..: České dráhy spustily prodej jízdenek po telefonu - TeleTiket :..

Ilustrační obrázekPraha - České dráhy od 1. srpna rozšířily způsoby nákupu jízdenek o telekomunikační kanál. Do pilotní fáze projektu TeleTiket jsou zatím zařazeny pouze vlaky SuperCity. V další fázi ČD plánují postupně zahrnout i vlaky kategorie IC/EC. Využití výhod tohoto způsobu prodeje však není levnou záležitostí, neboť ke každé transakci se účtuje jednorázový poplatek 100 Kč. Dráhy tuto cenu zdůvodňují tak, že se jedná o nadstandardní službu komfotního odbavení, za kterou zákazníci v květnovém průzkumu vyjádřili ochotu platit.

Nákup cestovního dokladu je jednoduchý. Zákazník zavolá na číslo Kontaktního centra Českých drah a v hlasové nabídce zvolí nákup jízdenky. Následuje rozhovor s operátorem, kde mu sdělí své požadavky. Platba probíhá přes terminál ČD, a proto zákazník musí operátorovi sdělit údaje o své platební kartě. Zakoupenou jízdenku si může nechat zaslat na svou e-mailovou adresu nebo si jí vyzvednout v nástupní stanici před odjezdem vlaku, na přepážce označené logem TeleTiket.

Vzhledem k výši ceny za tuto službu lze předpokládat, že bude využívána především pro delší pracovní cesty. Bude jistě zajímavé sledovat, zda výsledky květnového marketingového průzkumu budou v souladu s průběžnými zprávami o využití této služby.

zdroj: České dráhy


Jik | 2.8.2007 (14:00)
Related newsopen/close

More on Služby

More from Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
Registered user Myrna 
12.08.2007 (19:31)  
Název ať je jakýkoli, to je zcela jedno. Jen by mě zajímalo co by řekl cestující, který si zakoupil jízdenku do vlaku Supercity Pendolino přes službu teletiket za pouhé kilečko a do Ostravy přijel se 110 minutovým zpožděním jako cestujíci ve čtvrtek 9.8.2007. Přesně vlak číslo SC 507 z Prahy Holešovic pravidelný odjezd 11:26 h, pravidelný příjezd Ostrava hl. nádraží 14:45 h. A pro zajímavost v Hranicích na Moravě je z Prďolína vyhodili a nechali jet normálním osobním vlakem, pravidelný příjezd 16:34 h Ostrava hl.n.
05.08.2007 (20:07)  
DK: Posuďte sami, která suma na Vás působí lépe:
100 Kč
99 Kč

Pro mě 0 Kč.:))))
Registered user tenzor 
04.08.2007 (0:46)  
a obsah zavorky si predstavte velmi malym pismem :)
Registered user tenzor 
04.08.2007 (0:46)  
A co teprve
100 Kč
99 Kč

(bez DPH)
03.08.2007 (20:58)  
471.015: jasně - televize ->television, telefon -> telephone...
Registered user DK 
03.08.2007 (12:22)  
Přebírat názvy z cizích slov je dnes opravdu běžné (bohužel).
Nemohu si však odpustit kritiku částky 100 Kč. Nemám nic proti zpoplatnění, když se jedná o nadstandard, ale ČD se dodnes nenaučily používat psychologicky lépe vypadající částky.
Posuďte sami, která suma na Vás působí lépe:

100 Kč
99 Kč
Registered user xyz  mail  
03.08.2007 (12:18)  
471.015:

To máte jako s tím anglicko-německým (zde se to alespoň vešlo do existujících slov u nás běžných jazyků): CityElefant. Hlavně, že to vypadá. ;)
03.08.2007 (11:05)  
Ale ono skutečně frčí slovo tiket a nikoliv ticket.
Registered user 471.015  mail  
03.08.2007 (10:33)  
Ten název se taky povedl. Nemělo by spíš být TeleTiCket, když už chceme být tak světoví? Vůbec některé ty názvy, to dostává čeština zabrat, hrozná CZEnglish ...
Registered user tenzor 
02.08.2007 (22:56)  
Tak to je jasné, že tak moderní společnost jako jsou ČD nebudou nabízet tak horkou novinku jako je objednání jízdenky přes neuvěřitelný vynález, jakým bezesporu telefon je, zdarma! ;)
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko