Praha - Faktický monopol Českých drah na poli kombinované přepravy by mohl brzy narušit Viamont. Začne totiž úzce spolupracovat s dopravní společností C. S. Cargo , která se specializuje na nákladní dopravu po silnici. Obě firmy ohlásily, že uzavřely strategické partnerství. "Chceme nabídnout pohodlnější servis především velkým firmám," říká šéf C. S. Cargo Tomáš Faller.
Nové spojenectví by podle něho mělo ulehčit jednání s velkými podniky, které dosud musely vyjednávat s několika partnery najednou. "Výhledově chceme, aby spolupráce přinesla i přímé úspory pro zákazníky," dodává Faller. Firma počítá i se zajišťováním letecké přepravy za využití partnerských firem. C. S. Cargo funguje na českém trhu už dvanáct let. V roce 2005 obrat holdingu poprvé překročil hranici dvou miliard a loni dosáhl už necelých tří miliard. Letos očekávají v jičínské společnosti pětimiliardový obrat a zisk ve výši 600 milionů korun.
zdroj: Hospodářské noviny

"Dopravní společnost C.S.Cargo začne úzce spolupracovat s firmou Viamont, která se specializuje na nákladní dopravu po železnici. Obě firmy ohlásily, že uzavřely strategické partnerství. "Chceme nabídnout pohodlnější servis především velkým firmám," říká šéf C.S.Cargo Tomáš Faller.
http://logistika.ihned.cz/3-21449060-viamont-B00000_d-18
Problematika kombinované dopravy je značně komplikovaná a nelze ji nikterak laicky zjednodušovat, případné zájemce bych dále odkázal na specializovanou literaturu, která se touto problematikou zabývá (obvykle dostupná v univerzitních knihovnách, kde působí SŠ a VŠ dopravníh zaměření).
Firma počítá i se zajišťováním letecké přepravy za využití partnerských firem. To jako nakoupí letadla a ty nakoupené kamiony poletí vzduchem? Proč je to na želežničním webu?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.











