Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - Na internetu se již objevil Návrh JŘ 2007/08. Dodávám, že jde o pracovní materiál, nikoliv schválený jízdní řád, a jako již tradičně nás ještě čeká mnoho změn. Navržený rozsah dopravy je podmíněn uzavřením smluv s ministerstvem a kraji, přidělením kapacity železniční dopravní cesty atd., některé odvážné obchodní projekty se nemusí vůbec realizovat a naopak se mohou ještě objevit další. Návrhy na úpravu jízdního řádu je vhodné adresovat na obce a krajské úřady.
PES38 | 12.4.2007 (23:00)
Související zprávy

14.04.2007 (20:10)
Venca Motyčka:já tu svou první zprávu napsal slušně,napsal jsem co mi vadí a nikoho jsem přitom neurážel.Do háje jste mě poslal Vy jako první,ani nechápu proč,přípoje mi vadí obecně ať je to kdekoliv,tím označením stanice jsem ho chtěl jen zdůraznit.Opravdu nevím co si mám myslet o člověku,který mě za slušně poslanou připomínku pošle do háje...
14.04.2007 (18:31)
Venca Motyka:podle toho co píšeš je vidět,že jsi v Libochovicích nikdy nebyl a neznáš to tam.
Na trati 113 jsou napsaný busy.Proč?Co se tam bude dít?
Návrh není zas tak špatný.Co mě vadí je nepřípoj vlaku 16921 příjezd do Lovosic 21:34-odjezd Excelsioru v 21:30.Nyní je dobrý přestup,využívám toho a budu mít patrně smůlu.
Špatné je nezastavování R do Chebu v Kralupech,Roudnici a v Lovosicích.
Zajímavým počinem by mohl být Sp Ski Bouřnák.
Posuzovat tratě na hlavní a lokální podle tloušky čáry v JŘ vždy nelze
Na trati 113 jsou napsaný busy.Proč?Co se tam bude dít?
Návrh není zas tak špatný.Co mě vadí je nepřípoj vlaku 16921 příjezd do Lovosic 21:34-odjezd Excelsioru v 21:30.Nyní je dobrý přestup,využívám toho a budu mít patrně smůlu.
Špatné je nezastavování R do Chebu v Kralupech,Roudnici a v Lovosicích.
Zajímavým počinem by mohl být Sp Ski Bouřnák.
Posuzovat tratě na hlavní a lokální podle tloušky čáry v JŘ vždy nelze
14.04.2007 (12:31)
DK: v návrhu ty ešusy (ř.471) ještě všechny vyznačeny nejsou, ale bylo mi řečeno, že příští rok to nasazení má být v podobném rozsahu jako letos, s tím, že se ešusy pokryjí asi i všechny víkendové vlaky na 231. Ale stále ještě není rozhodnuto.
14.04.2007 (12:26)
Kája: odklony přes Vršovice a Malešice jsou především z důvodu další stavby a to v úseku Běchovice - Libeň
Venca Motyka: ty tomu taky houby rozumíš, ve Vršovicích budou končit rychlíky od Hradce Králové, brněnské rychlíky přijedou přes Vršovice na hlavní, kde budou obracet. "Expresy" od Ústí n/L budou zas točit v Holešovicích.
--
Celkem jde tedy o tři velké stavby na území Prahy: zapojení Nového spojení (do 31.8.2008), rekonstrukce západní části kolejiště hlavního nádraží (nástupiště 1-4) a přestavba úseku Běchovice - Libeň (přidání třetí koleje).
Venca Motyka: ty tomu taky houby rozumíš, ve Vršovicích budou končit rychlíky od Hradce Králové, brněnské rychlíky přijedou přes Vršovice na hlavní, kde budou obracet. "Expresy" od Ústí n/L budou zas točit v Holešovicích.
--
Celkem jde tedy o tři velké stavby na území Prahy: zapojení Nového spojení (do 31.8.2008), rekonstrukce západní části kolejiště hlavního nádraží (nástupiště 1-4) a přestavba úseku Běchovice - Libeň (přidání třetí koleje).
14.04.2007 (10:01)
Jízní řády ČD v rámci uspor lidí navrhují uklizečky na hlavním nádraží v Praze a ty nechtějí aby jim tam našlapalo tolik lidí. :)
13.04.2007 (22:23)
Miroslav Zikmund: Tak divil bych se, kdyby zástupci Moravskoslezského kraje neměli zájem na spojení s Prahou... Ano vypadá to, že odpovídá přímo počítač, ale stejně to stojí za pokus. Tady nic nezmůžete...
13.04.2007 (21:23)
no tak jestli projde ten úžasný návrh, už tady o tom byla zmínka, s těma vlakama na Opavu, tak ať jdou fakt do pr...., už letos rostu z toho, jak nějaké pako mohlo schválit to, že vlak na Opavu odjede dvě minuty předtím, než přijede IC z Prahy. Přijde mi to jako nabídka, že buď pojedu pendolinem nebo si počkám....svině jedny!!!!
13.04.2007 (20:45)
Návrh je jen návrh.Ale pokládám za absolutní drzost od navrhovatele předložit na trati 090 v úseku Ústí n.L.-Děčín jako první osobní vlak s příjezdem do Děčína v 6:29 hod. Nevím co si mám o tom myslet,ale jen se potvrzuje,že s železnicí je spjalo hodně neschopných a zbytečných lidí- v tomto případě spíš Pacientů psychiatrických ústavů dočasně propuštěných na svobodu.
13.04.2007 (20:19)
ad Mates 111:
Nenapsal; na podobné stížnosti se totiž ze strany (ne)odpovědných soudruhů posílají šablonovité odpovědi typu – Os vlaky na trati OV - OP zajišťují základní dopravní obslužnost pro občany Moravskoslezského krají pro dojíždění do zaměstnání, do školy apod. Tyto vlaky nejsou určeny pro cestující (mimo jiné i občany Moravskoslezského kraje, dojíždějící do zaměstnání mimo náš kraj, neb náš krajský úřad jim neumí najít zaměstnání) používající dálkové spoje.
Není v možnostech kraje zajistit koordinaci jízdních řádů mezi dálkovými vlaky a vlaky zajišťujícími ZDO (protože jejich jízdní řády schvalujeme).
Nenapsal; na podobné stížnosti se totiž ze strany (ne)odpovědných soudruhů posílají šablonovité odpovědi typu – Os vlaky na trati OV - OP zajišťují základní dopravní obslužnost pro občany Moravskoslezského krají pro dojíždění do zaměstnání, do školy apod. Tyto vlaky nejsou určeny pro cestující (mimo jiné i občany Moravskoslezského kraje, dojíždějící do zaměstnání mimo náš kraj, neb náš krajský úřad jim neumí najít zaměstnání) používající dálkové spoje.
Není v možnostech kraje zajistit koordinaci jízdních řádů mezi dálkovými vlaky a vlaky zajišťujícími ZDO (protože jejich jízdní řády schvalujeme).
13.04.2007 (17:12)
To je úžasný, jak z prvního a v podstatě nehotového návrhu děláte takové dalekosáhlé závěry... První návrh je vždycky hodně jiný než následná realita a některé věci v něm prostě nejsou (to se týká záhlaví vlaků, jejich názvů, ne/přípojů atd).
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko











