímavé, ale já opravdu nemíním ani naznačovat. Není to o nevědění, ale o nekopání kolem sebe. Nám to nepomůže.
Registrierter Benutzer vb007 
30.11.2006 (1:57)  
ceny pěkné
Korrespondent oder ŽP Mitglied Adam  mail  
30.11.2006 (1:53)  
Ten diskutujici se ptal, proc si nepujcite od slovaku persing. Vy jste jej odkazal na toto: "Společnost RAILTRANS se po zralé úvaze rozhodla nepoužít slibované náhradní řešení, nasazení lokomotiv řady 140, oblíbené Bobiny. Tyto lokomotivy ani v dobách své slávy nejezdily více jak 1000 km denně, nyní by je denně čekalo 1400 km. K tomuto provozu bychom potřebovali nejméně 10 lokomotiv, abychom je dokázali opravovat a to bohužel nebylo možné. Státní železnice vlastnící potřebná vozidla s námi odmítli spolupracovat a u soukromníků tolik lokomotiv není."

Tak pojdme do toho, o persingu v bravach RTExpress nikdy nepadlo ani slovo, pokazde se mluvilo jen o 140. Takze pojdme k nim. Mame zde nesrovnalost, nebot JOHNZ tvrdi, ze ze Ziliny mely jit k vam tri. Proc by si slovaci v Ziline vymysleli neco o tom, ze posilaji bobiny nejakemu soukromnikovi? Slovaci maji nejake spekulace ohledne RTExpressu vite kde. Ale budiz, proverme obe varianty.

Varianta A: JOHNZ ma pravdu, v tom pripade nechapu vyjadreni, ze s vami nespolupracuji statni zeleznice. Navic by to odpovidalo mym poctum - 3 ze Slovenska, 2-3 od ODOSu, to by se pri sikovnosti servismanu dalo stihat. Neni zvlastni, ze zrovna ted, kdy ma vyjet RTExpress s bobinama, rozsiruje ODOS svuj park stoctyricitek? A neni divne, ze jak jim jedna bouchne, zacne to bouchat i vas?

Varianta B: JOHNZ keca, statni zeleznice se s vami nebavi. Kde jste potom chtel vzit dost 140 na pokryti potreb RTExpressu? Jsou 140 jeste jinde?

To je otazka pro vsechny. Ja o zadnych jinych nevim, rad se necham poucit: JSOU 140 JESTE NEKDE JINDE NEZ U ODOS NEBO U ZSSK (CARGO)?

Prominte pane Simral, ale vase tajnustkarstvi temto spekulacim nahrava a nikdo mi nemuze muj nazor zakazat. Fandil jsem vasemu projektu a mrzi me ze to takto dopadlo, nicmene tyto spekulace si neodpustim, protoze jsem od prirody zvedavy clovek a RTExpress je vec, ktera me zajima a logicky me proto i zajima, proc dopadla tak, jak dopadla.
Registrierter Benutzer Petr Šimral  mail  
30.11.2006 (1:52)  
Doufám, že s tím vydržíte alespoň do večera. Přeci jen bych si rád dřímnul :-)
30.11.2006 (1:33)  
Na http://www.rtexpress.cz/ už je oznámení o zrušení a taky odkaz na SPPO, takže máme náhradní zábavu - študovat SPPO :-)
Registrierter Benutzer Mrak 
30.11.2006 (1:24)  
Nechápu proč nemohly být lokomotivy ES 64 F 4 schváleny aspoň pro provoz na 3 kv ss, což by RT Expressu v současné době stačilo. Možná proto, že DÚ i ČD jsou kontrolovány státem.
Proč nechce pan Šimral zveřejnit informace o lokomotivách a podobně? Protože to nemusí! Můžeme být řádi, že nám prozdradil alespoň něco!

P.S. Pane Šimral, přeji Vám, aby projekt RT Expressu vyšel, dražní úřad povolil alespoň zkušební provoz co nejdříve a vlaky RT Express mohli začít brouzdit tratě SŽDC!
Registrierter Benutzer Petr Šimral  mail  
30.11.2006 (1:17)  
ad Adam predchozi: ten diskutujcí se ptal na něco jiného.
Registrierter Benutzer Petr Šimral  mail  
30.11.2006 (1:15)  
ad Adam: možná to tak pasuje, ale nebylo to tak. Společnosti ODOS si velice vážím a velice by mě mrzelo, kdyby byla spojena s něčím, co není pravda. I vy se asi budete smířit s tím, že nevíte vše.
Korrespondent oder ŽP Mitglied Adam  mail  
30.11.2006 (1:11)  
Pokud byla vase uvaha dostatecne zrala, pak vam ale muselo rovnez dojit, se se objevi spekulace, ktere vam zjevne nejsou prijemne.

A zrovna tyto spekulace smerem k ODOSu mi prijdou jako velice seriozni, nebot vyloucim-li statni dopravce, zbyva mi pouze ODOS. A zruseni prezentacek jak na potvoru casove pasuje na tu jednu prave vybuchlou bobinu ODOSu.
Korrespondent oder ŽP Mitglied Adam  mail  
30.11.2006 (1:08)  
A jeste technicky dotaz, pane Simral. Na K-reportu se vas jeden z diskutujich ptal, proc se nezkusite domluvit se Slovaky. Odkazal jste jej na vase prohlaseni, ktere se objevuje o nekolik prispevku vys. V tom je co se tyce bobin jako nahradniho reseni napsano toto:

"Státní železnice vlastnící potřebná vozidla s námi odmítli spolupracovat..."

A kde jinde jsou dnes provozuschopne 140 nez na Slovensku? Co ja vim, tak jedine u ODOSu. Pokud se pletu, opravte me.
  1 ... 6 7 8 9 10      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko