..: Železnice Desná zmodernizuje dva přejezdy :..

Ilustrační obrázek Šumperk - V druhé polovině tohoto roku chce svazek obcí vlastnící tratě v údolí Desné zahájit rekonstrukci železničních přejezdů v Koutech nad Desnou a Petrově nad Desnou. Přejezdy křižující silnici první třídy budou konstruovány jako celopryžové a osazeny novým zabezpečovacím zařízením se závorami. O zakázku se firmy ucházejí ve veřejné obchodní soutěži, kterou svazek obcí již vyhlásil.

"Hlavním cílem investice je zvýšení bezpečnosti přejezdů. Jsou to poslední dva přejezdy bez závor na Železnici Desná, které se kříží se silnicemi první třídy," řekl technický pracovník svazku obcí Jaroslav Strachota.

zdroj: Profit 29/2007, zpráva ČTK


Jiří Hovorka Poslat mail autorovi | 18.7.2007 (17:00)
Related newsopen/close

More on Stavby a projekty

More from ČR Olomoucký


  1 2      Zpráv na stránku:   
Registered user NolthA  mail  
19.07.2007 (9:57)  
wyhibka:
no nevím nebyl bych si tím tak jist, kdybych měl chut se sázet tak s vámi klidně uzavřu sázku že to nebude dělat firma o které píšete ... a to na základě znalostí o místě o kterém se jedná .... je zde již několik PZS zavázaných do zařízení které není od společnosti AŽD, tudíž by bylo vhodné s tímto zařízením pokračovat a ne za zbytečné náklady budovat další systém

Ale z části pravdu máte ..... na 100% zde budou použity výrobky firmy AŽD
19.07.2007 (1:01)  
Řekněte mi někdo proč byla vypsaná soutě, když už teď je známý vtěz!! Vsadím se o co chcete, že jak přejezd tak zabezpečovací bude dělat AŽD Praha s.r.o ONi jsou totiž všude!! Takový náš monopol po česku!!
Registered user sam  mail  
18.07.2007 (22:10)  
Díky - nemám tam poznání a tab. 12 SJŘ Ustanovení místního významu vysvětluje vše
18.07.2007 (22:04)  
Na 132 jsou standardně umístěny rychlostníky před přejezdy kvůli různým problémům jako je neobsazené kontrolní stanoviště, nedostatečné rozhledové poměry, ...
Registered user sam  mail  
18.07.2007 (21:50)  
Nevím přesný tyz zabezp.zařízení - ? asi VÚD, zde je možné, že zařízení funguje a není kontrola k výpravčímu buď technickou poruchou, nebo spíše odcizeným kusem kabelu, který skončil v nejbližší sběrně.
V denní svodce příhod je v těchto měsících denně toto několikrát.
18.07.2007 (20:55)  
Na trati 132 Oldřichov u Duchcova - Děčín se brzdí na 10 km/h i při funkčním výstražném zařízení, že by to tím nebylo?
Registered user xAnri05  mail  
18.07.2007 (18:29)  
OK, priznavam, jsem vinen! Nepodival jsem se do predpisu CD D2...
Registered user sam  mail  
18.07.2007 (18:13)  
Při jízdě na příkaz Op ( porucha PZZ či jejich kontroly ) je strojvedoucí povinen před přejezdem v dané km poloze snížit rychlost na 10 km/h a 60 m před přejezdem dávat návěst Pozor do doby, kdy čelo vlaku mine přejezd.Před komentováním si dovoluji doporučit nahlédnout do předpisu D2.
18.07.2007 (18:07)  
OT
a davat navest "vlak se blizi"

Tak tuhle návěst asi ne. To je návěst varovných návěstidel pro pracovní místa...
/OT
18.07.2007 (18:07)  
250 metrů před přejezdem dávat minimálně 3x slyšitelnou návěst pozor a 60 metrů před přejezdem jet rychlostí 10km/h
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko