Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Oslo - V Norsku vykolejil ve středu ráno vlak jedoucí z Bergenu do Osla. V soupravě cestovalo 130 osob. Zatím není jasné, zda někdo byl zraněn.
zdroj: Aftenposten, Novinky
Tomislav Stokurev
| 21.2.2007 (18:00)
| 21.2.2007 (18:00)Zusammenhängende Nachrichten

22.02.2007 (11:37)
O žádných zraněních ani mrtvých se v žádném článku nemluví (díval jsem se na zdroje Aftenposten.no a Bt.no - tady je i video). Podle slov svědků fíra začal prý brzdit a ve smyku najel do závěje. Pak zapadl ještě osobák, který jel pro lidi z expresu, tak proto muselo dojít k tomu dojezdu nevykolejené přední části vlaku.
Jinak tahle část trati je v dost nepřístupné oblasti náhorní plošiny Hardangervidda a právě do těchto míst nevede ani žádná pořádná silnice. Nadmořská výška okolo 1000 m.n.m., což je v těchto severských podmínkách klimaticky v podstatě vysokohorské prostředí.
Jinak pro zajímavost: kousek od tohoto místa se napojuje velmi zajímavá odbočná trať jménem Flaamsbana, která překonává na 20 km převýšení 865 m a je to třetí nejstrmější adhezní trať na světě. Vřele doporučuji, ale asi spíš v létě. :-)
Video tady (bohužel televizní reportáž ala Nova):
http://www.bt.no/btv/index.jsp?file=http://www2.bt.no/multimedia/tvh/tvh.asx?pid=3754
A ještě mapka (v podtitulku píšou, že vykolejily opravdu DVA vlaky):
http://www.bt.no/lokalt/hordaland/article342602.ece?service=largeImage&myStart=1
Jinak tahle zpráva už v norských médiích docela zapadla, protože mají další problém - silnični kalamitu na jihu na E18 se stovkami zaseklých aut a kamionů.
Netřeba zdůrazňovat že pro Nory je vlaková doprava v prioritách až na jednom z posledních míst (za auty a loděmi přirozeně).
Jinak tahle část trati je v dost nepřístupné oblasti náhorní plošiny Hardangervidda a právě do těchto míst nevede ani žádná pořádná silnice. Nadmořská výška okolo 1000 m.n.m., což je v těchto severských podmínkách klimaticky v podstatě vysokohorské prostředí.
Jinak pro zajímavost: kousek od tohoto místa se napojuje velmi zajímavá odbočná trať jménem Flaamsbana, která překonává na 20 km převýšení 865 m a je to třetí nejstrmější adhezní trať na světě. Vřele doporučuji, ale asi spíš v létě. :-)
Video tady (bohužel televizní reportáž ala Nova):
http://www.bt.no/btv/index.jsp?file=http://www2.bt.no/multimedia/tvh/tvh.asx?pid=3754
A ještě mapka (v podtitulku píšou, že vykolejily opravdu DVA vlaky):
http://www.bt.no/lokalt/hordaland/article342602.ece?service=largeImage&myStart=1
Jinak tahle zpráva už v norských médiích docela zapadla, protože mají další problém - silnični kalamitu na jihu na E18 se stovkami zaseklých aut a kamionů.
Netřeba zdůrazňovat že pro Nory je vlaková doprava v prioritách až na jednom z posledních míst (za auty a loděmi přirozeně).
21.02.2007 (23:10)
Připojuju se k GlEx, tahle zprába má spoždění jak se patří. Čekal jsem vyčerpávající zprávu, avšak to cu tu čtu, jsem slyšel z rádia asi z hodinovým odstupem od nehody. Kde je chyba? Admini? Nebo to prostě nikdo nechtěl napsat?
(Já tu psát nechtěl, neboť jsem neznal detajly...)
(Já tu psát nechtěl, neboť jsem neznal detajly...)
21.02.2007 (22:08)
Tak to vypadá, že epidemie pomalu začíná obcházet celou evropu.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










