..: Lokomotivy Siemens homologované i v ČR kupuje další dopravce :..

Siemens ER20Německo - Dalším zákazníkem společnosti Siemens, který se rozhodl pro dieselelektrické lokomotivy Eurorunner ER20, je hannoverská železniční společnost Osthannoversche Eisenbahnen AG (OHE). První ze tří objednaných lokomotiv předaná soukromému severoněmeckému dopravci v polovině července byla slavnostně pokřtěna 23. července. Tento typ lokomotiv byl již homologován i v České republice.

Nejdůležitějším faktorem pro rozhodnutí OHE objednat u společnosti Siemens lokomotivy Eurorunner byl jak osvědčený technologický koncept lokomotiv, tak i extrémně krátká dodací lhůta. Již do dvou týdnů po uzavření zakázky zákazník obdržel první lokomotivu, druhá bude následovat v polovině srpna a v říjnu opustí výrobní závod společnosti Siemens v Mnichově-Allach třetí. Hodnota kontraktu činí přibližně 200 milionů korun (sedm milionů Euro).

Eurorunner je moderní dieselelektrická lokomotiva šetrná k životnímu prostředí a splňující nejpřísnější limity hlučnosti, limity škodlivin ve výfukových plynech, požadavky na požární ochranu i pasivní bezpečnost. Se svým výkonem, který lokomotivě umožňuje v závislosti na dané variantě maximální rychlost 140 anebo 160 km/h, jsou lokomotivy Eurorunner vhodné pro nasazení jak v osobní, tak i v nákladní dopravě. V současné době jezdí 180 těchto lokomotiv ve čtyřech evropských zemích. V České republice dostala homologaci Drážního úřadu pro provoz na českých tratích dne 15.6.2007. Vzápětí poté ji mohli ve dnech 19. – 21.6. 2007 vidět návštěvníci veletrhu Czech Raildays v Ostravě.

Společnost OHE (od roku 2007 je jejím většinovým vlastníkem přední evropský dopravce Arriva) je po východobavorské společnosti Regentalbahn již druhou dcerou Arrivy, která se rozhodla pro lokomotivy Siemens. Regentalbahn si objednala jedenáct lokomotiv Eurorunner ER20 v květnu 2006.

Na snímku je ER20 007 v Chebu 9.10.2005, foto autor.

zdroj: Siemens


JRtrain Poslat mail autorovi | 4.8.2007 (22:15)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Německo


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer tenzor 
04.08.2007 (23:01)  
Ono je "trochu" rozdíl vyvinout vícesystémovou jednotku nebo lokomotivu a diesel o polovičním/třetinovém výkonu...
04.08.2007 (22:49)  
No třeba se té 380 za tři ,čtyři roky dočkáme. Vždyť ve Škodovce makají jak steklí.
Registrierter Benutzer 1.kapr  mail  
04.08.2007 (22:42)  
Tomu říkám dodací lhůty. Pěknej fofr a ne čekat několik let na sedm souprav Pendolino nebo slibované lokomotivy ř.380.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko