..: Stíhání výpravčího kvůli nehodě u Vraňan je potvrzené :..

Ilustrační obrázekKralupy nad Vltavou - Oficiálně bylo potvrzeno, že se policie intenzivně zajímá o třiašedesátiletého výpravčího, který zastavil provoz na jiné trati, než na které se stala v pondělí v noci nehoda - na železničním přejezdu u Vraňan. O nehodě informovala ŽelPage, ve zprávě naleznete i fotografie z místa nehody. Výpravčí je stíhán pro podezření z obecného ohrožení. Uvedl to mluvčí středočeských policistů Pavel Truxa televizi Nova. Při srážce rychlíku s osobním autem, které stálo na přejezdu, utrpěli 4 lidé lehké zranění. Škoda byla vyčíslena na více než 40 milionů Kč. Policie již ve středu obvinila z obecného ohrožení a pokusu o pojistný podvod trojici mužů. Dva z nich vzal soud do vazby, třetí je vyšetřován na svobodě.

Podle policie vznikla nehoda mezi Vraňany a Cítovem zřejmě kvůli pojistnému podvodu. Muži přivolali hlídku na přejezd, o který si údajně poškodili podvozek automobilu. Uvízli s ním, ale z kolejišti se jim ho nepodařilo vytlačit. Spadlé závory pak auto na přejezdu uvěznily a rychlík do něj narazil. Policie o překážce na trati informovala ČD. Kvůli údajně nepřesnému uvedení lokality ale výpravčí varoval jinou stanici. V místě jsou vedle sebe 2 trati a je na nich 5 železničních přejezdů. Mluvčí ČD Aleš Ondrůj již dříve novinářům řekl, že společně s policií vyšetřují, proč se zastavil provoz na jiné trati. "Je pro nás důležité zjistit, jestli nedošlo k selhání lidského činitele, jestli bylo učiněno všechno pro to, aby se nehodě předešlo," dodal. Výpravčí byl kvůli vyšetřování postaven mimo službu, podle Ondrůje je to standardní postup.

zdroj: Nova a Novinky


Adys Poslat mail autorovi | 22.3.2007 (17:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Středočeský


  1 ... 4 5 6 7 8 ... 13      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Hamster  mail  
23.03.2007 (18:07)  
to M: Jiste, ale presne o to jde - je zde nejaka moznost uniku ninformaci, muze nekdo nekomu pomoci ci ne, skreslit, ovlivnit??? Nic...vse by melo byt dano na zaklade nahravek linky 112, a o to mi slo...proc verejnost neni informovana.
registrovaný uživatel M 
23.03.2007 (17:58)  
Ze policie neinformuje o vecech co vysetruje je ale obvykle a neni to prece jen pripad teto udalosti. Jako mozna by to melo byt tak, ze PCR bude delat nejake interpelace, ale to opravdu jen mozna...
No a kdyz to vezmeme obecne, tak jaky je smysl toho, aby to verejnost vedela? Az s tim policie skonci, tak se to dozvi (doufam). Ackoliv by mne to samozrejme zajimalo, tak kdyz se to dozvim az pozdeji, tak se stane co? Tak se stane hovno...

PS: to tve pokud chci neco vysetrit a tak - jako jo, vsechny dostupny informace potrebujes, ale to, ze budes delat tiskovky na tema co uz vis, te dal neposune:-))
registrovaný uživatel Hamster  mail  
23.03.2007 (17:44)  
to ALL: Presne o tom to je...pokud chci neco vysetrit, tak potrebuji vsechny dostupne informace. Zrovna v tomto pripade pravdepodobne nejde o nejakou dlouhodobou trestou cinnost, spiknuti, ap. Takze to co je na miste, to je dano. Bohuzel, verejnost do teto chvile nevi nic - kdo kam a proc co hlasil, priciny, dusledky - zkratka nic (snad se mame bat uniku informaci ze strany svedku, obvinenych ap.) smesne, mozna ti obvineni jeste stihnou ten vlak odklononit zpetne...
23.03.2007 (17:35)  
Tu policii volala žena.Údajně to byla řidička z té audiny.Ale je s velkým podivem, že o tomto se mluvilo přímo mezi hasiči, policisty a železničáři, co byli na místě nehody(mimořádné události).A o to s ještě větším podivem se ptám, proč už o tomto nic média ani policie oficiálně neuvádí???
registrovaný uživatel M 
23.03.2007 (17:10)  
Hamster - jo, to souhlasim a uz jsem napsal, ze ty zaznamy (o kterych PCR tvrdi, ze je ma) by nas posunuli dal... Nicmene PCR tyto informace nezverejnuje nikdy (krome Kubiceho), takze spiknuti PCR z duvodu, ze to nechce rict, na miste neni.

Je zde uz i clanek o nakupu pendolin. Ten nakup byl hodne "zajimavej", obvinenim "viniku" to neskoncilo, moc infromaci se ven taky nedostalo a policiste to nebyli...
registrovaný uživatel Hamster  mail  
23.03.2007 (16:57)  
to M: O tom to presne je. Nekdy na zacatku tehle story se povidalo, ze hlidka PCR jela nahodou kolem. - az v dalsi fazi to bylo tak, ze ji zavolali. Asi se na tuto prvni informaci rychle zapomnelo, ale to je celkem jedno - znovu se ptam - kde je zaznam hlaseni o mimoradne udalosti ze strany PCR, podotykam, ze musi existovat???
registrovaný uživatel M 
23.03.2007 (16:40)  
Mno... A kdo jiny by tu PCR volal nez ti tri (i kdyz vezmu v potaz tu variantu o zatazeni policie do zavineni, tak ze by to meli domluveny tak, ze hlidka jela zrovna kolem se mi nezda)? A kam volala hlidka? Snad maji v aute nejaky vysilacky, ne?

Adekvatni zasah v tomto pripade je informovat drahu a ta at zastavi vlaky primo (coz je efektivnejsi nez mavat s baterkou). Policie prece nema seznam draznich telefonu na firy jednotlivych vlaku, co jsou na trati.
Odhledneme-li od tohoto konkretniho pripadu a vezmeme to osobne, tak nejlepsi postup je prave ten, co se stal (nebo co policie rika, ze se stal) - tj. policie vola vypravcimu, ten zastavuje drahu. Zadny jiny postup, ktery okamzite odvraci hrozbu neznam a podle mne ani (pri soucasnych technickych moznostech) neexistuje
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
23.03.2007 (16:27)  
Hamster: souhlas
registrovaný uživatel Hamster  mail  
23.03.2007 (16:18)  
to Dokturek: Souhlas, ale nikde jsem jeste nevidel potvrzenou zpravu, ze zrovna ti tri tu PCR zavolali. Pokud je to vse jen na hladine spekulaci, dovolim si vnest dalsi. Kam hlidka PCR volala (pokud na tisnovou, musi o tom byt zaznam, kde je???). Pokud nekam jinam, proc? a jake jsou dalsi dukazy??? Dale jak uz tady treti den sleduji konverzaci tak se mi zda, ze za trate odpovidaji drahy a za silnice PCR. Takhle to snad ale neni. Jen podle meho PCR je strazcem verejneho poradku ze zakona, pod jejiz kompetenci spada vse v ramci prideleneho "rajonu". Pokud tedy v jeho ramci nastane mimoradnost na zeleznici, silnici, ve skole, urade, ci kdekoliv kinde musi zasahnout adekvatne - narozdil od vypravciho, at uz bude zamestnancem jakekoliv organizace. Tot jen muj nazor...
23.03.2007 (15:40)  
milos: podrobnosti jsem Ti poslal ve vzkazu
  1 ... 4 5 6 7 8 ... 13      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2025 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko