..: Provoz mezi Třemešnou ve Slezsku a Osoblahou přerušen :..

Ilustrační obrázekTřemešná ve Slezsku - Od neděle 25.3.2007 byl přerušen provoz na jediné úzkorozchodné trati v České republice, kde vlaky jezdí s logem Českých drah. Důvodem přerušení provozu na 20 km dlouhé trati 298 mezi Třemešnou ve Slezsku a Osoblahou je porucha na jediné činné lokomotivě, která zde zajišťuje vozbu všech spojů. České dráhy očekávají obnovení provozu v průběhu dnešního dne.

zdroj: České dráhy


CSPSV | 26.3.2007 (1:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Nehody a mimořádnosti


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer tenzor 
28.03.2007 (13:39)  
Miroslav Zikmund: ale slysel jsem, ze par kusu jednoho dieslu pro pripad ze vypadne proud Svycari maj :) (lokomotivu, ne motorovy vuz)
27.03.2007 (18:53)  
Seath: 810 do Summerau už nejzdí, ale BDs+Bmto:) 810 a 842 jezdí do Gmündu / ČB - VÍDEN /
27.03.2007 (12:38)  
MZ: Skoda, preskoda, ze to nevyslo. Po mirne rekonstrukci by CD mely Os soupravu, kterou by mohly vyrovnavat vykony s OBB.

A taky by se nemusely vyskytovat trapnosti jako 810 v Summerau :))) Kdyz uz jsme Rumunsko, snazme se to aspon maskovat navenek...
27.03.2007 (10:05)  
ad Rumcajs – ve Švýcarsku žádný motorový vůz nekoupíte, tam jezdí vše v elektrické trakci. Z Rakouska by to teoreticky šlo, ale ÖBB by musely chtít nějaké motorové vozy prodat, resp. ČB by musely chtít koupit.
K nákupům "ojetin" za zahraničí se ČD staví negativně – před časem jsem navrhl nákup "ojetých" elektrických jednotek 4030 od ÖBB, které je rušily a ty by po rekonstrukci [v podstatě výměna trafa] mohly jezdit na trati z Rybníka do Lipna nad Vltavou, resp. by se ze dvou elektrických vozů (+ vložený vůz) dala vytvořit dvousystémová elektrická jednotka "francouzkého modelu", která by se uplatnila na osobních vlacích České Budějovice – Summerau … EJ s řídícím vozem by se uplatnila na přímých vlacích České Budějovice – Lipno nad Vltavou …
27.03.2007 (10:04)  
Rumcajs: na webu JHMD pisou, ze na to experimentalne jeden Balm/u i obetovali, ale cena reko byla neunosna. Na pevnost HV to nebylo stavene, navic ty vagonky letech budou po letech asi dost zrezle, takze ani kastle neni 100% pouzitelna.

Jinak obdivuju vsechny zde vynalezene kombinace reseni (para, loko od SZD...), ale nejsystemovejsi reseni by bylo, kdyby si z tech 4 masin soudruzi z CD spolehlive zprovoznili dve, nemyslite? :) mozna, ze by jim mohl brigadne vypomoci onanista CD4Ever. :)))

Ekonomicky nejvyhodnejsi je samosebou ten solo motor, na k-reportu se psalo, ze SZD nejaky uz ulovily v PLR, ale bude to zatim asi docela srot...
Registrierter Benutzer Rumcajs  mail  
27.03.2007 (8:32)  
Přestavbou Balm/ú se už zabývaly JHMD a pokud vím, tak toho nechali, protože by v podstatě stavěli zcela nový vůz. Není to taková prdel jak se zdá. Řešení by snad bylo odkup motoráku od nějaké společnosti (např. z Rakouska či Švýcarska), otázkou je cena a byrokracie. Další možností je Faur z Polska po řádné modernizaci, otázka jak by to vyšlo (v jakém stavu Faury sou).
Poslední možností by byl pronájem Pepy (U36.0) patřící SZD. Tady ale nehodlám polemizovat, neboť nevím v jakém vztahu je tento provozovatel vůči strojů atd ...
27.03.2007 (7:30)  
Já jsem měl zato že 916 a 917 měly v nedávné době generálku. Ještě v roce 2000 stála sedmnáctka v Třemešné a pak ji dali do kupy, obě dostaly i nový lak, tak kde je problém?
26.03.2007 (22:08)  
ad Maro > četl jste vůbec zákon o dráhách ?

Zákon o dráhách nezakazuje, aby provozovatel drážní dopravy poskytl svoje hnací vozidlo jinému provozovateli drážní dopravy … > ČD jsou z právního hlediska "soukromník"…
Přečtete si nějakou učebnici obchodního práva, abyste se dozvěděl, co to je "soukromá společnost", např. akciová společnost … např. něco od profesorky katedry obchodního práva JUDr. Ireny Pelikánové …
Registrierter Benutzer @ld@  mail  
26.03.2007 (19:59)  
Při této zprávě sem sa dost nasmál teda.Trať uzavřena kvůli nefukční lokomotivě :D to mě dost připomíná Indii :D
Registrierter Benutzer Martin 
26.03.2007 (18:00)  
Děkuji za informace, už vím proč tomu tak je a proč to nejde řešit jinač, a vyplývá mi z toho, že v případě větší poruchy nebo havárky na posledním funkčním hnacím vozidle by na trati zůstal jen vikendový historický letní provoz.(samozdřejmě než se něco opraví, ať se někdo nechytne toho že jsem to myslel na pořád)Doufám že to nestane.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko