..: Premiér Topolánek cestoval vlakem z Prahy do Tábora :..

Josef Bazala, Aleš Řebíček a Mirek Topolánek ve WRmz; zdroj ČDTábor - Ve čtvrtek 5.4.2007 cestoval vlakem R 631 předseda vlády České republiky Mirek Topolánek s doprovodem z Prahy do Tábora. Vlak odjel z pražského hlavního nádraží v 7:14 hod. a do Tábora přijel v předstihu tří minut v 8:55 hod. Na pracovní návštěvu Jihočeského kraje doprovodili premiéra ministr dopravy Aleš Řebíček či generální ředitel a předseda představenstva ČD Josef Bazala. V Táboře přivítala Topolánka starostka města Hana Randová a hejtman Jihočeského kraje Jan Zahradník. Premiér si krátce prohlédl také zrekontruované prostory táborského nádraží.

V průběhu prvního dne návštěvy si premiér prohlédl jeden z úseků stavby dálnice D3 a společně s hejtmanem Jihočeského kraje Janem Zahradníkem se setkal se starosty z okresu Tábor. Odpoledne navštívil areál jaderné elektrárny Temelín a následně v Českých Budějovicích při procházce městem pohovořil s občany. Procházku ukončil na radnici. Dnes se předseda vlády setkal se členy Rady Jihočeského kraje a vedením Krajského úřadu v Českých Budějovicích. Následně se setkal s dlouholetým úspěšným fotbalovým reprezentantem Karlem Poborským.

zdroj: Tisková zpráva Jihočeského kraje, Tisková zpráva Úřadu vlády ČR, Tisková zpráva ČD


CSPSV | 6.4.2007 (12:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Reportáže

Další z regionu ČR Jihočeský


  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Qaws 
05.04.2007 (11:19)  
zesp: S velkými investicemi do čehokoli se můžeme rozloučit... Jejich reforma veřejných financí chystá velké škrty (i v investicích do infrastruktury)...
registrovaný uživatel mrkvo  mail  
05.04.2007 (10:25)  
joahaa, ja myslel ze je dneska 6.4 :)
registrovaný uživatel M@ra 
05.04.2007 (9:51)  
Nevím, proč by měl nějaký státní úředník jezdit něčím lepším než třeba já při nedávné návštěvě Lince. Zvlášť když se neumí chovat, já bych mu tam naschvál nasadil max. 810 a ještě prodloužil o den výluku.

Pro nepamětníky: Za komančů se všechno akorát vyjezdilo, investice minimání, vlaky bývaly přeplněné a technicky na úrovni 1. republiky...
05.04.2007 (9:49)  
mrkvo: zkus zprávy o desáté:)
registrovaný uživatel mrkvo  mail  
05.04.2007 (8:46)  
tak co? byl ste tam nekdo? naky fota? cim teda jel? :D
registrovaný uživatel Olda_K  mail  
05.04.2007 (8:22)  
Deadeye: už jsem zdejší příspěvky přeskakoval a už jsem tuhle nesmyslnou diskuzi zavíral, když jsem zavadil o větu ve tvém příspěvku, díky níž jsem ho přečetl celý.
Vidím to stejně.
registrovaný uživatel Glagol  mail  
05.04.2007 (8:18)  
Semík-já sem si vždy myslel, že FJ1. byl komouš. Ten baziliščí kukuč hovoří za vše!!!
registrovaný uživatel zesp 
05.04.2007 (8:11)  
Když tak čtu ty komentáře k Topolánkově cestě vlakem... Vždyť přece každému je jasné, že flotila vládních limuzín stejně jede z Prahy do Tábora zvlášť, rozdíl je jen v tom, že pouze s řidiči. A na nádraží je už budou čekat. Tak jako při dřívějších cestách. Vždycky se jen dělal povyk o tom, že nějaký papaláš jede z Prahy někam na jednání vlakem (Ostrava, Brno) a jak probíhala cesta atd. Ale nikde jsem nezachytil zpávu, jak jeli nazpět. Zřejmě svým vozem, který do Ostravy stejně dorazil jen s řidičem... A to, že si jede prohlédnout stavbu D3, je jedině dobře, třeba se už konečně začne ve velkém stavět a ne jako doposud. Je totiž opravdu potřebná. Zato koridor pro 160 km/h v takových složitých podmínkách??? Ať mi někdo vysvětlí, co tam bude z vozového parku jezdit? Nebo že by se za pár let tak radikálně změnila situace ve vozovém parku? To zrovna tady radši měli přednostně dodělat tu dálnici a peníze investovat do dodělání I. koridoru, např. úseku Choceň - Ústí nad Orl. atd. Stejně i po dokončení budou do CB nadále zvesela jezdit pouze A a B. Kdežto dálnice by opravdu pomohla hned...
registrovaný uživatel js 
05.04.2007 (7:41)  
Vencu Burgana zde mam zafixovaneho jako cloveka, ktery rad vynasi rychle soudy o vecech, o kterych naprosto nic nevi.
Svym porhlasenim "volim komunisti" se charakterizoval mnohem presneji, nez si vubec sam uvedomuje.

Velke diky Deadeyemu za to, ze si zde clovek muze precit i rozumny prispevek.
registrovaný uživatel Semík  mail  
05.04.2007 (6:28)  
Já nevím co proti privatizaci máte, vždyť proto máme nejhustší síť železnic, protože bylo hodně soukromých společností které si je postavili a provozovali. To jen komouši je znárodnili a nechali je zchátrat a udělat z nich méně významné lokálky. Vzpomeňte si kolik tratí se chce dostavět, buď přes hranice, kde byli sneseny díky KSČ, nebo nedostavěny ( Vizovice - V. Polanka)apod. Kdyby nebyli komunisti, tak dnes jezdíme Desiry a ne 810.
  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko