..: Z Benešova do Strančic rychleji :..

Ilustrační fotoBenešov u Prahy - Významnou zakázku v hodnotě přesahující 4 miliardy korun provede sdružení dodavatelů pod vedením společnosti Skanska v období od října letošního roku do května 2010.

Objednatelem projektu jsou SŽDC a ČD, přičemž finanční prostředky poskytne SFDI a Evropská unie prostřednictvím Fondu soudržnosti. Železniční úsek z Benešova u Prahy do Strančic je součástí IV. tranzitního železničního koridoru v České republice. "V rámci optimalizace tohoto úseku provedeme unikátní protihluková opatření, včetně vybudování protihlukových stěn v celkové délce téměř 18 km," říká Petr Podkonický, ředitel stavby Skanska.

Po dokončení optimalizace více než 24 km úseku trati z Benešova u Prahy do Strančic zde budou vlakové soupravy moci projíždět rychlostí až 120 km/h. Na celém úseku bude vyměněn kolejový svršek i spodek, opraveny budou všechny mosty, křížení silnic s kolejemi a další související objekty. Kompletní rekonstrukcí projdou železniční stanice Benešov u Prahy, Čerčany, Senohraby a zastávky Čtyřkoly, Mirošovice u Prahy a Mnichovice. Železniční stanice Benešov bude spolu s kompletní rekonstrukcí navíc připravena na budoucí dvojkolejné napojení na Tábor.

zdroj: Železničář


Adys Poslat mail autorovi | 30.12.2006 (10:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Středočeský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
30.12.2006 (18:46)  
Petr Krček: ty nízké PHS by musely být v těsné blízkosti kolejnice, což by šlo možná u pevné dráhy, ale ne u štěrkového lože. Skály budou v tomto úseku zajišťovány, jdou do toho desítky miliónů korun.

wałbrzych: z velké části by zde PHS měly být plastové, z na západě hromadně likvidovaných plastových oken (mění je za dřevěné).
---
Např. jen přes Mnichovice bude PHS u 2.koleje v délce 2500 metrů. Dál ke Strančicícm bude PHS u 1.koleje a pak hned u 2.koleje. Jinak úsek Strančice - Hostivař je taky plný PHS na délce úseku 18 km bude 14 km protihlukových stěn.
30.12.2006 (16:17)  
Já ty zdi taky nesnáším.Chápu, že se musí řešit hluk,ale proč ty stěny nejsou vysoký metr možná metr a půl tak akorát nad podvozky, vždyť stejně nejvíc hluku jde od styku kol s kolejnicí.Od skříně žádnej hluk nejde, takhle se to ještě odráží a je to hlučnější.
Spíš bych investoval do mimoúrovnových přejezdů a do zajištování skal.
30.12.2006 (16:04)  
Samozřejmě vím, že u 24 km tratí lze postavit i 48 km PHS (a myslím že betonlobby by prosadila i 49 a víc). Ale i těch 18 je příšerně moc. Zeď hluk jenom odráží, a je-li na obou stranách, je to jen horší, navíc hlučnost se radikálně snižuje výměnou svršku. Hrůza.
dopisovatel nebo člen ŽP MirKo 
30.12.2006 (15:34)  
Fuj, ty zdi to bude hnus.
registrovaný uživatel Zel.am  mail  
30.12.2006 (15:26)  
Pane bože, já tyhle protihlukové stěny úplně nesnáším, já jen doufám že nakonec příjdou nato, jako v Rakousku a Švýcarsku, že lidi chcou z vlaku taky něco vidět....
30.12.2006 (14:04)  
Airtime: Z ČT do Brna (i PHA-Brno) jezdím docela často a to jak EC, tak Pendolínem a naklápění u něj vypadává jen zřídka, nejčastěji kolem Letovic a to tak, že přibližně na minutu, tedy nějaké 2 km. Navíc je to v úseku, kde to skoro není poznat. Jinak v těch menších obloucích je absence naklápění oproti EC znatelná a to právě a hlavně na tomto úseku ČT-Brno.
30.12.2006 (13:58)  
No snad jste si nemysleli, ze 18km protihlukovych sten se rovna 18km trati?

Jinak je zajimave, ze se tu ted objevuji clanky, ktere vysly v Zeleznicari uz pred tremi tydny?!
30.12.2006 (13:55)  
Duke123: možná že máte pravdu,ale i tech 9km mi přijde zrovna v tomhle úseku,který znám dokonale strašně moc...:o)
30.12.2006 (13:00)  
Nic si z toho nedelejte. Na 90 km prvniho koridoru mezi C.T. a Brnem nejsou protihlukové stěny zase téměř vůbec nikde, tu a tam se jen měnila okna. Stálo to neskutečných miliard a jezdí se taky až 120, většinou však 70-100:-) A i Pendolino jezdí na dvou nejhorších úsecích touto bežnou nenaklápěcí rychlostí, jelikož zrovna tam musí chytře stáhovat sběrač a to pak naklápění na několik km vypadne.
30.12.2006 (12:57)  
Svatý Betone, 18km protihlukových stěn na 24km tratí???

Není to náhodou myšleno jako 9km nalevo od trati a 9km napravo?
Když se modernizuje 10km dvoukolejné trati, taky píšou, že vyměnili 20km kolejí.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko