..: Srážka vlaku a kamionu na Prostějovsku si vyžádala osm zraněných :..

Prostějov - Ve středu v 17:40 došlo na železničním přejezdu v části obce Ptení - Ptenském Dvorku na Prostějovsku ke střetu osobního vlaku s nákladním automobilem. Osobní vlak, pravděpodobně Os24712 jedoucí z Prostějova do Chornic, po srážce vykolejil. Zraněno bylo celkem osm osob, z toho jeden středně těžce, ostatní lehce. Na místě zasahovalo několik sanitek včetně vrtulníku a několik jednotek hasičů z Prostějova, Konice a Českých drah. Zranění byli převáženi do nemocnic v Prostějově a v Olomouci. Většinou se jedná o drobná poranění po pádu. K nehodě došlo na přejezdu vybaveném výstražnými kříži.

Doplněno 16.8. 17:00
Dle serveru Novinky.cz se škoda na vlaku předběžně odhaduje na 750 000 korun, na kamiónu zatím nebyla vyčíslena. Provoz měl být přerušen do půlnoci, odstraňování následků nehody mělo trvat do čtvrtečního rána.

zdroj: ČT24 , Tisková zpráva Drážní inspekce včetně fotografií


Nick Poslat mail autorovi | 15.8.2007 (19:30)
Related newsopen/close

More on Nehody a mimořádnosti

More from ČR Olomoucký


  1 2      Zpráv na stránku:   
19.08.2007 (14:03)  
Tak jsem vyrobil rádio Jerevan - ona to byla 742 co jela zřejmě jela pro zdechlou 810, fíra viděl auto až 50m před přejezdem, neboť je tam křoví - podle brzdné dráhy dělal co mohl ale kolizi s vlekem už zabránit nedokázal, náklaďák měl SPZ Moldavie, asi tam nemají vlaky.
18.08.2007 (9:41)  
Další šukafon na přestavbu byl "vyrobený" včera dopoledne na přejezdu v Rožnově p. R. po srážce s náklaďákem táhnoucí vlečňák, zřejmě šlo o vlak 13210 v sestavě 810 - 010 - 010 - 810, asistoval u toho i nehodový vlak.

Podrobnosti:
http://www.dicr.cz/vykolejeni-lokomotivy-po-stretu-s-kamionem-u-roznova-pod-radhostem
Registered user stoupa  mail  
17.08.2007 (12:36)  
ad MirZikmund:

Pokud vím, trať HavlBrod - Tišnov - Brno projektovali naši (pra)dědečci eště za 1. republiky, těsně před válkou a s podlou výhradou, že nemá vyšší traťovou rychlost, než má, jde o příkladné inženýrské dílo. Takže pokud jde o koridóry, můj názor je "cost of lost oportunity" (náklady ušlé příležitosti).
16.08.2007 (15:48)  
"Nová trať" Tišnov – Žďár nad Sázavou je stavba "stavba socialismu" budovaná v poměrně řidce osídlené oblasti, bez existujících komunikací … Koridory jsou "pouze" uvedení trati na "evropský standard".
Mimoúrovňová křížení se nestaví proto, že by byl daňový poplatník příliš zatížen …
Ono by asi pomohlo, kdyby se nějakých 10 metrů před přejezdy umístily prahy, tak aby byl řidič nucen zpomalit. Pak by sice šla k čertu jak třicítka, tak padesátka podle "zákona", ale přispělo by to k bezpečnosti …
Correspondent or Member of ŽelPage Andrew33  mail  
16.08.2007 (14:52)  
Prostě uplný hovada..Dneska udělá řidičák každý,kdo umí točit volantem a podle toho to vypadá.
16.08.2007 (14:19)  
Je to zbytečně nafukováno, denně pravidelně na silnicích umírají lidé z větších nedbalostí. Tady si hned lidé přisadí zbytečně na stranu železnice... .
16.08.2007 (14:17)  
Typická mediální interpretace, která je cítit i v řadě přispěvovatelů: Auto se srazilo s vlakem, ne vlak s autem. Ten, kdo tam neměl co dělat, byl řidič s kamionem. Řidič kamionu pochybyl, strojvedoucí a cestující k tomu přišli nevinně, oni jsou obětí. Mělo by to být předkládáno jak ohrožení cestujících ze strany řidiče kamionu.
Je smutné jak média přisazují na triko drah střetnutí na přejezdech.
Editor or ŽelPage Administrator RaPa  mail  
16.08.2007 (12:05)  
bazala68: Aspoň bude víc Regionoh :-)
Registered user bazala68  mail  
16.08.2007 (11:39)  
Půjde-li to takhle dále tak dráhy brzy zaplní dvůr v PARSu.Někde jsem četl, že tyto nakřápnuté šukafony jdou povětšinou na přestavbu.A nedovolím si odpustit poznámku, že ČD nakřápnou pomalu co týden nějaký ten šukafon.Aby ještě nějaké zbyly.Bylo jich vyrobeno přece jen necelých 700.To by nemuselo stačit.
Registered user milos  mail  
16.08.2007 (10:26)  
andel: proste tradicni zeleznicni den... :- ))
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko