..: Z Benešova do Strančic rychleji :..

Ilustrační fotoBenešov u Prahy - Významnou zakázku v hodnotě přesahující 4 miliardy korun provede sdružení dodavatelů pod vedením společnosti Skanska v období od října letošního roku do května 2010.

Objednatelem projektu jsou SŽDC a ČD, přičemž finanční prostředky poskytne SFDI a Evropská unie prostřednictvím Fondu soudržnosti. Železniční úsek z Benešova u Prahy do Strančic je součástí IV. tranzitního železničního koridoru v České republice. "V rámci optimalizace tohoto úseku provedeme unikátní protihluková opatření, včetně vybudování protihlukových stěn v celkové délce téměř 18 km," říká Petr Podkonický, ředitel stavby Skanska.

Po dokončení optimalizace více než 24 km úseku trati z Benešova u Prahy do Strančic zde budou vlakové soupravy moci projíždět rychlostí až 120 km/h. Na celém úseku bude vyměněn kolejový svršek i spodek, opraveny budou všechny mosty, křížení silnic s kolejemi a další související objekty. Kompletní rekonstrukcí projdou železniční stanice Benešov u Prahy, Čerčany, Senohraby a zastávky Čtyřkoly, Mirošovice u Prahy a Mnichovice. Železniční stanice Benešov bude spolu s kompletní rekonstrukcí navíc připravena na budoucí dvojkolejné napojení na Tábor.

zdroj: Železničář


Adys Poslat mail autorovi | 30.12.2006 (10:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Stavby a projekty

Weitere aus ČR Středočeský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
30.12.2006 (12:25)  
ja tomu nerozumim...Z okraje Benešova do Čerčan žádná zástavba není,možná Mrač,ale nádraží je pod obcí.tam by se to obeslo bez sten klidne...Rekneme ze úsek Čerčany Senohraby je nějaky domek u tratě poze symbolicky,snad jen při prujezdu Čtyřkolama.ze Čtyřkol do Senohrab to jede lesem,stejně jako ze Senohrab do Mirošovic,v Mirošovicích bych to trosku chápal,lidi tam maj protihlukovou zeď od dálnice tak asi chtěj další...do Mnichovic to jede opět lesem´,až na kraji Mnichovic začíná pár domů,a nemuzu si pomoci,z Mnichovic do Strancic to jede opet lesem,nebo prez louky kde krome farmy s pštrosama opet nic neni,nevim proc tedy 18km zdí...kde plně chápu zed by bylo z okraje Benešova do nádraží,jinde opravdu ne...
Registrierter Benutzer Milynho  mail  
30.12.2006 (12:00)  
Souhlasím, že s těmi stěnami to přehnali - je to zhovadilost. Ani bych neřekl, že jsou PHS dostatečným opatřením ke snížení hlučnosti ... i kdyby - draze to kompenzuje právě nelibý výhled cestujícího z vlaku, náklady na stavbu, absence jakékoli romantiky řekněme.
30.12.2006 (11:58)  
Na PHS si holt budeme muset zvyknou cena za to že tratě vedou hustou zástavbou.Každý chce bydlet v tichu,ale proč se teda staví v blízkosti tratí?
30.12.2006 (11:54)  
Svatý Betone, 18km protihlukových stěn na 24km tratí??? Bože, kdo to kdy bude bourat?
Už teď si kolikrát ve vlaku připadám, jako bych dokolečka objížděl Západní Berlín.
Á propos, na Ukrajině jsou taky kolem tratí bariéry, skrz něž málokdy vidíte do kraje - ale jsou ze stromů...
30.12.2006 (11:40)  
Hm, toto fakt vyznieva trochu divne. Na Plzeň má síce výhľadovo viesť VRTka, ale tá predsa nebude kopírovať súčasnú trať, tak celkom nechápem, prečo sa zrazu prešlo z "modernizácií" k "optimalizáciám"...
30.12.2006 (11:27)  
Antonín: to já se zas netěším z těch 18 kilometrů protihlukových stěn, zatímco doteď cestující koukal převážně do lesa, tak nyní bude čumět do zdi (a zřejmě plastové). Nechápu, proč se stavbaři chlubí těmi PHS, raději bych o nich pomlčel, neb je to jen nutné zlo.

mrk: souběžně je naplánována velká přeložka na rychlost přes 200km/h, tak se maximální rychlosti 120 km/h neusmívej (navíc v současné době je mnohem nižší), předělávat ten úsek na 160 km/h by bylo příšerně drahé, nehledě na nemožnost přeložek díky husté zástavbě.
Registrierter Benutzer Antonín  mail  
30.12.2006 (10:57)  
No je to tak... Už se těším až se na té trati projedu.
Registrierter Benutzer mrk 
30.12.2006 (10:15)  
Nevím proč se musím u téhle zprávy usmívat.
Vlakové soupravy budou moci projíždět až neuvěřitelných 120 km/h. Navíc jak jsem pochopil tato rychlost bude jenom místy. To co je v civilizovaném světě běžné je u nás vydáváno za neuvěřitelný úspěch. Do této stavby se vrazí "pár miliard" pro stavební firmy a za pár let se zase vrazí pár miliard, aby se mohlo jezdit možná až 160. Hospodaření se vším všudy. Jen co se dostaví koridor na 160 km/h, už se počítá kolik by stálo vystavění vysokorychlostní tratě.Pokud za každé zvýšení rychlosti o 40 - 60 km/h prostavíme pár miliard a potrvá to pár let, možná se za 15-25 let projedeme po vysokorychlostní železnici v Česku rychlostmi nad 200 km/h.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko