..: Na drážní vozidla půjdou miliardy korun :..

Ilustrační obrázekPraha - Česká republika má šanci získat v programovacím období let 2007 až 2013 z evropských fondů až 245 milionů eur (6,85 miliardy korun) na obnovu drážních vozidel pro hromadnou dopravu. Prohlásil to Jaroslav Souček z ministerstva dopravy. Hlavním zájemcem o evropské dotace bude největší český dopravce na železnici - společnost České dráhy. Průměrné stáří jejích vozů jezdících na regionálních spojích přesahuje 25 let.

„Modernizace a obnova vozového parku je jednoznačnou prioritou rozvojových záměrů Českých drah. Zkušenosti z okolních zemí hovoří o tom, že pokud se na lince objeví nové vozidlo, stoupne počet cestujících o 12 až 20 procent,“ řekl náměstek generálního ředitele pro osobní dopravu Českých drah Jiří Kolář.

zdroj: Týdeník Profit


mates111 | 24.4.2007 (13:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Legislativa Vozidla

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer happy 
25.04.2007 (0:43)  
pokud nenastane nějaká výrazná změna,pak budou.Evropa naštěstí podporuje ekologii a boj se skleníkovými plyny.Ovšem je mně záhadou,zda-li tomu bude nakloněna i česká vláda.Tempo je bohužel pomalé.Takže bych se neorientoval jen na nákup jednoho typu vozidla ve velkém.Jinak se mně líbí způsob,kdy čd do každého kraje dala Regionovy.Takto by se mohlo pokračovat dál,obecně s novými vozidly a je fuk,jestli to jsou příměstské jednotky či regíny...Hlavně,že v každém koutě čr bude něco,co bude vypadat nově,či bude nové ;)
24.04.2007 (21:52)  
to Vousac: A na zaklade ceho tak soudite? Vy si opravdu myslite, ze ve Finsku a Nemecku nerozhoduji penize? Zatim mam pocit, ze zeleznice u nas funguje. Jedna vec jsou stare vozy, druha vec je cetnost a mnozstvi spoju. V tomto meritku lecktere zapadni zeme predcime a to mnohonasobne.

to happy: Nebojte se, i po roce 2013 budou penize na obnovu vozoveho parku. Otazka spise zni kolik.
Registrierter Benutzer Liška 
24.04.2007 (21:06)  
Teď koukám, jak jsem tady svojí jen na okraj míněnou poznámkou rozvířil emoce. Jsem si vědom toho, že obrázek je pouze ilustrativní .Co se týče ČD, jsem realista.
Registrierter Benutzer happy 
24.04.2007 (21:03)  
Naštěstí ty peníze dá EU jenom do nového vozového parku :) Ale je zde předpoklad,že čr musí také investovat,ale o tom již zde někdo psal ;).Ale je také fakt,že je to poslední možnost,jak modernizovat a nakupovat nové.protože po roce 2013 už EU nemusí dávat nic a náš vozový park opět přestárne o další léta.A ono udržet v provozu takovou řadu 850/1 dá opravdu velkou fušku.čd jsou ve slepé uličce,ze které vede jen masívní modernizace a nákup nových vozidel.Modernizovat se toho již moc nedá,snad jen některé lokomotivy a některé vagony.Náhrady již také nebudou možné v takové míře-dost loko jde pod Cargo,takže osobka nebude mít vždy k dispozici nějakou loko,která ten přívěšák odtáhne na štreku.A kraje???Přece nebudou dávat horentní příspěvkové sumy na soupravy typu 742+x*010.takže se holt musí investovat!
24.04.2007 (20:50)  
V dnešní době s dnešní vládou a rozložením politických sil je to všechno jen plácnutí do vody.Peníze půjdou do silnic a autobusů(zřejmě dovezených),elektřina za pár let nebude-díky Jihočeským matkám a jeich klonům-a po železnici se nám bude jen stýskat.Nejsme v Německu či ve Finsku,kde se myslí hlavou,u nás ji totiž nahrazuje měšec.
24.04.2007 (20:46)  
Stejně budou chtít všichni něco českého, tak jak tomu je u nově vyvíjených lokomotiv pro ČD.
24.04.2007 (20:34)  
to happy: Sorry, jak se clovek zapise, tak napise i blbost. Se omlouvam. Jisteze elektricky. Hold uz z toho psani blbnu:) V uplynulych peti dnech jsem napsal asi 70 normostran textu:)

Ja reagoval na Vasi vetu, ze by to nedalo snad moc prace. No dalo, stejne prace jako vyvinout novou jednotku. Dilu z jiz existujicich stroju se totiz pouziva temer vzdycky.
Registrierter Benutzer happy 
24.04.2007 (20:30)  
až bude stát litr nafty 100kč,tak sem zvědav,kdo to zacvaká.....Kraje to asi nebudou.... .jinak netuším,proč čd se nesnaží na lokálky prosadit stroje,které by měly pohon na alternantivní paliva (plyn apod.).Když to jde u busů -např Sor -tak proč by to nešlo u drážních vozidel.Došlo by totiž k zlacinění dopravy,ale to zajisté čd nechce.
Registrierter Benutzer happy 
24.04.2007 (20:24)  
o tom,že by se někdo zaobíral jiným než elektrickým přenosem výkonu,o tom neuvažuji.Dále sem měl na mysly spíše tvorbu nové jednotky s maximem stávajících dílů z Dm12 aby se ušetřilo na vývoji.to snad všichni pochopili.... jinak mám dotaz co je to elektrodynamický přenos???znám eldyn brzdu,eldyn měřící ústrojí ajiné....,ale netuším jaký je eldyn přenos výkonu.Jaký je rozdíl oproti elektrickému??? Rád se nechám poučit
24.04.2007 (20:15)  
to samlep: Neverte vsem bludum, ktere se objevi v mediich. Ropa vydrzi jeste dlouho (ac mozna vyrazneji podrazi) a spalovaci motory taktez, byt treba na paliva jineho puvodu.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko