..: České dráhy chystají přímý vlak do Katovic :..

Ilustrační obrázekOstrava - České dráhy chystají již od konce letošního roku první přímé spojení mezi Ostravou a polskými Katovicemi. „Vzhledem ke špatnému stavu polských silnic věříme, že jej budou využívat kromě turistů také manažeři a další cestující,“ říká zástupce ředitele odboru osobní dopravy a přepravy ČD pro Moravskoslezský kraj Miroslav Klich. „Nový vlak do Katovic bude odjíždět z Ostravy-Svinova ráno po 6. hodině, cesta bude trvat maximálně 3 hodiny. Zpět bude vlak odjíždět mezi 17. a 18. hodinou,“ upřesňuje Klich. Cena bude nižší než klasická mezinárodní jízdenka, která dnes vyjde na 280 Kč.

V regionálním jízdním řádu se od června žádné větší změny nechystají, pouze se rozšíří IDS o tratě z Opavy do Jakartovic a z Oder do Budišova nad Budišovkou. Větší změny se očekávají v prosinci, kdy bude spuštěna přímá doprava mezi Havířovem a Ostravou, zároveň se chystá otevření zastávky Ostrava centrum nedaleko proslulé Stodolní ulice. ČD chtějí dále zkvalitňovat vlakové spojení směrem na Krnovsko.

zdroj: MF DNES


Adys Poslat mail autorovi | 7.6.2007 (23:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Jízdní řád

Weitere aus ČR Moravskoslezský


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer paolo 
08.06.2007 (15:55)  
Twix: co je to předražený SC v roce 2004? Manažer? Tak to byl nejlepší počin ČD v historii. Zpáteční lístek 1100 Kč, jízdní doba 3:45 hod na rozestavěném koridoru, teplé jídlo, teplý a studený nápoj, desert a noviny v ceně přepravy. Celý klimatizovaný. Navíc nestavěl nikde jen ve městech, tak ses nemusel bát o odložené věci, když jsi se zrovna zdržoval v jídelním voze.

Do Katovic vlakem za 3 hodiny je snad překlep. To budou v Petrovicích měnit podvozky? Anebo to pojede jako osobák a bude stavět v každé zastávce a v Czechowicích na úvrati přehazovat mašinu. Pak tím ale nepojede žádný manažer, autem to zvládne za půldruhé hodiny.
Registrierter Benutzer ladik 
08.06.2007 (15:03)  
a co 121 ta jim tam táhla měřící vůz
08.06.2007 (14:32)  
Nejlepší je, že dnes to EN57 (99904) zvládne se stavěním ve všech stanicích za 2.15. PKP4ever. ;o)
08.06.2007 (13:40)  
3h je fakt výsměch. No bude to osobák a buď bude v klasice, tj. možná B (RIC) a nebo ještě lépe EN57
08.06.2007 (13:32)  
Adam: Samo, em-zety taky vozí především Němce, Hašek vnitro Maďary...
Korrespondent oder ŽP Mitglied Adam  mail  
08.06.2007 (13:17)  
Vojtěch Hrubý: Jo, máme tu těch 471 tolik, že nevíme co s nima a proto tím budeme vozit Poláky kolem Katowic, to jo... :-D
08.06.2007 (12:49)  
Twix: Ano.

Tak jsem si dopoledne odskočil na psychinu, a jak se nám to tu rozjelo. Přileju trochu oleje do ohně. To včerejší vyprodané pendolino byl vlak SC 511 v Holešovicích. A otázka pro zvídavé: Co odjíždí o deset minut později z hlavního nádraží? Ano, IC 541 do Ostravy :-) Já vím, ty ČD jsou potvory, "voni dokážou zblbnout i mrtvýho", že...

Co se týče komfortu, udělal jsem si malý průzkum. V 680 jsem jel 42x (vše za vlastní peníze), vyzkoušel jsem si vlaky ICE, X2000, Signatur, spočetně různých em-zetů (podrobnosti viz http://www.vojtahruby.eu/jizdy-stats.php ) a zjistil jsem, že v 680 je v této kategorii zcela srovnatelné pohodlí (181 cm, 75 kg).

Blíže k tématu: Je možný provoz 471 v Polsku? Uvažme možnost, že by 471 jela ráno do Katowic, tam by přes den sloužila v příměstském provozu a večer zase domů. Je to jen takový okamžitý nápad (nevím, jak třeba vyřešit vyrovnávku).
08.06.2007 (12:23)  
Já taky nevím proč tu někdo bere spojení Prahy s Ostravou jako odstrašující, koukněte kolik toho jezdilo ještě v roce 2004: 1x předražený SC, 4x EC/IC, 3x Ex, 2x R (plus 4 noční) a pak sem tam koženkové R s přestupem v Přerově, kde přípoj ovšem ne vždy čekal a jelo se osobákem. Vím že mě napadnete tím že to bylo levnější a teď prudce roste poptávka atd., ale stejně, skutečně existují i horší relace.
A ty řeči že letos byla Ostrava zavržena tím že EC na Slovensko byly odkloněny přes Vsetín je jen taková bublina, pokud vím odkloněn byl z původních spojů akorát Košičan, jehož průjezd Ostravskem kolem poledne mi příliš atraktivní nepřišel, naopak další spoje Praha - Ostrava přibyly.
Registrierter Benutzer pekař 
08.06.2007 (12:12)  
A jak těm lidem ten chleba chutnal?Jedli ho rádi?A proč ho vůbec jedli když ve vedlejším obchodě si mohli koupit-podle Vás-daleko lepší chleba?Jen by na něj museli vystát frontu,ale to jim nevadí.
Registrierter Benutzer tenzor 
08.06.2007 (12:04)  
pekař: tak napište argumenty, proč je tak debilní, jinak jediné, co je debilní, bude logicky váš příspěvek..
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko