..: České dráhy chystají přímý vlak do Katovic :..

Ilustrační obrázekOstrava - České dráhy chystají již od konce letošního roku první přímé spojení mezi Ostravou a polskými Katovicemi. „Vzhledem ke špatnému stavu polských silnic věříme, že jej budou využívat kromě turistů také manažeři a další cestující,“ říká zástupce ředitele odboru osobní dopravy a přepravy ČD pro Moravskoslezský kraj Miroslav Klich. „Nový vlak do Katovic bude odjíždět z Ostravy-Svinova ráno po 6. hodině, cesta bude trvat maximálně 3 hodiny. Zpět bude vlak odjíždět mezi 17. a 18. hodinou,“ upřesňuje Klich. Cena bude nižší než klasická mezinárodní jízdenka, která dnes vyjde na 280 Kč.

V regionálním jízdním řádu se od června žádné větší změny nechystají, pouze se rozšíří IDS o tratě z Opavy do Jakartovic a z Oder do Budišova nad Budišovkou. Větší změny se očekávají v prosinci, kdy bude spuštěna přímá doprava mezi Havířovem a Ostravou, zároveň se chystá otevření zastávky Ostrava centrum nedaleko proslulé Stodolní ulice. ČD chtějí dále zkvalitňovat vlakové spojení směrem na Krnovsko.

zdroj: MF DNES


Adys Poslat mail autorovi | 7.6.2007 (23:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu ČR Moravskoslezský


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel tenzor 
08.06.2007 (12:03)  
A ještě abych dokončil příměr, v tom špatném obchodě měli chleba za nižší cenu než ten cereální a chuťově minimálně stejně dobrý, ale protože ten cereální nikdo nechtěl, tak ten dobrý chleba posílají do prodejny v jiném městě a následovně se holedbají tím, že teď prodají všechen cereální chleba. Fakt kvalitka :)
registrovaný uživatel pekař 
08.06.2007 (12:00)  
tenzor:Ale to samozřejmě můžete,možností jak cestovat mezi Ostravou a Prahou je celá řada..Jinak ta teorie o chlebu je pěkně debilní,asi byste si honem měl jeden zajít koupit a sníst,vypadá to jako mluva z hladu..:)
registrovaný uživatel tenzor 
08.06.2007 (11:38)  
pekař: aha, takže když budete mít v obchodě na výběr buď předražený cereální chleba, který není zas tak dobrý jak vypadá (a navíc ty slunečnicová a sezamová semínka třeba moc nemusíte) anebo tvrdý přepečený chleba (který taky nebude kdovíjak levný), budete spokojen. Takové zákazníky ČD opravdu potřebuje :)
Já radši půjdu do obchodu, kde budou mít výběr dobrého chleba za roumné ceny, i kdybych měl kvůli tomu vystát frontu.
08.06.2007 (10:54)  
Miroslav Zikmund) Ano, nemusí, ale do Katowic, kam R 332 Goral jezdí již ano. Nebo snad je v Zwardoňi přepřah na polské příšerky?
08.06.2007 (10:47)  
Do Zwardoně nemusí být homologace. PKP lok jezdí dnes do OV.
08.06.2007 (10:05)  
Tak já jsem napočítal denně takové počty spojení Praha - Ostrava: 6x SC, 6x přímé EC/IC, 1x EC+EC, 1x EC+IC, 1x EC+R a dále několik možností pouze R. To považuji za dostatečně pestrou nabídku. "Bud pendak nebo kozenky" je holý nesmysl.

Mmch nemohla by to být polská souprava a loko? Protože česká souprava by musela celý den stát/jezdit v Katovicích, chápu-li to dobře.

A taky koukám, že těch 280 Kč je za jednosměrnou, což je 2,80 Kč/km. To bude chtít výrazně snížit...
registrovaný uživatel pekař 
08.06.2007 (9:47)  
sersa:myslím si ale,že i kdyby to bylo tím čím říkate,tak to vůbec nevadí,pokud je cestující veřejnost v SC spokojena a to jak se zdá většinou je..A navíc IC mezi Ovou a Phou jezdí a onen exponovaný příjezd v 9:54 do Prahy co míval kdysi Perner zůstal zachován,tak nevím co tu řešíte...
registrovaný uživatel sersa  mail  
08.06.2007 (9:35)  
ad vojtech hruby: no jestli to v pripade pendolina spis neni kvalitni politikou cd ktera presunula ic a ec na slovensko pres vsetin tudiz se z ostravy do prahy neda nicim aspon trosku rychlejsim dostat. Bud pendak nebo kozenky...
08.06.2007 (8:59)  
C.M.Burns) Slováci již do Zwardoně jezdí s Peršingem a myslím, že jeden český již také papíry na síť PKP má. Spíš jde o to, jestli z toho udělají koženkový express, což asi manažery moc nepřiláká nebo nějaké IC/EC a pak, kde se vezmou vozy? Plánovaný JŘ je snad ještě více megalomanský na potřebný počet vozů Ex/IC/EC tak nevím, kde to nakonec vezmou ...
08.06.2007 (8:28)  
Asi to potáhne česká loko, že? Jen by mně zajímalo, které loko mají homologaci pro polské tratě? Ze Slovenska tam zajíždějí dost upravené 140. Z Česka tam prodali 181. Ale něco "novějšího" nic? Třeba 163, 162... o 471 ani nemluvě... a nebo budem na hranici opět přepřahovat?
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko