..: Stanice v Brandýse n.O. je podle DI životu nebezpečná :..

Ilustrační obrázekPraha - Podle televize Nova označila Drážní inspekce železniční stanici v Brandýse nad Orlicí, kde loni v prosinci usmrtil rychlík ženu vystupující z vlaku, za životu nebezpečnou. Podle inspekce je stanice technicky a organizačně tak špatně zabezpečena, že se tragédie může kdykoli opakovat. České dráhy výroky inspekce odmítají. Do případu by se měl vložit i Drážní úřad.

Neštěstí se stalo loni v prosinci, kdy rychlík srazil ženu, která vystupovala s dcerou z osobního vlaku. Když chtěly přejít přes namrzlý železniční přechod, dcera uklouzla a matka ji zachraňovala. Ve chvíli, kdy se vracela pro tašky, usmrtil ženu projíždějící rychlík. Podle Českých drah je na vině žena, která se prý neměla vracet přes trať a měla také údajně dost času, aby kolejiště opustila, neboť vlak na ni troubil.

zdroj: České noviny (ČTK)


JRtrain Poslat mail autorovi | 27.8.2007 (18:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Nehody a mimořádnosti

Weitere aus ČR Pardubický


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Johhny  mail  
03.09.2007 (18:27)  
já do brandejsa jezdím každý rok ale mě se životu nebezpečná nezdá jak to označřila drážní inspekce
03.09.2007 (15:54)  
Stanici v Brandýse neznám,ale myslím,že slovy "životu nebezpečná" můžeme označit všechny stanice bez nástupiště s podchodem.Mezi těmito "nebezpečnými" stanicemi jsou i významné uzly,např. stanice Kojetín (uzel tratí 300,303,334)když zde dochazí ke křižení vlaků ze všech tratí tak lidi zmateně pobíhají,vlaky příjíždějí a oodjíždějí a nikomu to nevadí.Stanice v Brandýse je jiná akorát v tom že zde dráhy zjevně pochybily a naše cestující si asi s nějakými bezpčnostními pravidly moc starostí taky nedělala.
01.09.2007 (18:52)  
Jak dlouho existuje "nebezpečný" stav v Brandýse nad Orlicí a kolik osob tam z tohoto důvodu přišlo o život ?????
Registrierter Benutzer DJ 
31.08.2007 (17:54)  
knapik:

Řekl bych, že ti výpravčí vlezou do podchodu jen v tom případě, kdy se třeba zpozdí rychlík, čeká na něj přípojný osobní vlak a výpravčí jde podchodem, aby viděl, jestli ještě někdo na ten osobák nechce přestoupit (a právě v České Třebové je toto dosti možné).
Registrierter Benutzer knapik 
30.08.2007 (22:40)  
paja: no jo a někde prej zas strhli prémie nějaký dispečerce (nebo výpravčí-nemam v hlavě harddisk :)) když nechala vjet piďu na 40 a volno ale kdyby to byl osobák tak nikdo nic neřekne..... a náhodou aron já už kolikrát viděl jít výpravčího a jiné zaměstnance ČD v podchodech.... viz Česká T.
Registrierter Benutzer tenzor 
29.08.2007 (18:39)  
No pokud se na ten nadchod v zime neda vylezt, tak jsou ty zabrany mezi kolejema dost nebezpecny a mely by se demontovat ;)
Registrierter Benutzer PAja 
29.08.2007 (15:27)  
no je to pro toho výpravčího nepříjemné, ale vím jak to dopadá když něco spozdí že to nechá stát v nebo před stanicí. Pamatuju jak odrbali výpravčího v Moravičanech když tam kvůli naší výluce a posunu zpozdil pinďu o 3,5min. měl litr na výplatě dolů.
Registrierter Benutzer Majra  mail  
29.08.2007 (14:00)  
madusan: " ... takže když jim kupříkladu řeknu Nepijte kyselinu sírovou, rozežere vám střeva, tak oni ji vypijí???"
29.08.2007 (7:56)  
InterCity: Myslím si, že zastávka Lidečko Ves je ještě celkem solidní. Vmax=80km/h, nadchod, především zábrany mezi hlavními kolejemi. Jde o údržbu - zábrany nikdo neopraví, aby plnily původní účel. Nadchod se těžko udržuje v zimě.
V takovém podhorském prostředí těžko hledat lepší řešení... .
Registrierter Benutzer Martin 
29.08.2007 (6:00)  
Cedule"Nedotýkejte se Parního potrubí"5 lidi si to od začátku roku vyskoušelo...popálené dlaně,Cedule "Nevstupujte do zóny prostorových čidel"x..planých poplachů, takže cedule "Přísný zákaz přecházení kolejí spíš působi jako magnet na lidi že tady musím přejít, tady to bude nejlepší.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko