Benešov u Prahy - Významnou zakázku v hodnotě přesahující 4 miliardy korun provede sdružení dodavatelů pod vedením společnosti Skanska v období od října letošního roku do května 2010.
Objednatelem projektu jsou SŽDC a ČD, přičemž finanční prostředky poskytne SFDI a Evropská unie prostřednictvím Fondu soudržnosti. Železniční úsek z Benešova u Prahy do Strančic je součástí IV. tranzitního železničního koridoru v České republice. "V rámci optimalizace tohoto úseku provedeme unikátní protihluková opatření, včetně vybudování protihlukových stěn v celkové délce téměř 18 km," říká Petr Podkonický, ředitel stavby Skanska.
Po dokončení optimalizace více než 24 km úseku trati z Benešova u Prahy do Strančic zde budou vlakové soupravy moci projíždět rychlostí až 120 km/h. Na celém úseku bude vyměněn kolejový svršek i spodek, opraveny budou všechny mosty, křížení silnic s kolejemi a další související objekty. Kompletní rekonstrukcí projdou železniční stanice Benešov u Prahy, Čerčany, Senohraby a zastávky Čtyřkoly, Mirošovice u Prahy a Mnichovice. Železniční stanice Benešov bude spolu s kompletní rekonstrukcí navíc připravena na budoucí dvojkolejné napojení na Tábor.
zdroj: Železničář
| 30.12.2006 (10:00)
Už teď si kolikrát ve vlaku připadám, jako bych dokolečka objížděl Západní Berlín.
Á propos, na Ukrajině jsou taky kolem tratí bariéry, skrz něž málokdy vidíte do kraje - ale jsou ze stromů...
mrk: souběžně je naplánována velká přeložka na rychlost přes 200km/h, tak se maximální rychlosti 120 km/h neusmívej (navíc v současné době je mnohem nižší), předělávat ten úsek na 160 km/h by bylo příšerně drahé, nehledě na nemožnost přeložek díky husté zástavbě.
Vlakové soupravy budou moci projíždět až neuvěřitelných 120 km/h. Navíc jak jsem pochopil tato rychlost bude jenom místy. To co je v civilizovaném světě běžné je u nás vydáváno za neuvěřitelný úspěch. Do této stavby se vrazí "pár miliard" pro stavební firmy a za pár let se zase vrazí pár miliard, aby se mohlo jezdit možná až 160. Hospodaření se vším všudy. Jen co se dostaví koridor na 160 km/h, už se počítá kolik by stálo vystavění vysokorychlostní tratě.Pokud za každé zvýšení rychlosti o 40 - 60 km/h prostavíme pár miliard a potrvá to pár let, možná se za 15-25 let projedeme po vysokorychlostní železnici v Česku rychlostmi nad 200 km/h.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.










