..: Inspekce říká, že za srážku je odpovědný i strojvůdce :..

Ilustrační obrázekJablůnka - Za pondělní srážku lokomotivy a hořícího automobilového tahače na železničním přejezdu mezi obcemi Jablůnka a Bystřice na Vsetínsku může také strojvedoucí. Drážní inspekce proto příští týden prověří správné brzdění lokomotivy. Další prošetřovanou příčinou je i pomalá a nepřesná komunikace železničářů, kteří po ohlášení od hasičů okamžitě nepřerušili provoz na trati. Nehoda se stala 7.5.2007 krátce po půlnoci. Hořící tahač se v kolejišti zastavil podle řidiče kvůli technické závadě. Hasiči po příjezdu okamžitě zasáhli, krátce poté se spustilo výstražné zařízení a závory.

Drážní inspekce je přesvědčena, že se nehodě zřejmě dalo zabránit. Nebýt pomalé a nepřesné komunikace železničářů, kteří po ohlášení od hasičů okamžitě nepřerušili provoz, střet nemusel nastat. Inspekce zkoumá, proč zastavení dopravy a vypnutí proudu na trati trvalo 18 minut. Celkové škody přesáhly podle předběžných informací milion korun.

zdroj: Deník


Adys Poslat mail autorovi | 13.5.2007 (23:00)
Related newsopen/close

More on Nehody a mimořádnosti

More from ČR Zlínský


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
14.05.2007 (14:17)  
Tady někdo vyštrachal měsíc starý článek? Nebo ,že by se pan redaktor ( myslím těch novin ) najednou probudil ze sladkého spánku?
Correspondent or Member of ŽelPage Adam  mail  
14.05.2007 (12:59)  
xAnri05: "...ale kdo vi, zda nezastavil a zustal stat on sam."

To už smrdí paranoiou.
Registered user mašinka  mail  
14.05.2007 (12:23)  
Duke 123: Na peršincích jsem strávil 15 let. Možná došlo k nečekané poruše a tlak. brzda nebrzdila, ale normálně tlak brzda dostatečně brzdí. Výpadek napětí a tím i EDB je běžná záležitost a při strojní jízdě spoléhat na EDB je hloupost. Lokomotivní vlaky mají 80 bez ohledu na lokomotivu.
14.05.2007 (11:29)  
Adys: a obsah téhle newsky je odkud a ze kdy ? Nebo se zas nějaký novinář vrátil po měsíci kómatu a zjistil, že byla nehoda na přejezdu, ne? Můj názor je, že taková blbina by se neměla na Želpage vůbec objevit.
Registered user Rail_user  mail  
14.05.2007 (11:21)  
To mašinka: Já žádnou poplašnou zprávu nešířím, přečtěte si prosím pozorně text: proč vůbec něco takového co pneu brzdou "skoro nebrzdí" je vůbec provozováno , skoro nebrzdí je použito obrazně.-)). Jen mně zajímalo, proč je to tak konstruováno - "pitomě". To, že i při (podstatně) méně účinných brzdách každý stroj jednou zastaví je pravděpodobné.
14.05.2007 (10:49)  
mašinka: O těch brzdách se tu psalo snad 100x a pořád se najde někdo, kdo bude kecat nesmysly. Proč asi mají LV sníženou rychlost? Kvůli světel to asi nebude...
14.05.2007 (10:39)  
xAnri: Ja nic nesoudil. Reagoval jsem na předchozí příspěvek, kde Svědek tvrdil, že ani technická porucha neomlouvá. Čili jsem se vyjadřoval pouze k případu, kdy vozidlo zastaví z důvodu technické poruchy.
Registered user xAnri05  mail  
14.05.2007 (10:27)  
Milda IV: ridic tvrdi, ze doslo k zastaveni vozidla na prejezdu, ale kdo vi, zda nezastavil a zustal stat on sam. To je prave predmetem vysetrovani, takze zadne soudy, pane kolego!
Masinka: samozrjeme, vozidlo je schvaleno draznim uradem k provozu, takze musi brzdit i bez proudu. To, ze hur, je vec druha.
Registered user mašinka  mail  
14.05.2007 (10:09)  
Rail_user: Přestaňte šířit poplašnou zprávu o špatné pneumatické brzdě. Takle vzduchová brzda musí zastavit lokomotivu ze 140 (stejná konstrukce brzdy jako na 162) na vzdálenost kratší než 1000m. Jestli byla porucha na tomto konkrétním peršinku zjistí DI.
14.05.2007 (9:59)  
Ta drážní inspekce je taky blbá jak anděl voni podle toho článku to nemaj ještě vyšetřený a už vědí že zato může fíra.Jak mohou říc že je zato odpovědný,když ještě něvědi.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko