Praha - Správa železniční dopravní cesty vypsala veřejnou soutěž na rekonstrukci tratě I. vinohradského tunelu. Ten je klíčovou spojnicí pro veškerou dopravu mezi pražským hlavním nádražím a Prahou-Smíchovem. Tunel je dvoukolejný a měří 1145 m. Horšího technického stavu kolejí si cestující mohou všimnout již delší dobu, především na prvních 300 metrech u ústí k hlavnímu nádraží. Přihlášky do výběrového řízení se podávají do 7. srpna. Zahájení průzkumných a projektových prací se předpokládá 1. září, jejich ukončení potom 15. listopadu.
zdroj: SŽDC
Jik | 2.8.2007 (16:00)
Související zprávy

| 1 2 | Zpráv na stránku: |
09.08.2007 (15:20)
2Svědek: nevis, zda jsou plany na zprovozneni mostu inteligence coby dvojkolejneho, jak bylo puvodne planovano ? kdyz uz tam bude takova zatez navic ...
09.08.2007 (15:19)
tenzor: ze to neni nebezpecne ? na to si prisel kde ?
04.08.2007 (17:35)
milos: navic to neni nic nebezpecneho, clovek ma v tunelu (zvlaste dlouhem) takovy zvlastni pocit, ale nic adrenalinoveho na tom neni..
04.08.2007 (11:03)
Nesmí, ale to chození v Praze po památkách brzo každého omrzí :D
03.08.2007 (20:34)
na prochazku do tunelu? a to se smi...? to musi bejt dobrej adros... :- ))
03.08.2007 (20:14)
stoupa: to jo, ale pak tama někdy půjdu na procházku a sledovat budu něco jiného než vlaky :D
03.08.2007 (18:13)
ad P. Večeřa:
Ale pane kolego, vždyť "nelze" jen ve stanici, o tunelu nikdz řeč nebyla ....
Ale pane kolego, vždyť "nelze" jen ve stanici, o tunelu nikdz řeč nebyla ....
03.08.2007 (13:05)
Svědek: Myslel jsem, že se rekonstrukce Hlavní - Smíchov udělá komplet najednou, ale takhle to vypadá, že se bude "látat" postupně. Ono už bylo uděláno VŘ třeba na jižní zhlaví Hlaváku + nást.1.-4., nebo na "ten zbytek" přes Vyšehrad? Na SŽDC nic není.
15 měsíců? Já tedy slyšel něco o max. půl roce (trať by se zvládnout asi dala, ale nást. dle mého soudu těžko).
Další věcí je, jestli by se při té příležitosti dělala zastávka "Vyšehrad", což by se asi bylo dobré, protože si nedovedu představit, že pár let po velké rekonstrukci, se tam opět začnou hrabat se zastávkou. Bohužel tam tedy zatím není jasné, kde by měla být. Tuším že Magistrát jí chce jinde než Praha 2.
15 měsíců? Já tedy slyšel něco o max. půl roce (trať by se zvládnout asi dala, ale nást. dle mého soudu těžko).
Další věcí je, jestli by se při té příležitosti dělala zastávka "Vyšehrad", což by se asi bylo dobré, protože si nedovedu představit, že pár let po velké rekonstrukci, se tam opět začnou hrabat se zastávkou. Bohužel tam tedy zatím není jasné, kde by měla být. Tuším že Magistrát jí chce jinde než Praha 2.
03.08.2007 (11:27)
Základní strategická chyba spočívá v tom, že se za tunely v prostoru bývalé zastávky Vinohrady neudělala nejdříve výhybna, resp. propojení kolejí z "druhého" tunelu směrem na Smíchov. Takováto výhybna by totiž umožnila jezdit na Smíchov z dalších kolejí na HLN.
03.08.2007 (11:14)
15 mesicu? ja mam na mysli variantu bez noveho zeleznicniho mostu :)
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy
Info
informacni okenko











