..: Trať z Otrokovic do Vizovic se dočká elektrifikace :..

Ilustrační obrázekZlín - Práce na elektrifikaci železniční tratě Otrokovice - Zlín - Vizovice zřejmě začnou v roce 2009. Stavbaři budou na 25 km dlouhém úseku pracovat nejméně 2 roky. „Předpokládané náklady činí asi 3 miliardy korun,“ řekl Jiří Mlynář ze Správy železniční dopravní cesty.

Zpracované projekty nabízí 3 možné varianty, lišící se rozsahem stavebních úprav. Nyní se studií zabývá ministerstvo dopravy. Varianta, která je podle Mlynáře nejpravděpodobnější, počítá i s výstavbou další koleje. Trať s velkým množstvím zastávek je relativně vytížená, prochází celým Zlínem a spojuje jej s hlavní tratí z Přerova do Břeclavi. Ve směru z Otrokovic do Zlína jezdí denně zhruba 3500 lidí, v úseku mezi zlínskými částmi Louky a Prštné je počet cestujících ještě vyšší. Osobní vlaky zde mají ve špičkách půlhodinový takt. Od května loňského roku jejich vozbu zajišťují nejen běžné motorové vozy řady 810, ale také motorové jednotky Regionova.

zdroj: Mladá fronta DNES, doplnil JTB


Adys Poslat mail autorovi | 1.3.2007 (19:58)
Related newsopen/close

More on Stavby a projekty

More from ČR Zlínský


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
Registered user Cyrda  mail  
26.03.2007 (14:20)  
Nejspíš tu budou jezdit Žehličky 110 s Bt nebo Bdt.
Registered user (old) 
05.03.2007 (13:18)  
860 003: ... tu polotramvaj vyrobíš na 1435 mm ?

To je ten nejmenší problém ... ;-)
Protože 425, resp. 840 ŽSSK jsou modulové a upravitelné pro libovolný rozchod ...
Cituji ze stránek výrobce:
Modulárne riešenie umožňuje naprojektovanie prepravnej kapacity presne podľa želania zákazníka. Univerzálne riešenie pohonnej jednotky (stredného dielu), od dieselelektrického pohonného agregátu až po elektrickú trakciu striedavého napätia 25 kV 50 Hz a 15 kV 16 2/3 Hz, jednosmerného napätia 1000 V až 3000 V zabezpečuje široké možnosti použitia na rôznych typoch železničných tratí s rozchodom 1000 mm resp. 1435 mm.

http://www.zos-vrutky.sk/vyroba840_sk.html
http://www.zos-vrutky.sk/vyrobamj_sk.html
03.03.2007 (12:47)  
A Ty tu polotramvaj vyrobíš na 1435 mm ? Nebylo by lepší udělat repliku EM 400 0 ?
Registered user Honnzok  mail  
03.03.2007 (11:52)  
To snad ne 130 + bt já jsem si myslel že tam bude jezdit polotramvaj jako jezdí na Starý Smokovec čili toto http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/425016.jpg
03.03.2007 (10:07)  
...a vembloud, vembloud, vembloud, vembloud!!!!!!!!
03.03.2007 (9:03)  
Payus: No vsak ano, sesup od nadrazi (otrokovickeho) pod silnici na krizovatce...
02.03.2007 (23:21)  
Souvislost mezi 860 a 810 je ta, že za jednu nevyrobenou 860 byly vyrobeny 2 810
Correspondent or Member of ŽelPage Payus  mail  
02.03.2007 (18:29)  
v předchozím příspěvku jsem odpovídal "Strangerovi".
xAnrimu se omlouvám za záměnu
Correspondent or Member of ŽelPage Payus  mail  
02.03.2007 (17:46)  
xAnri: jestli bude mimoúrovnová,tak silnice povede nad železnicí...vždycky...dokonce i dálnice
Registered user xAnri05  mail  
02.03.2007 (14:59)  
A neni to tedy vlastne Hypernoha?
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko