Benešov u Prahy - Významnou zakázku v hodnotě přesahující 4 miliardy korun provede sdružení dodavatelů pod vedením společnosti Skanska v období od října letošního roku do května 2010.
Objednatelem projektu jsou SŽDC a ČD, přičemž finanční prostředky poskytne SFDI a Evropská unie prostřednictvím Fondu soudržnosti. Železniční úsek z Benešova u Prahy do Strančic je součástí IV. tranzitního železničního koridoru v České republice. "V rámci optimalizace tohoto úseku provedeme unikátní protihluková opatření, včetně vybudování protihlukových stěn v celkové délce téměř 18 km," říká Petr Podkonický, ředitel stavby Skanska.
Po dokončení optimalizace více než 24 km úseku trati z Benešova u Prahy do Strančic zde budou vlakové soupravy moci projíždět rychlostí až 120 km/h. Na celém úseku bude vyměněn kolejový svršek i spodek, opraveny budou všechny mosty, křížení silnic s kolejemi a další související objekty. Kompletní rekonstrukcí projdou železniční stanice Benešov u Prahy, Čerčany, Senohraby a zastávky Čtyřkoly, Mirošovice u Prahy a Mnichovice. Železniční stanice Benešov bude spolu s kompletní rekonstrukcí navíc připravena na budoucí dvojkolejné napojení na Tábor.
zdroj: Železničář
| 30.12.2006 (10:00)
wałbrzych: z velké části by zde PHS měly být plastové, z na západě hromadně likvidovaných plastových oken (mění je za dřevěné).
---
Např. jen přes Mnichovice bude PHS u 2.koleje v délce 2500 metrů. Dál ke Strančicícm bude PHS u 1.koleje a pak hned u 2.koleje. Jinak úsek Strančice - Hostivař je taky plný PHS na délce úseku 18 km bude 14 km protihlukových stěn.
Spíš bych investoval do mimoúrovnových přejezdů a do zajištování skal.
Jinak je zajimave, ze se tu ted objevuji clanky, ktere vysly v Zeleznicari uz pred tremi tydny?!
Není to náhodou myšleno jako 9km nalevo od trati a 9km napravo?
Když se modernizuje 10km dvoukolejné trati, taky píšou, že vyměnili 20km kolejí.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.










