Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Praha - České dráhy vypsaly výběrové řízení na zpětný leasing 40 vozů řad Aee, Bee, Apee, Bpee a jejich modernizaci financovanou formou leasingu.
Zakázka má proběhnout jako odprodej 40 ks osobních železničních vozů z majetku Českých drah vítěznému uchazeči (za cenu vycházející ze znaleckých posudků ve výši zhruba 510 milionů Kč bez DPH), ten následně zajistí jejich modernizaci a pronajme je zpět Českým drahám na 10 let s následným odkupem zpět do majetku ČD.
zdroj: www.isvzus.cz, foto: MOVO spol. s r.o.
JiříK. | 27.9.2007 (19:00)
Zusammenhängende Nachrichten

28.09.2007 (2:03)
Naprosto normalni obchodni transakce, neco podobneho dela spousta firem (treba Ceska Sporitelna se svymi nemovitostmi). Vyhodou je relativne rychle a snadno ziskane Cash-Flow a rozsireni flotily modernich vozu. Samozrejme i zde se da krast a podvadet, ale to vsude. Transakce jako takova je z ekonomickeho hlediska naprosto v poradku.
28.09.2007 (0:05)
Ja myslim, ze to chapu. CD odporodaji vozy, ktere se jeste daji za slusnou cenu odprodat. Dostanou za ne 500 milionu na ruku a jeste v nich budou dal jezdit a to v modernizovanych.
Pravda, sice je to bude nakonec stat o neco vice, ale to budou zplacet postupne, ale budou mit penize na dalsi modernizace.
Co je na tom spatneho??
Pravda, sice je to bude nakonec stat o neco vice, ale to budou zplacet postupne, ale budou mit penize na dalsi modernizace.
Co je na tom spatneho??
27.09.2007 (20:28)
Ono by to chtělo doplnit tu klimu,ale doufám že to nebude modernizace jako to Apee co bylo letos na Czech Raildays,sice to bylo pěkné a klima fungovala,ale vagon dost nepěkně vibroval,asi právě tou klimou:-D
27.09.2007 (20:26)
proč se ničemu se nedivím? konkurence na koleje!
27.09.2007 (20:07)
Flotila českých polomzet potřebuje repasovat. Už jsou slušně vyjeté. A navíc udělali soudruzi na nábřeží chybu-zapomněli objednat vakuová WC a klimatizaci, takže by se měla dosadit až nyní.
jinak souhlasím se samlepem-vozy Bmee jsou dostatečně nové a jistě by zasloužili razantní omlazovací kůru, po které byse naše flotila jiště silně rozšířila ;-) se podívejte, co vše páchají za modernizace ŽOS Vrútky!
jinak souhlasím se samlepem-vozy Bmee jsou dostatečně nové a jistě by zasloužili razantní omlazovací kůru, po které byse naše flotila jiště silně rozšířila ;-) se podívejte, co vše páchají za modernizace ŽOS Vrútky!
27.09.2007 (20:07)
Taky nechápu, oč se tím kdo snaží. Všechny vozy určené k další rekontrukci pocházejí z řad B/Bt277. Pokud půjde jen o drobné úpravy typu klimatizace, repase interiéru atd., chápal bych to. Pokud jde ale o velkou rekonstrukci, je to konina. Vezmeme věci z druhé poloviny 90. let a vyházíme je, přičemž věci z 70.-80. let necháme? Proč to neudělat obráceně a pro rekonstrukce na IC-vozy dle dnešního standardu nepoužít netknutá Bčka? Výsledný produkt bude stejný a sotva dražší, příčemž místo koženek budou jezdit na rychlících aspoň trošku slušné vozy...
27.09.2007 (20:02)
Flotila dálkových vozů je malá, lepší by bylo k Bpee a spol. přidat rekonstruované Bmee.
27.09.2007 (20:02)
mira: Taky nechápu. Vlaky, kde teď jezdí jakš takš slušné A(p)ee/B(p)ee (ve srovnání se zbylými šroty), dostanou modernizované vozy a na ostatních vlacích budou koženky dál pokračovat v rozkladu.
Jako důvod se asi bude uvádět to, že koženky už nemá cenu rekonstruovat, ovšem tohle českodrážní řešení zákazníky (pro modré gumy: substrát) moc nepotěší. Hmmm... :/
Jako důvod se asi bude uvádět to, že koženky už nemá cenu rekonstruovat, ovšem tohle českodrážní řešení zákazníky (pro modré gumy: substrát) moc nepotěší. Hmmm... :/
27.09.2007 (19:50)
béčka
27.09.2007 (19:50)
Já něde četl , že modernizovat béčla už jsou vyhozené peníze , takže to špatný nápad nebude . Ony tyhle vozy splňují kvalitu IC taky už jen tak tak...
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











