Tábor - Ve čtvrtek 5.4.2007 cestoval vlakem R 631 předseda vlády České republiky Mirek Topolánek s doprovodem z Prahy do Tábora. Vlak odjel z pražského hlavního nádraží v 7:14 hod. a do Tábora přijel v předstihu tří minut v 8:55 hod. Na pracovní návštěvu Jihočeského kraje doprovodili premiéra ministr dopravy Aleš Řebíček či generální ředitel a předseda představenstva ČD Josef Bazala. V Táboře přivítala Topolánka starostka města Hana Randová a hejtman Jihočeského kraje Jan Zahradník. Premiér si krátce prohlédl také zrekontruované prostory táborského nádraží.
V průběhu prvního dne návštěvy si premiér prohlédl jeden z úseků stavby dálnice D3 a společně s hejtmanem Jihočeského kraje Janem Zahradníkem se setkal se starosty z okresu Tábor. Odpoledne navštívil areál jaderné elektrárny Temelín a následně v Českých Budějovicích při procházce městem pohovořil s občany. Procházku ukončil na radnici. Dnes se předseda vlády setkal se členy Rady Jihočeského kraje a vedením Krajského úřadu v Českých Budějovicích. Následně se setkal s dlouholetým úspěšným fotbalovým reprezentantem Karlem Poborským.
zdroj: Tisková zpráva Jihočeského kraje, Tisková zpráva Úřadu vlády ČR, Tisková zpráva ČD

Nemůžu napsat nic jiného než ,že naprosto souhlasím.Dopuntíku.
Reci o tom, ze za komunistu jsme meli skvele drahy a ted nestoji za nic, ehm, asi dany clovek vubec nic o zeleznici nevi. Ano bylo vice spoju, a ano spoje byly levne, ale zastaralost vozoveho parku byla podobna jakod dnes, dnes naopak se alespon trosicku muze pocitat se zlepsenim. Co se tyce svrsku, tak neni o cem diskutovat, jak vedlejsi, tak hlavni trate byly v dezolatnim stavu, umoznovaly maximalne 120km/h (tech par useku na kterych chvili bylo 140 a postupne diky zanedbani udrzby se vracelo k mensim rychlosti se moc pocitat neda). Dnes mame velkou cast koridorizace za sebou a jezdi se alespon tech 140 az 160. Ano dela se to opozdene a ano investovalo se vice do dalnic, ale dalnice jsou vsude na svete vice politicky oblibene tema a nikdo nezpochybni, ze treba ty do Nemecka byly pro ekonomiku dulezite at se to libi nebo ne. Ale o tom se tu dohadovat nechci, to je vec uhlu pohledu a i ja bych privital vyssi investice do zeleznice a vetsi snahu presunout vice nakladu na zeleznici. Na druhou stranu pokud jako firma potrebuji dostat sve vyrobky z mista A do mista B a zeleznice mi nabidne dobu dodani 36 hodin a kamion 12 hodin, a cena je podobna, tak bohuzel je jasne co si vyberu.
Dale je to tu zeleznicini debata, Topolanek muze byt hulvat, to jsem nikdy nepopiral, jen nechapu jakou to ma spojitost s tim, ze pojede vlakem. To mi stale unika a nikdo z vas kriklounu to nedokazal vysvetlit.
No a nakonec nevim proc vam dela potize, to ze Topolanek si dela reklamu pres zeleznici. Dela to kazdy politik, kazdy den, je to obsah jejich prace. Pri kazdem otvirani kusu dalnice, kazdem otevreni hriste ci skolky. Byli byste radsi, kdyby jel audinou a o zeleznici se nikdo ani nezminil? Ja radeji uvitam, i kdyz vim, ze jde jen o propagacni akci, ze se v mediich zmini zeleznice. Myslite si, ze v Nemecku papalasi nejezdi bezne audianama a obcas se projedou S bahnem ci ICE, jen aby ukazali jak jsou super? Pokud ano, tak jste nesmirne naivni jedinci. Nehlede na to, ze toto asi nebude akce zpunktovana Topolankem a mozna ani ne propagovana Topolankem. Staci se podivat kdo tam s nim jede take a hned vam muze dojit kteraze osoba za tim stoji, ktera z teto saskrany vytriska daleko vetsi kredit.
Jen tak mimochodem, Topolanek jede vlakem na navstevu kraje na kterou by jinak jel autem. Za minule vlady si papalasi litali vrtulnikama (coz je mnohem drazsi), pripadne Paroubek populisticky presouval zasedani vlady do Ostravy, coz stalo rovnez nemaly peniz a bylo k nicemu a taky machroval, ze tam jel Pendolinem.
Ale to asi zaslepenym, dle znalosti a vyjadrovacich schopnosti, pubertalnim, jedincum asi nikdo na svete nevysvetli. Takovi jedinci vidi totiz jen to, co se jim hodi do kramu, aby mohli rvat a rvat.
K topolovi řeknu jediný - je to 'jednička' :)
A kdy se těch nadstandardních služeb na této skvělé trati dočká i běžný cestující? Nebo kdy se dočká alespoň standardních služeb a ne zacházení jak se zbožím, které nemá co mluvit a má být rádo, že jede?
ČD4ever:prosim tě jak si přišel na to,že peníze pro ČD když všichni jmenovaní papaláši maj vlak zadarmo.Nebo ty víš,že Mirek Topol předá Pepčoj Bazaloj při výlovu jihočeského rybníka kapříky???,nebo s sebou veze zázračný kufřík s obálkama???.
Privatizace nejspíš blbost je ovšem ten stát o tu dráhu taky pečovat neumí,takže nemohu posoudit,nicméně tam kde proběhla česká privatizace nastal také český rozkrad tunel.
Politika:Já volím komunisti,páč jako šotouš oni podporovali železnici(eletrifikace) a měli na svojí dobu moderní vozový park.Za ODS a ČSSD nastal útrum.Máme zde pomalu 20 let od revoluce a voz. park má stáří 30 let,ani jeden koridor.Podstatě dřív všechny vozy A,AB a B na R představovali ECka.
Apríl už byl...
A privatizace je naprosto nesmyslná blbost...... Je to vidět především na VB a hlavně na Estonsku (mám dojem), kde soukromníci železniční dopravu naprosto zlikvidovaly a stát musel akcie odkoupit zpět (asi za 4násobnou cenu)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.











