Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Praha - České dráhy vypsaly výběrové řízení na zpětný leasing 40 vozů řad Aee, Bee, Apee, Bpee a jejich modernizaci financovanou formou leasingu.
Zakázka má proběhnout jako odprodej 40 ks osobních železničních vozů z majetku Českých drah vítěznému uchazeči (za cenu vycházející ze znaleckých posudků ve výši zhruba 510 milionů Kč bez DPH), ten následně zajistí jejich modernizaci a pronajme je zpět Českým drahám na 10 let s následným odkupem zpět do majetku ČD.
zdroj: www.isvzus.cz, foto: MOVO spol. s r.o.
JiříK. | 27.9.2007 (19:00)
Zusammenhängende Nachrichten

29.09.2007 (1:37)
No jak tak vidim Venca je gurmán, vyznává koženky, bez klimatizace... ;-). Pro mě teda při vedru dost humáč. Klima ve vlaku, pokud se dobře používá a dobře funguje, je podle mě podmínkou pohodlnýho cestování po celej rok a pokud má klima dobře fachat tak jedině se zavřenejma oknama, jinak je tam na nic. Jenom by bylo vhodný možná dělat s malejma větračkama nebo jako to maj Bpeer ZSSK, tzn. jedno okno plný, jedno větračka, samo že zamčený, páč když ta klima zdechne tak je to na kremaci.
A myslim že Btx (asi tyhle trosky jsou myšlený "tramavaj bixama") tak trochu nesnesou srovnání, páč to je celkem zmršená rádoby modernizace, já osobně sem na ně dost alergickej, Bpee a Bee jsou "jenom" nedodělaný
A myslim že Btx (asi tyhle trosky jsou myšlený "tramavaj bixama") tak trochu nesnesou srovnání, páč to je celkem zmršená rádoby modernizace, já osobně sem na ně dost alergickej, Bpee a Bee jsou "jenom" nedodělaný
28.09.2007 (23:24)
Venca Burgán: zřejmě Vám vyhovuje i topení na plné pecky společně s otevřeným oknem...
28.09.2007 (22:30)
Venca Burgán: Klima s otevřeným oknem je na kulové, inteligente.
28.09.2007 (21:54)
tak teda jestli tam pak nepude votevřít okno tak ty vozy pro mě skončily stejně tak tramvaj bixy to je humáč největší,přeci může bejt klima i s voknem.
Jo s tím záchodem mám problém už od 30 páč za mlada skoro vždycky aby mladá dobře skákala sem si ho potřel cibulý...doporučuju vyzkoušet,to je kotel.
Jo s tím záchodem mám problém už od 30 páč za mlada skoro vždycky aby mladá dobře skákala sem si ho potřel cibulý...doporučuju vyzkoušet,to je kotel.
28.09.2007 (21:34)
a peníze se točí:-)
28.09.2007 (21:19)
aron:u nás letos kopou přes cestu už po 4...napadlo je že by jsme mohli mít v obci kabelovku...tak se všude zase kope...
28.09.2007 (20:05)
Mirek1:přesně tak,proč bys měl do země položit najednou elektriku,plyn,telefon atd,když můžeš chodník rozkopat 3krát za rok...
28.09.2007 (18:39)
crash151 : ano souhlas ty sedačky na těch slovenských Bmeer nejsou nic moc, ale ty nebyli předmětem modernizace. Důležité bylo utěsnění oken/vyměna za celistvé, dosazení klimatizace, dosazení zásuvek na 230 V a výměna WC. Po takové opravě vůz směle může na EC vlaky a na pár let to bude stačit. Jsou tam i jiné věci které se mohli měnit, ale šlo o to aby to bylo za málo peněz. V Čechách se většinou šetří na podstatných věcech a při modernizaci se vyšktne klimatizace (oni to ty béďové 4 měsíce v roce nějak vydrží). Po letech se pak zjistí, že by tam ta klimatizace asi měla být no a pak se tam za dvojnásobek montuje, tomu se říká modernizovat po česku. Proč to dělat najednou a pořádně když to jde nadvakrát a dvojnásob dráž.
28.09.2007 (17:56)
Ještě k Bmeer, měl jsem tu čest se s nim svézt na Košičanovi, proti Bmee celkem velkej rozdíl, sice jsem neměl možnost otestovat WC, ale pokud si dobře pamatuju je tam i nový obložení, linoleum, dosazený zásuvky 220 V, sedačky jsou snad přečalouněný, ale na delší cesty mě osobně se zdaji lepší sedátka v Bee, Bpee, Beer ČD nebo některejch Bpeer ZSSK. Jinak stěny oddělující uličku od kupé jsou stejný, klima se mi zdála dost hlučná, ale celkově je to modernizace celkem povedená, ještě lepší by byla s jinejma sedátkama ale to je spíš subjektivní záležitost.
28.09.2007 (15:57)
Pro samlep: Oprava: Bmee
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











