Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Praha - Na internetu se již objevil Návrh JŘ 2007/08. Dodávám, že jde o pracovní materiál, nikoliv schválený jízdní řád, a jako již tradičně nás ještě čeká mnoho změn. Navržený rozsah dopravy je podmíněn uzavřením smluv s ministerstvem a kraji, přidělením kapacity železniční dopravní cesty atd., některé odvážné obchodní projekty se nemusí vůbec realizovat a naopak se mohou ještě objevit další. Návrhy na úpravu jízdního řádu je vhodné adresovat na obce a krajské úřady.
PES38 | 12.4.2007 (23:00)
Súvisiace správy

13.04.2007 (17:04)
Venca Motyka:tady šlo o nadsázku,která měla umocnit onen problém s přestupy.Kdybyste neměl v hlavě nasráno,tak to pochopíte.
13.04.2007 (14:54)
Domnívám se že dělat předčasné závěry je zbytečné.Zatím je přeci duben a to do prosince máme ještě zhruba 8 měsíců!
13.04.2007 (13:31)
Kája: Nové spojení - dokončení estakád, pokládka kolejí + reko Hl. Nádr a rušení Vítkovské trati - vše do konce roku 2008
13.04.2007 (12:07)
koukám, že skoro všechno z Prahy hl.n. směr Kolín jede přes Vršovice...Nevíte někdo co se bude dít na Vítkově?
13.04.2007 (11:29)
Tak to je super, na mojí 346 zase přidali další pár R a z jednoho současného udělali Ex. Skvělé.
13.04.2007 (11:17)
Jednotky 471 se nám z nového GVD v okolí Prahy nějak vypařily...
Kromě trati 011 do Kolína, prakticky minimum na ostatních tratích (Kolín přes Nymburk, Kralupy n.Vlt, Benešov u Prahy, Beroun).
Že by vše do Ostravy?
:-)))))
Kromě trati 011 do Kolína, prakticky minimum na ostatních tratích (Kolín přes Nymburk, Kralupy n.Vlt, Benešov u Prahy, Beroun).
Že by vše do Ostravy?
:-)))))
13.04.2007 (10:37)
M. Zikmund: A zkoušel jste to úředníkům sdělit nebo to píšete jen tady??
13.04.2007 (10:36)
tak s tím až zase tolik nesouhlasím. Např. na trati Děčín-Rumburk by měl přibýt jeden pár osobních vlaků, Na trati Rumburk-Česká Lípa se mají nově objevit dva páry rychlíků a dva páry spěšných vlaků a třeba ve stanici Lovosice je dobrá návaznost od rychlíků na osobní vlaky směr Litoměřice (česká Lípa) a Louny
13.04.2007 (10:33)
Nepřípoje mezi IC od OC na Os do do OP nejsou už letos, patrně pan Tošenovský a jeho soudruzi úředníci nemají zájem na vytvoření přípojů, jinak by takovou polohu Os neschválili, resp. úředníci mohou být na výplatní listině poskytovatelů občerstvení.
13.04.2007 (10:26)
Nevidím tam zatím žádné změny k lepšímu: Resuscitace Krakonoše se nekoná, vlaky, co dřív jezdívaly z Krkonoš až do Chebu, mají končit ve Vršovicích a u Břeclavi demontovali trať na Vídeň (!)
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP,
- editor alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia
Info
informacni okenko











