..: 30. kompletně zmodernizovaná jednotka ICE1 předána do provozu :..

ICE s logem EU, DBNorimberk - Dnes byla do pravidelného provozu předána 30. kompletně modernizovaná vysokorychlostní jednotka ICE první generace. Projekt modernizace jednotek ICE1 se tak dostal do své druhé poloviny, všech 59 jednotek by mělo být modernizováno do konce roku 2008.

Modernizace se týká všech 118 hnacích a 708 vložených vozů, celkem by se mělo proinvestovat 180 miliónů € (přes 5 miliard Kč) a jedná se tak o jeden z největších modernizačních projektů v historii Deutsche Bahn. Modernizace provádí DB Fahrzeuginstandhaltung GmbH ve svém závodě v Norimberku, projekt je tedy uskutečňován přímo DB. Jednotky ICE první generace již brázdí německé tratě přes 15 let a za tu dobu se staly symbolem nových a moderních DB. Modernizace se týkala především interiéru, který byl kompletně vyměněn, aby dosahoval současným nárokům cestujících pro komfortní cestování na dálkových tratích.

Nové sedačky pro modernizované ICE1, DBVětšina míst tak má nyní přípojky elektrického proudu pro notebooky a nový je též elektronický informační systém s elektronickými ukazateli rezervací. Plastová obložení byla vyměněna za příjemnější světlé dřevo a cestující v první třídě se mohou posadit do kožených sedaček vybavených on-board entertainment systémem. Modernizace se týkala i podvozků hnacích vozidel a jejich brzdového systému. Jednotky ICE1 tak po modernizaci jsou připraveny pro dalších 10 - 15 let spolehlivého provozu.

zdroj: Deutsche Bahn


ANKU | 10.2.2007 (12:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Německo


11.02.2007 (17:32)  
nebo kdyby byla kuze v 810
registrovaný uživatel Luxian  mail  
11.02.2007 (16:04)  
Proboha, tady přeci nejde ani tak o pavrchový materiál sedaček, ale o to, jakým způsobem jsou ty sedačky vyrobeny. Je celkem logické, že ty s pravou kůží budou mnohem lépe polstrované a anatomicky tvarované. Kdyby ta kůže byla natažena na ty samé sedadla v našich Béčkách, tak byste moc rozdílu nezpozorovali (vlášť při tak mizerném způsbu údržby)
10.02.2007 (18:32)  
Ono jde spíš o údržbu, kdy se jedním hadrem bere vše. Jak sedačky, tak rámy oken atd. Obávám se, že kůže by u nás dostala asi dost zabrat.
10.02.2007 (17:44)  
Kožené sedadlá, o ktorých sa zmieňuje správa, a koženka použitá v našom pojazdnom skanzene sú dve veci, ktoré sa dosť dobre nedajú ani porovnať. Semík by to mohol ísť vyskúšať.
10.02.2007 (17:29)  
semik: to na co se tady nadava ve vozech B neni prirodni kuze, ale umela kuze nekdy nazyvana jako "kozenka" a kdo mel moznost sedet na sedadlech z prave kuze (treba v aute), tak vi, ze tyto dva materialy se co do pohodli nedaji vubec srovnat
registrovaný uživatel Semík  mail  
10.02.2007 (17:20)  
cestující v první třídě se mohou posadit do kožených sedaček. Tak proč se tady nadává na kožené vozy B, že.......

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko