..: Projekt RT-Express Praha - Ostrava končí :..

Ilustrační obrázekSokolov - Společnost Railtrans se rozhodla své aktivity v dálkové osobní železniční dopravě utlumit a projekt RT-Express Praha - Ostrava ukončit. Jako jeden z důvodů firma uvádí objednání nových vlaků Praha - Brno státem. Její expresy z Prahy-Holešovic do Ostravy se už tak do grafikonu nevešly a musely by jezdit z Prahy-Smíchova přes Malešice, vzhledem ke zmenšené kapacitě úseku Libeň - Běchovice kvůli zahajované rekonstrukci této části koridoru. Podle společnosti Railtrans ze vzájemného jednání Českých drah a státu vyplynulo, že stát bude napříště u ČD objednávat (tedy i dotovat) i výkony vlaků kategorie IC/EC, což představuje na relaci Praha - Ostrava přímou konkurenci jejím expresům. Zároveň by tak prý stát mohl projekt RT-Express zablokovat z důvodu "ohrožení dopravy ve veřejném zájmu". Celou tiskovou zprávu lze nalézt na stránkách Railtrans.

zdroj: Railtrans


M@ra | 19.9.2007 (14:30)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci

Weitere aus ČR Moravskoslezský ČR Olomoucký ČR Pardubický ČR Praha ČR Středočeský


  1 ... 23 24 25 26 27      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer maty 
19.09.2007 (17:23)  
může mi pan ČD4ever prozradit své zaměstnání.
Registrierter Benutzer maty 
19.09.2007 (17:23)  
Louis de..: samozřejmě že by prospěla, konkurence prospívá všude. jenže jsou mezi námi tací, kteří toto nechápou.
Registrierter Benutzer ČD4ever  mail  
19.09.2007 (17:22)  
LDM: Svými výlevy deprese běžte obtěžovat někoho jinýho.... muhehehehehe :D
19.09.2007 (17:17)  
Když tak na to koukám, začíná se mě+ chytat deprese. To, že projekt Railtransu nevyšel (a hlavně důvody proč nevyšel) svědčí o tom, jak se zdejší stát spolu se svým "vykonavatelem státní vůle", tedy společností ČD a.s., snaží zlikvidovat osobní železniční dopravu. Nevím kolik lidí bude nadšeno, když budou buď draze cestovat Pendolínem (který bude navíc dotovaný), nebo pojedou novými "expresy" ČD, na nichž budou řazeny supermoderní vozy řady B. Osobně si mylím, že konkurence v osobní železniční dopravě by kvalitě a ceně cestování po železnici velice prospěla. Snad to vyjde někomu jinému
Registrierter Benutzer maty 
19.09.2007 (17:17)  
je pravda že do této problematiky nevidím úplně podrobně, ale divil bych se kdyby některý z dopravců nevyužil možnost dotaci čerpat.
Registrierter Benutzer Web 
19.09.2007 (17:15)  
maty: Na relaci Praha-Brno, Praha-Plzeň?
Registrierter Benutzer maty 
19.09.2007 (17:10)  
web: jak jsi přišel na to že autobusoví dopravci nepobírají dotace ??
Registrierter Benutzer maty 
19.09.2007 (17:09)  
twix: ani se ti nedivím, je pravda, že někteří lidé sem přispívající jsou opravdu jen zatemnění přátelé ČD. Bohužel v tomto státě je spousta takových i na vyšších místech a proto vše se zatím děje tak jak děje. V ostatních zemích se postupně nové lokomotivy schvalují a nakupují a jen my zde vyhledáváme spoustu důvodů proč to nejde.
Registrierter Benutzer Web 
19.09.2007 (17:06)  
A mimochodem - docela by mě zajímalo, na jakém principu (a pro koho) se hradí ztráty dálkové železniční dopravy, když stejnou relaci bez dotací a se slušným ZISKEM provozují autobusoví dopravci?
19.09.2007 (17:03)  
No teda, na některé komentáře doslova zírám. Railtrans se snažil nabídnout cestujícím výhodné a rychlé cestování a prolomit náš monopolistický železniční trh, což mu bylo politicky doslova znemožněno, a vy je máte za "trapáky kvůli kterým pořád přelepujeme JŘ". Konkrétně ten Smíchov je doslova výsměch shůry, nevím proč by nemohli přes Vršovice na hl.n. stejně jako vlaky ČD? I když máte v oblibě ČD, proč by soukromník nemohl jezdit na svoje riziko, když si to přeje? Nevadí vám, jak zabetonované, podplacené a nespravedlivé jsou poměry na našich železnicích? Co vlastně znamenají výroky o zlepšování služeb pro cestující zadáváním výběrových řízení a připuštění konkurence tam, kde by byla potřeba? Jen prázdný pojem.
  1 ... 23 24 25 26 27      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko