Rudoltice - Dvě hodiny zůstal ve středu neprůjezdný hlavní tah mezi Olomoucí a Českou Třebovou. Mohl za to spadlý náklad z vozu vlaku 61310 (Valašské Meziřící - Česká Třebová) mezi Krasíkovem a Rudolicemi v Čechách (jel po 1.TK a náklad-výhybka spadla do 2.TK) a následné vykolejení lokomotivy 130.010 vlaku Nex 51422 (Lípa nad Dřevnicí - Praha-Uhříněves), k němuž došlo přibližně ve 4:40 mezi Krasíkovem a Rudolticemi v Čechách (ve 2.TK). Vykolejené vozy zablokovaly obě traťové koleje, doprava byla odkláněna přes Brno, některé vlaky jely i přes Uničov. Po asi dvou hodinách se podařilo zprůjezdnit první traťovou kolej a po poledni i druhou, díky čemuž se situace během dne začala stabilizovat.
Aktualizováno 23.9. 08:00.
zdroj: Aktuálně

Mezi Olomoucí a Brnem je pro Pendolino omezení v obou trakčních soustavách. Ale skutečnost, že KO pracuje s frekvencí signálního proudu, na které funguje kompenzace, ještě neznamená, že není potřeba omezení. Tady je daleko více faktorů.
http://www.zelpage.cz/admin/story.php?zobraz=5114
http://img250.imageshack.us/img250/5325/reko460yv1.jpg
Cena známa není, dělat by to měl zřejmě Pars (tak se tam můžeš poptat :-D ). Jinak mluvilo se o tom, že v požadavku ČD byl vznesen požadavek na 1(!!!) WC v celé soupravě...
Víc o tom nevím a pokud by to někdo uměl doplnit, tak ať to tu neváhá napsat... :-D
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.











