..: V Berouně se málem srazily dva osobní vlaky :..

Foto Drážní inspekceBeroun - Chybělo 9 metrů a dnes v 6:26 hod. se mezi stanicemi Beroun-Závodí a Beroun střetly dva osobní vlaky. Osobní vlak jedoucí z Prahy-Smíchova do Berouna minul odjezdové návěstidlo zakazující jízdu a vjel na kolej, po které jel v protisměru osobní vlak z Čimelic do Rakovníka.

Příčinou je s největší pravděpodobností selhání lidského činitele, a to strojvedoucího vlaku odjíždějícího z Berouna-Závodí do Berouna. Strojvedoucí měl u návěstidla s návěstí "Stůj" zastavit, avšak zareagoval až cca 10 - 15 metrů za návěstidlem. Okamžitě použil rychlobrzdu a zastavil devět metrů před protijedoucím osobním vlakem.

Foto Drážní inspekce

Nikdo nebyl zraněn, škoda na poškozené výhybce byla vyčíslena na 1 tisíc korun, provoz byl obnoven v 8:48 hodin.

Obdobný vývoj měla i nehoda z 9.2.2007 v Káranici. Zavinění tam s největší pravděpodobností bude také na strojvedoucím vlaku. Více informací o této nehodě najdete na www.dicr.cz.

zdroj a foto: Drážní inspekce


JRtrain Poslat mail autorovi | 19.2.2007 (18:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Nehody a mimořádnosti

Weitere aus ČR Středočeský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer 350 009  mail  
19.02.2007 (21:33)  
Dale Cooper: cca. 19 900 (slyšel jsem to od jednoho strojvedoucího)
19.02.2007 (21:04)  
Jen tak na okraj, jaký plat mají plus mínus strojvůdci? Hrubého.
Registrierter Benutzer 350 009  mail  
19.02.2007 (20:21)  
Jiří Průša: jj, bezpečností přestávka ta je placená a je asi 30 minut (?), ale dál si to může už stanovovat dopravce (zaměstnavatel) sám?
19.02.2007 (20:15)  
AD 350 009 "bezpečností přestávka" je dle zákoníku práce placena jako výkon práce,vyjimka je když bez. přes. vyjde do přerušení směny.Dojíždění do zaměstnaní nelze považovat za výkon práce.
19.02.2007 (20:12)  
AD Petr Purkrábek ono to není jen práce strojvůdce těch povolání kde jde jen o spolehlivost lidského mozku je podstaně vice.V tomto případě navíc byl fíra celkem jištěn,byl -li to vlak s přepravou cestujích musel být "řádně" vypraven což se asi nestalo a navěstidlo zakazující jízdu je v tomto případě dokonce další možnost kontroli.
Navíc teď ve velmi krátké době bylo více mimořádných událostí takže zase bude klid.
Registrierter Benutzer 350 009  mail  
19.02.2007 (19:58)  
mates111: ano, možná mají delší přestávky, ale nejsou placené; třeba vyjdeš jeden den z domu ve 12:30 a vrátíš se zpátky zase za 24 hodin a máš placený jen třeba 7,5 hodin
19.02.2007 (19:53)  
Můj názor je, že strojvůdce je práce na hranici spolehlivosti lidského mozku-stačí hrozně málo-na moment se zamyslit a člověk něco přehlídne nebo splete a průser je na světě :-( Proto by to měla jistit technika...
Registrierter Benutzer cool 
19.02.2007 (19:36)  
Mates 111: Strojvedoucí je poměrně zodpovědná práce. Ten tvůj popis, že mačkaj pár tlačítek se spíš hodí na řidiče tramvaje. Strojvedoucí toho má opravdu o hodně víc.
Registrierter Benutzer Mato 
19.02.2007 (19:21)  
mates111: jako ftip dobré, ale vážně si to nemyslel, že ne?
19.02.2007 (19:01)  
Tak pokud zavést nějaké dokonalejší zařízení, tak jsem pro snížení platu strojvůdců, protože pak už se opravdu stanou jen cvičenými opičkami, kteří mačkají páčku dopředu a brzdí. A občas zmáčknou i nějaký ten čudlík...Nechci se nikoho dotknout, ale každý má své povinnosti a nese za ně i určitou zodpovědnost. Když už ne za životy ostatních lidí, tak alespoň tu, že může být propuštěn. Nevím čím jsou strojvůdci jiní. Navíc jejich přestávky jsou vyšší než přestávky jiných...
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko