..: ČD zrekonstruují 6 restauračních vozů :..

infoPraha - 6 nových bistrovozů s oddílem první třídy řady ARmpee61 se rozhodly pořídit ČD. Posloužit k tomu má všech 6 vozů řady BRm a BRcm, které v současnosti ČD provozují. Rozhodlo o tom na svém zasedání 19.12.2006 Představenstvo ČD. Další podrobnosti zatím nejsou známy.

Informace o vozech BRm a BRcm

Zdroj: Železničář 1/2007


Hostivař 442 Poslat mail autorovi | 5.1.2007 (16:44)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
06.01.2007 (11:10)  
pato: Přesně tak, není barový vůz jako barový vůz... Oproti Strele chybí v 680 na obou stranách okna, z nichž by bylo vidět, stoly a stoličky, na nichž by se dalo sedět, a sporák, na němž by bylo lze smažit vajíčka. To vše na řádově stejném prostoru. Nejlepší možné posezení tam je na zemi podle vzoru buddha (vyzkoušeno). Anebo jít na své místo vonět s jídlem na celej vagón (anebo v případě polévek páchnout - ty jsou totiž mimořádně odporné).
registrovaný uživatel pato 
06.01.2007 (10:30)  
ARpee zná skoro každý kdo jezdil Slovenskou strelou v době, než byla znehodnocena technickým potratem 680.
registrovaný uživatel oliva  mail  
06.01.2007 (8:40)  
nějaké fotky toho slovenského ARpeer jsou zde:http://www.vlaky.net/online/diskusia/tema.asp?lang=1&id=24763
registrovaný uživatel marco 
06.01.2007 (0:04)  
oprava
IC3 - spravne ICE 3
registrovaný uživatel marco 
06.01.2007 (0:03)  
V zasade stacia barove vozne... Aj pri poslednych seriach IC3 nie su vozne restauracne ale len s barovym oddielom...
05.01.2007 (22:33)  
Mirek 1 má recht. Onen BRcm kedysi dávnejšie jazdil na Vihorlate, ale nevyzeralo to na žiaden zázrak. Momentálne ale u ZSSK fungujú dva typy "polobarových" vozňov: ARpeer61 a ARmeer61 a oba majú vcelku pozitívne ohlasy, i keď to. samozrejme, zďaleka nie sú technické skvosty. Ak si dobre spomínam, pri uvedení AR vagónov sa vtedy ešte ŽSR oháňalo tým, že UIC na trasách do 500km odporúča bistro vozne namiesto plnohodnotných reštauračných. Nuž, ťažko povedať - ale v zásade stačia...
05.01.2007 (22:06)  
JTB těch vozů je opravdu 7. Původně bylo 6 BRm, ale jedno zhořelo v Žilině 001. Za to nám slovák věnoval náhradu BRcm 019. ten vůz dostal nový nátěr, ale vnitřek se nepředělal. No a pak tu máme ještě utajený zájezdový BRcm 51 54 55-80 049, který je domovem v Bohumíně, ale ten určitě do rekonstrukce nepůjde. Co se týká toho jak by ten vůz mohl vypadat, tak se můžete zajet podívat na Slovensko, tam už nějaký BRcm přestavěli na ARmee61 a jezdí to na R Bratislava-Žilina
05.01.2007 (21:11)  
Bafík: obávám se, že se sekl někdo jiný. Těch vozů je oprabdu 6. 5x BRm a jeden BRcm. Šestý BRm zahořel v roce 2004 na Slovensku, za což byl předán náhradou slovenský BRcm.
05.01.2007 (19:47)  
souhlas s Martinem V. na R 209 sou nasazovaný takový WLB ( samozřejmě ČD) až se s toho chce blejt.... Zlatý ruský WLABmee......
registrovaný uživatel TinTin  mail  
05.01.2007 (19:37)  
Podle mého je hrubý nedostatek kvalitnějších restauračních vozů a hlavně lehátkových vozů, tam se vlastně nedá mluvit o nedostatku ale o nule. Prvních tříd bych řekl že je momentálně slušnej počet a i úměrně kvalitní, tak nevím proč zase vozy první třídy. Když už jídelňáky tak plnohodnotné něco ve stylu wrrmee. Ale zase si zkusí restaurovat vozy z 80. let a třeba pak bude následovat rekonstrukce bmee. No ale aspoň že se něco děje...
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko