Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Ústí nad Labem - Ústecký kraj žádá České dráhy, aby dvě nové jednotky RegioNova nasadily na vozební rameno Most - Louny - Rakovník. Dráhy s nimi přitom podle dostupných informací mají jiné záměry, v průběhu podzimu 2007 je chtějí nasadit do PJ Děčín a na trať 087 Lovosice - Česká Lípa.. Mělo by se jednat o jednotky 814.032 + 914.032 a 814.033 + 914.033.
zdroje: Ústecký kraj, Jednotky814.ic.cz
xAnri05
| 10.7.2007 (15:00)
| 10.7.2007 (15:00)Zusammenhängende Nachrichten

| 1 2 | Zpráv na stránku: |
13.07.2007 (10:52)
RE: Kliminho, trať 140:
ODS mě v UST kraji taky štve, ale tentokrát bych nadával na ČD, to je u nich častý jev v každém kraji, že jezdí vždy jedna krabička, která zejména o víkendu nestačí, zažil jsem to na 110 z Kralup do Loun i na 097 z Úpořin nahoru, v tomto případě v Úpořinách připojili 010 od protijedoucího spoje, ZPO obou vlaků cca 15-20 min. Za to fakt Šulc nemůže.
ODS mě v UST kraji taky štve, ale tentokrát bych nadával na ČD, to je u nich častý jev v každém kraji, že jezdí vždy jedna krabička, která zejména o víkendu nestačí, zažil jsem to na 110 z Kralup do Loun i na 097 z Úpořin nahoru, v tomto případě v Úpořinách připojili 010 od protijedoucího spoje, ZPO obou vlaků cca 15-20 min. Za to fakt Šulc nemůže.
10.07.2007 (21:44)
na louny fuj co 120 tam budu jezdit kone
10.07.2007 (19:17)
fisolik: Na trati 126 chtěl zrušit provoz hlavně kraj Středočeský, ne tak Ústecký (ačkoliv ten možná taky, že) v té předloňské vlně rušení díky irelevantním informacím od ČD, jež se nakonec ani na jedné z těch devíti tratí nekonalo (resp. na třech až letos).
Jinak kromě ramene Most - Louny - Domoušice (konečně bude propojen Most s centrem Loun) zamýšlí kraj také další rameno s dvouhodinovým taktem Česká Lípa - Lovosice - Louny - Postoloprty. Tam by ale dvě Regionovy (nebo jich bude víc?) zdaleka všechny spoje nepokryly.
Jinak kromě ramene Most - Louny - Domoušice (konečně bude propojen Most s centrem Loun) zamýšlí kraj také další rameno s dvouhodinovým taktem Česká Lípa - Lovosice - Louny - Postoloprty. Tam by ale dvě Regionovy (nebo jich bude víc?) zdaleka všechny spoje nepokryly.
10.07.2007 (19:05)
luxian: nemyslím si, že by přenos kompetencí na nižší samosprávné celky byla chyba. většina ostatních krajů funkční dopravní koncepci má
10.07.2007 (19:03)
Podle mě Ústecký kraj hlavně nechce nasadit Regionovy tam, kde má v plánu zlikvidovat tratě. Co kdyby tam náhodou začlo jezdit víc lidí... I když trať Most - Louny - Rakovník je vzhledem k trakčním vlastnostem dvojdílné Regionovy možná opravdu vhodnější.
10.07.2007 (18:26)
fisolik: Protože imbecilní osazenstvo krajského úřadu nemá ani náznak něčeho takového, jako je dopravní koncepce a z naprosté většiny imrovizuje a dělá rozhodnutí podle momentální nálady.
Tohle je přesně ta negativní stránka přenosu kompetnecí na nižší samosprávné celky.
Tohle je přesně ta negativní stránka přenosu kompetnecí na nižší samosprávné celky.
10.07.2007 (18:05)
Jestli jsem to pochopil správně, chce kraj nasadit hypernohy (tedy regionovy) na trat Louny-Rakovník z důvodu, že tam jezdí hodně cestujících? Tak proč tedy na té trati chtěli rušit vlaky nebo dokonce provoz, když tam jezdí tolik lidí.
10.07.2007 (16:50)
Kerej kre... (nechtěl jsem napsat "kreativní člověk) tomu Jirkovi Šulcovi radí... Vždyť Šulc je jináč docela normální chytrej chlap.
10.07.2007 (16:07)
Ježiš Šulci,a co takhle trať 140 v úseku Klášterec-Chomutov?Tam jezdí na pravidelných OS jedna 810 kde většinou jede 40-60 lidí.
10.07.2007 (15:50)
DO LOUN, DO LOUN, DO LOUN :-)
Hej, trať mého mládí... do Solopysk Regionovou, pohádka :-)
Hej, trať mého mládí... do Solopysk Regionovou, pohádka :-)
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










