Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Bratislava - Vybrané vlaky ZSSK nebudou při pokračující rekonstrukci 2. nástupiště přijíždět ani odjíždět z Bratislavy hlavní stanice, ale ze železniční stanice Bratislava - Nové Mesto. Od 10.12.2006 se to týká 7 vlaků, ze kterých jsou 2 rychlíky, 1 spěšný vlak a ostatní osobní vlaky. Některé vlaky do Galanty budou vedené odklonem přes železniční stanici Bratislava východ. Je to celkem 13 vlaků, z toho je 5 rychlíků a 8 osobních vlaků. Rekonstrukce 2. nástupiště si kromě toho vyžádala i omezení jízdy osobního vlaku 4320 z Dunajske Stredy do Bratislavy, který nepojede v úseku Bratislava Nové Mesto – Bratislava hlavná stanica. Cestující však mohou využít MHD. S rekonstrukcí začali ŽSR ješte v srpnu tohoto roku a ukončení prací plánují na konec prosince.
zdroj: Tisková zpráva ZSSK
Adys
| 12.12.2006 (9:00)
| 12.12.2006 (9:00)Zusammenhängende Nachrichten

13.12.2006 (8:30)
Najprv si treba pozrieť koľajový plán stanice a preštudovať obeh súprav, gvd a technológiu prác v stanici. Ja by som si nedovolil kritizovať prácu niekde a niekoho, predtým ako by som to sám neskúsil!
12.12.2006 (23:23)
Znovu připomínám pro srovnání: V Ústí na hlavním jsou tři nástupištní hrany a dá se to profesionálním nasazením výpravčích bez větších problémů odjezdit. Ale u bolševické ŽSR ne.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










