Praha - Odřeknutí prezentační jízdy RT Expressu, naplánované na poslední listopadový den, bylo jen předvojem jobových zvěstí, které se ze sídla společnosti Railtrans začaly ve středečním večeru šířit. Vlaky totiž nevyjedou ani 10.12.2006, kdy měly s prvním dnem platnosti nového GVD vyrazit na cesty mezi Ostravou a Prahou.
Jednatelé Railtransu Radan Stift a Petr Šimral to vysvětlují neschválením původně zamýšlených lokomotiv řady 189 DB a posléze i rizikovostí nasazení stařičkých lokomotiv řady 140, zapůjčených zatím nepotvrzeným dopravcem. "Společnost RAILTRANS se po zralé úvaze rozhodla nepoužít slibované náhradní řešení, nasazení lokomotiv řady 140. Tyto lokomotivy ani v dobách své slávy nejezdily více jak 1.000 km denně, nyní by je denně čekalo 1.400 km a u soukromníků tolik lokomotiv není. RT Expressy tedy vyjedou až po schválení libovolné elektrické moderní lokomotivy společnosti Siemens pro železniční síť v České republice. Omlouváme se Vám za napínání do poslední chvíle. Věřili jsme, že to vyjde," píše se v prohlášení Railtransu.
zdroj: RT Express

Petr Šimral
Ale znovu opakuji: nikdy a nikde jsem nepromluvil o bobinách ODOSu a proto trvám na odstranění zaručených zpráv o této firmě a o diskuzi o tom, jak jsem byl s Vámi přinucen se domlouvat. Vaše doplnění o 140 079 je již doslova výsměchem!!!
Petr Šimral
Táži se vás tedy, je to, co bylo po krátký čas na webu (a bylo posléze staženo) a nyní je zkopírováno v diskusi na k-reportu opravdu Vaše dílo? Pokud jste takové prohlášení opravdu napsal, uveďte prosím informace na pravou míru. Pokud je dotyčné prohlášení podvrh, omluvím se Vám a článek stáhnu.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.











