..: Změna tarifu a služeb ve vlacích SC Pendolino od 1. září :..

Ilustrační obrázekPraha - České dráhy budou od 1.září více hýčkat svou klientelu ve vlacích SC Pendolino. Cestující 1.třídy se tak mohou těšit na bohatší výběr občerstvení v ceně. Důležitější je však změna tarifu, která mění princip dosavadních jízdenek typu zastávka-zastávka na region-region. Ruší se obyčejné jízdné SuperCity, SC Plus a zavádí se balíček SC Net. Pro věrné klienty je připraven partnerský program ČD Bonus.

Jedná se o reakci na výsledky marketingového průzkumu ČD, který se konal v květnu mezi cestujícími vlaků SC. Z nich podle tiskové zprávy vyplynulo, že klienti si přejí lepší servis na palubě, návaznost na regionální spoje a další doplňkové služby, jako věrnostní program, garanci parkovacího místa ve výchozí stanici nebo slevu na ubytovaní ve vybraných hotelích. Rozhodly se tak některá přání postupně realizovat.

Obyčejné a zvláštní jízdné SuperCity a nabídka SC Plus budou zrušeny a nahrazeny balíčkem SC Net. Tarif je rozdělen pro severní větev (Praha-Olomouc-Ostrava) a jižní větev (Praha-Brno-Břeclav), a dále pro 1. třídu (Business) a 2. třídu (Ekonom). Ceny budou stanoveny následovně:

  • Severní větev, Ekonom - 500 Kč
  • Severní větev, Business - 750 Kč
  • Jižní větev, Ekonom - 400 Kč
  • Jižní větev, Business - 600 Kč
Důležité je, že cestovní doklad balíčku SC Net bude možné použít na přípojné osobní či spěšné vlaky ve výchozí i konečné stanici vlaku SuperCity, a to v rámci regionu této stanice. Hranice regionu jsou stejné, jako v případě síťové jízdenky RegioNet.

Pro vlaky SuperCity budou i nadále platit ostatní cestovní doklady, společně s povinným servisním poplatkem (cena 200 Kč, 86 Kč se slevou RailPlus). Změna se dotkne i studentů, kteří uplatňovali nárok na slevu ze zákona a nevlastní In-kartu. Ti si budou muset k jízdence připlatit servisní poplatek za plnou cenu 200 Kč.

Cestující 1. třídy budou mít z "občerstvení v ceně" na výběr z více variant menu. Zvýši se hmotnost porce a v rámci nápojů přibude pivo. Partnerský program ČD Bonus by měl klientům umožnit "využívání dalších služeb a nákupů za zvýhodněnou cenu".

zdroj: České dráhy


Jik | 30.7.2007 (12:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
31.07.2007 (9:54)  
IDeeSák: Hm? Obyčejné jízdné 250 + místenka 200 = 450 Kč. Jízdné SC Net Ekonom 400 Kč. Tak nechápu, proč vyděrač. A pokud se tam Vy dostanete levněji, tak Vám v tom nikdo nebrání.
31.07.2007 (9:40)  
M: Přečti si ještě jednou POŘÁDNĚ co jsem psal...
31.07.2007 (8:59)  
ČD by měly změnit název tarifu Ekonom na Vyděrač. Když jedu Brna do Dvora Králové, zaplatím mnohem méně než podle tarifu Ekonom.
registrovaný uživatel M 
31.07.2007 (0:58)  
Deadeye - ja jsem nikde nerekl, ze Praha-Olomouc jezdi malo lidi. To ti tam asi jen, mylne, vyplynulo z ne zcela dusledneho cteni. A stejne tak si nemyslim, ze se zdrazeni bude tykat tebe konkretne (jak se snazis naznacit), sic neverim tomu, ze jezdis na "normalni" listek...
Naopak jsem napsal, ze Olomouc bude jedinou pouzivanou "destinaci", kde se zdrazeni (ale jen pokud cestujici ten spesl listek bude chtit pouzit) projevi. A take jsem naznacil mozny duvod. Autobusaci to myslim resi(li) hlaskou, ze cestujici do vzdalenejsich zastavek maji prednost... Myslim, ze to logiku ma, protoze lepsi je vezt 30 lidi 200 kilometru nez 50 lidi 50 kilometru...

GC - pokud mi chces tvrdit, ze Pardubice jsou pro SC frekventovanou zastavkou, tak dobre, nebudu ti oponovat. Nicmene z reakce DaveStorma lze vyvodit zaver opacny. A mimochodem, i on neprimo potvrdil moji domnenku, ze stanice Pardubice je, kdyz uz, spise "spadovou" stanici a pro tyhle svozy je "globalni" jizdenka zjednodusenim (a kdo to chce udelat slozite, tak muze a jeho jizdne se oproti nynejsimu stavu nezmeni)
31.07.2007 (0:26)  
zirecek: taky ke zmene priplatku neni duvod, vlaky vetsinou jezdi plne
30.07.2007 (23:36)  
Úspora energie by byla zanedbatelná. Co by se uspořilo menším počtem pomalých jízd, co by se uspořilo efektivnějším řízením dopravy na vícekolejných tratí, minimalizace jízdy vlaku do odbočky, apod..
Zastavování vlaku v Olomouci, případně i Pardubicích (Hradec Králové), má svůj význam, i když cenová politika tomu neodpovídá. Není snaha ani účel poměrově zmenšit příplatek SC dle vzdálenosti.
30.07.2007 (23:17)  
M: Když z Pardubic moc lidí nejezdí na OV a předpokládám, že i do PHY (což je díky ceně logické), má to cenu tam vůbec zastavovat? Myslím, že by se o dost zkrátila JD a ušetřilo by se hodně energie...
registrovaný uživatel DaveStorm  mail  
30.07.2007 (22:37)  
to: Deadeye
V tomhle ti dám za pravdu z Olomouce nejezdí až tak málo lidí, rozhodně daleko víc než z PerníkCity a pokud jedu někdy Kolín-Perník-Ova tak sem už párkrát v Perníku přistupoval sám.
registrovaný uživatel milan 
30.07.2007 (22:23)  
Pyro: Nezmění se nic, ale když máš in-kartu tak bych doporučil kombinaci eLiška + místenka za 226,-;-)
registrovaný uživatel Pyro 
30.07.2007 (21:44)  
Ja ted platim z Prahy do Ostravy 298 Kc, protoze mam kilometry za 212 Kc (diky In-karte s aplikaci junior pas) a 86 Kc za mistenku. Zmeni se pro me neco, nebo cena zustane stejna? dekuji
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2025 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko