..: Město zatím tají analýzu o vlakovém nádraží :..

Ilustrační obrázek Brno - Brňané jsou zase o krok blíže rekonstruovanému vlakovému nádraží. Vedení města už má k dispozici výsledky srovnávací analýzy dvou poloh nádraží, kterou dělala pražská firma Cityplan. Protože je spis velmi obsáhlý a na výšku měří zhruba 15 cm, vzal si primátor Roman Onderka a jeho náměstci čas na prostudování. „Analýzu jsme předali, a tím jsme dodrželi podmínky smlouvy,“ uvádí ředitel a jednatel společnosti Cityplan Ivan Beneš. O konkrétních závěrech nechtěl mluvit, protože ho k tomu váže smlouva s městem. To za dokument zaplatilo 3,5 milionu korun.

Obsah analýzy zatím vedení města komentovat nechtělo. „Práce je velmi obsáhlá a já ji mám zatím jen chvíli. Nejsem proto schopen teď ve třech větách popsat závěry v ní uvedené,“ říká brněnský primátor Roman Onderka a dodal, že ji nejprve musí projednat celé vedení města.

U předání a krátké prezentace byli kromě primátora i jeho náměstci Oliver Pospíšil a Barbora Javorová, ale ani oni nebyli o moc sdílnější. „Zpráva obsahuje spoustu čísel. Před vyřčením jakéhokoli soudu ji musím prostudovat. Primátor nás navíc vyzval, abychom se zatím jakýchkoliv komentářů zdrželi,“ říká náměstek primátora Oliver Pospíšil. Podle něj závěry analýzy magistrát zveřejní příští týden ve středu na tiskové konferenci.

zdroj: Deník


Adys Poslat mail autorovi | 30.7.2007 (18:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Jihomoravský


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
01.08.2007 (8:18)  
Tak už netají!!! Zlatuška včera vyžvanil, že studie vyzněla pro nádraží v centru, ale jedním dechem dodal, že peníze od EU na nádraží dostane Brno pouze v případě, že je vyčerpá do roku 2013. Nové projekty pro nádraží v centru by se dělaly prý 6 - 9 let a eura by byly v řiti. Pardon. Takže prý bude zřejmě muset být učiněno politické rozhodnutí a nádraží odsunuto. Aneb vlk se nažere ( Zelení a podobná verbež mohou teď při každém problému s novým nádražím tvrdit - My jsme to takhle nechtěli!) a koza zůstane celá ( peníze z EU přitečou...).
Takže ještě není nic rozhodnuto a jak sám uznal Onderka, studie není závazná.
registrovaný uživatel Přema 
31.07.2007 (17:45)  
Nechte nám náraží tam kde je!!!
registrovaný uživatel M 
31.07.2007 (17:43)  
Deadeye - no, pokud analyza bude koncit slovy typu "vyhodu odsunu jsou takove:, nevyhody take:", coz asi bude (a pozor - nerikam, ze je to spatne - je to pravdepodobne zcela v souladu se zakazkou!), tak na jejim zaklade rozhodnout nelze. Pokud bude koncit slovy "doporucujeme nadzari odsunout/zachovat", tak jsem si jist, ze z 5 analyz jich 5 stejne nedopadne

tenzor - predne, bylo to stejne demokraticke, jak valna vetsina voleb v teto zemi. Za druhe - to s referendem jsem pouzil jen proto, ze politici jakoukoliv "analyzu" mohou, ale nemusi brat za bernou minci
registrovaný uživatel taz 
31.07.2007 (12:26)  
tenzor, já mám dojem, že to referendum by vysloveně "závazné" nebylo ani při regulérním výsledku, myslím, že to bylo radnicí chápáno jako průzkum mínění občanů. V každém případě jakékoliv rozumné řešení stávajícího stavu, by bylo lepší, než další roky hledání "politického konsensu".
31.07.2007 (12:24)  
tenzor: Tak promiň, já jen prostě nevěřím na samospasitelnost různých referend. Myslím, že rozhodovat mají odborníci. HOWGH!
31.07.2007 (12:22)  
Mám otázku z jiného soudku.

Je v rámci nového spojení počítáno s výměnou svršku a kolejí a opravou mostů na úsecích Masarykovo-Bubeneč a Libeň-Holešovice?
Díky za info (na webu sem to nikde nedohledal).
registrovaný uživatel tenzor 
31.07.2007 (12:15)  
Huffnaggel, taz: reagoval jsem na vetu "bylo tady referendem, ze ktereho se jedna obcanska a demokraticka strana strana vylhala tim, ze bylo malo lidi", myslim si ze je ponekud demagogicka, protoze kdyby prislo k referendu >50% lidi, bylo by pro magistrat zavazne. Takhle vyjadrilo tech 21 procent brnaku nazor, ze by se nadrazi melo rekonstruovat, 4 procenta nazor ze by se melo postavit nove a 75 procent problem nezajimal natolik, aby sli k referendu.
Jinak jsem taky toho nazoru ze meli mit moznost vyjadrit se i pravidelne dojizdejici, nejen Brnaci, a byl jsem za to uz jednou tady kamenovan z vicero stran...
31.07.2007 (12:10)  
A ještě něco: Jsem zvědav, za jak dlouho se začne - jedna z variant - stavět, a jak dlouho to bude trvat. Pokud vím, už se měly stavět Heršpice a kde nic tu nic...
31.07.2007 (12:07)  
Taz: Já si právě myslím, že se do tohoto problému politika plete až moc. Kéž by rozhodovali architekti a dopravní inženýři!
31.07.2007 (12:06)  
tenzor: Blábolíš. Referendum Brňáků, kteří moc vlakem nejezdí není rozhodující pro vybudování nebo rekonstrukci nádraží kam přijíždí většina lidí z venkova. Jejich nezájem o tento problém se názorně ukázal právě v tom referendu. Dojíždějících se pochopitelně nikdo neptal, jinak by mu řekli, že dnes už stejně skoro nikdo, kromě pár prodavaček a úředníků nepracuje v centru Brna, ale jezdí na různé periferie, kam je i z nového nádraží doveze buďto příměstská doprava nebo tramvaj. Na brněnském nádraží pracuju od roku 93 a z vlastní zkušenosti vím, jak tady všechno vypadá. Já osobně bych ušetřil pouze historickou budovu a vše ostatní do drtičky!
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko