..: Projekt RT-Express Praha - Ostrava končí :..

Ilustrační obrázekSokolov - Společnost Railtrans se rozhodla své aktivity v dálkové osobní železniční dopravě utlumit a projekt RT-Express Praha - Ostrava ukončit. Jako jeden z důvodů firma uvádí objednání nových vlaků Praha - Brno státem. Její expresy z Prahy-Holešovic do Ostravy se už tak do grafikonu nevešly a musely by jezdit z Prahy-Smíchova přes Malešice, vzhledem ke zmenšené kapacitě úseku Libeň - Běchovice kvůli zahajované rekonstrukci této části koridoru. Podle společnosti Railtrans ze vzájemného jednání Českých drah a státu vyplynulo, že stát bude napříště u ČD objednávat (tedy i dotovat) i výkony vlaků kategorie IC/EC, což představuje na relaci Praha - Ostrava přímou konkurenci jejím expresům. Zároveň by tak prý stát mohl projekt RT-Express zablokovat z důvodu "ohrožení dopravy ve veřejném zájmu". Celou tiskovou zprávu lze nalézt na stránkách Railtrans.

zdroj: Railtrans


M@ra | 19.9.2007 (14:30)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu ČR Moravskoslezský ČR Olomoucký ČR Pardubický ČR Praha ČR Středočeský


  1 ... 6 7 8 9 10 ... 27      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel pekař 
21.09.2007 (13:24)  
A taky jsem se tě ptal , jak bys řešil výpadek příjmů SŽDC , který by zlevnění DC způsobilo ... Chápu , že v ekonomických tezích to je jedno , ale praktický doprad by to mělo ...
registrovaný uživatel pekař 
21.09.2007 (13:22)  
Ale ona se ta cena za DC nesnižuje , takže alespoň ty dotace , chápeme se???
registrovaný uživatel Web 
21.09.2007 (13:07)  
pekař: A ty začni číst! Stokrát jsem napsal ať se klidně sníží poplatky za DC místo dotací, když je to podle některých ta zásadní část peněz. Nebo je podle Tebe lepší/efektivnější ty peníze protočit přes poplatky za DC a vrátit zpět formou dotací? A prosím neargumentovat tím, že tečou do SFDI, tam můžou stejně dobře téct přímo od státu.
registrovaný uživatel pekař 
21.09.2007 (13:05)  
A nikomu nevadí dotace leteckým dopravcům??I na trasách typu Ostrava - Vídeň???
registrovaný uživatel pekař 
21.09.2007 (13:01)  
Web:ale ti autobusoví dopravci jsou zvýhodňování těmi poplatky za dopravní cestu , tak už prosím přestaň vyprávět pohádky o zázraku jsménem dálkový autobus ...
registrovaný uživatel M 
21.09.2007 (11:53)  
Ales Franc
1. V roce 1987 byly potreby cestujicich i kultura cestovani nekde uplne jinde
2. Zaplneni DC s definitivnim "ukoncenim" RTE nema nic spolecneho. Je to zhruba tak, jako bych tvrdil, ze na Davis Cup jsem nebyl nominovany jen toho duvodu, ze jsem momentalne nachlazeny. Ano, je to pravda, lze toho "chytre" vyuzit, ale skutecny duvod je trosku jiny...
registrovaný uživatel Web 
21.09.2007 (10:55)  
Tom: Já si myslím, že tím někdo jezdit bude. Nicméně nevidím jako správný tah dotovat nové spoje na lince, kde už řadu let jezdí komerční přepravci bez dotací (autobusy). Pokud chce někdo extra pohodlí ve vlaku na takové trase tak at si zaplatí jeho plnou cenu, nevím proč bych mu ho měl dotovat ze své kapsy. Vždyť mi kvůli tomu pak třeba napojede večer, nebo o víkendu, do vesnice nic.
registrovaný uživatel Web 
21.09.2007 (10:51)  
Frantisek: Já tu nepodporuju myšlenku privatizace DC (podporoval bych ovšem VŘ na její správu/údržbu). Jenom konstatuju, že asi ty soukromí DOPRAVCI v GB nebudou tak špatní, když jim nestačí kapacita DC ani při dané ceně jízdného.
registrovaný uživatel Tom  mail  
21.09.2007 (10:14)  
Neházejte ještě ty Expresy předčasně do koše..možná nás ještě překvapí...Až budou jezdit a budou prázdné tak pak bude čas na ostrou debatu...
21.09.2007 (10:04)  
Jen chci být komentář no.200 :-) Tak zase někdy...
  1 ... 6 7 8 9 10 ... 27      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko