Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bratislava - Od 1.6. do 30.6.2007 zlevní ZSSK až o 20% nabídku Maxi Klasik. Tato síťová jízdenka umožňuje cestovat ve všech vlacích ZSSK po celém Slovensku v 1. nebo 2. vozové třídě. Nabídka je výhodná pro cestující, kteří denně procestují více než 60 km. Platnost jízdenky je 3, 6 nebo 12 měsíců. Nejdražší je přenosná jízdenka Maxi Klasik s roční platností pro 1. třídu, která stojí 39.990 Sk. Nejlevnější je nepřenosný Maxi Klasik s čtvrtletní platností pro 2. třídu - 6.990 Sk.
zdroj: Tisková zpráva ZSSK
CSPSV | 29.5.2007 (22:00)
Související zprávy

| 1 2 | Zpráv na stránku: |
30.05.2007 (16:00)
Sak ja tobe taky ne:-)
30.05.2007 (14:48)
to M: Sak ja tomu neodporoval. Ja rikal, ze si nad tim muzou polemizovat jak chteji, ale nic s tim nenadelaji a tato praxe je bezna vsude a dle meho nazoru i logicka.
30.05.2007 (13:47)
Deadeye - no, asi tak... Pokud by cena sitovky nemela mit souvislost s velikosti site, tak sitovka na Belgii by mohla stat stejne jako sitovka na Nemecko (doufam, ze tomu tak neni:-)) nebo predplacene jizdenky na integrovany system by nemusely byt vazane na vzdalenost "od stredu"... PS: Skipas na pulku Dolomit asi taky vyjde draz nez na jedno udolicko, ne?
M@ra - proc by mel byt padly na hlavu? Rakousko je tak moc hezci nez Slovensko, ze jen blazen by jezdil na Slovensko? Jeden nebo dva mesice je uz celkem jedno, ale pokud nekdo planuje dva mesice krizovat jeden stat, tak oki:-) Taky si myslim, ze ubytovani a jidlo vyjde v Rakousku o neco draz...
M@ra - proc by mel byt padly na hlavu? Rakousko je tak moc hezci nez Slovensko, ze jen blazen by jezdil na Slovensko? Jeden nebo dva mesice je uz celkem jedno, ale pokud nekdo planuje dva mesice krizovat jeden stat, tak oki:-) Taky si myslim, ze ubytovani a jidlo vyjde v Rakousku o neco draz...
30.05.2007 (12:37)
Pravidlo cim vetsi sit, tim vyssi cena sitovky vicemene plati vsude. Treba i u MHD. Da se o opravnenosti tohoto pristupu polemizovat, ale to je asi tak vse. Proste to tak funguje. Clovek tak plati spise za mozmost, nez za skutecne projezdene trasy.
30.05.2007 (10:24)
Student si kdyžtak asi koupí tu letní měsíční síťovku za cca 50€, ale jen pokud je padlý na hlavu anebo slovakofil, protože za stejnou cenu se dá i letos na Sommerticket jezdit 2 měsíce po Rakousku.
Ty ceny ostatních síťovek - to je pořád dražší než u nás, to asi nebude bestseller...
Ty ceny ostatních síťovek - to je pořád dražší než u nás, to asi nebude bestseller...
30.05.2007 (9:11)
Mozek: Když pojede na Slovensko na dovolenou student , tak každopádně bude používat (téměř) výhradně autobusy . Tam totiž stačí obyčejná ISIC a sleva (obvykle) 50% je na světě . Když jsem se na to ptal na infolince ZSSK , jest-li jim ta ISIC stačí i u vlaku na slevu když ji mám z ČR , tak mi řekli , že nestačí , protože to prý nějak neumí ještě rozpoznat (co proboha neumí rozpoznat na ISIC kartě , to jsem se už raději neodvážil zeptat...) .
30.05.2007 (9:08)
Petryk: Tak je to potom úplně v háji , protože z minulých 4 let se ještě Slováci nevzpamatovali a tak nějaké kupování jízdenek za skoro 40 tisíc korunek je vcelku nesmysl a řekl bych , že i tyto jízdenky nabízet je přímo směšné . ;o)
30.05.2007 (7:20)
2Town-Of-Loxin: A co to přepočítat ke kupní síle obyvatelstva?
30.05.2007 (7:07)
Čtvrt roku je stále moc dlouho (z pohledu občana ČR, který třeba plánuje na Slovensku strávit dovolenou). Značně chybí podobný doklad s týdenní platností. A po zrušení Euradomina je to ještě citelnější.
30.05.2007 (3:56)
Pavel Q. + GlEx: Pánové , vy používáte síťovku na projíždění všech úseků tratí sítě některé železniční společnosti ? To se musíte hodně nacestovat ! :oD Ale tak trošku jste mě přivedli k myšlence , že porovnávat by se dala vzdálenost z jedné strany státu na druhou a to mezi alespoň relativně většími městy (z Hranic v Čechách do Mostů u Jablunkova asi moc lidí za rok necestuje) , to by už logiku aspoň trošku mělo . Tedy:
Cheb - (Plzeň hl.n. - Praha hl.n. - Ostrava hl.n. - Bohumín) - Český Těšín = 615 trkm
Bratislava hl.st. - (Trenčín - Žilina - Poprad-Tatry - Košice - Trebišov - Bánovce n/O - Strážske) - Humenné = 542 trkm
Z toho vyplývá , že ZSSK by měla mít síťovky o cca 12% levnější než ČD .
Cheb - (Plzeň hl.n. - Praha hl.n. - Ostrava hl.n. - Bohumín) - Český Těšín = 615 trkm
Bratislava hl.st. - (Trenčín - Žilina - Poprad-Tatry - Košice - Trebišov - Bánovce n/O - Strážske) - Humenné = 542 trkm
Z toho vyplývá , že ZSSK by měla mít síťovky o cca 12% levnější než ČD .
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko











