..: U Rudoltic vykolejil Nex 51422, provoz na trati byl dvě hodiny přerušen :..

Rudoltice - Dvě hodiny zůstal ve středu neprůjezdný hlavní tah mezi Olomoucí a Českou Třebovou. Mohl za to spadlý náklad z vozu vlaku 61310 (Valašské Meziřící - Česká Třebová) mezi Krasíkovem a Rudolicemi v Čechách (jel po 1.TK a náklad-výhybka spadla do 2.TK) a následné vykolejení lokomotivy 130.010 vlaku Nex 51422 (Lípa nad Dřevnicí - Praha-Uhříněves), k němuž došlo přibližně ve 4:40 mezi Krasíkovem a Rudolticemi v Čechách (ve 2.TK). Vykolejené vozy zablokovaly obě traťové koleje, doprava byla odkláněna přes Brno, některé vlaky jely i přes Uničov. Po asi dvou hodinách se podařilo zprůjezdnit první traťovou kolej a po poledni i druhou, díky čemuž se situace během dne začala stabilizovat.

Aktualizováno 23.9. 08:00.

zdroj: Aktuálně


Honza Beránek / JTB | 20.9.2007 (10:11)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Nehody a mimořádnosti

Weitere aus ČR Olomoucký ČR Pardubický


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer aron 
21.09.2007 (13:05)  
myslím že jsou pořád výhodnější 460ky v jakékoliv podobě,než přepřahat lokomotivu po každých 50ti km.
Registrierter Benutzer zaosai  mail  
21.09.2007 (10:38)  
460 a spol.:Je to jiné téma než vykolejení u Rudoltic,ale přece něco přidám.AD 460 - To bude hrůza,starý podvozky a nový kabát.Reko ale 810.Ještě,že u nás na Severu končí.
20.09.2007 (20:44)  
Jo jinak jsem k té rekonstrukci zapoměl dodat toto: Má to mít klimu pro cestující a 1. třídu. ;-)
Registrierter Benutzer xAnri05  mail  
20.09.2007 (20:11)  
Ja o te rekonstrukci 460 vim z Parsu, ze to maji nakreslene na stole. Melo by se jednat o celkovou komplexni rekostrukci - tzn. zustaly by asi jen ramy (ale orezane na nizkopodlaznost) a pojezd. Nevim, zda maji zustat čela ze 460tek. Cele jsem to pochopil tak, ze to bude reko 460tek ze 460tek, ne z vozu Postw, tj. nizkopodlazni by mely byt jen ty vlozaky, ale asi je to mozne i s temi ridicaky.
Registrierter Benutzer Palko 
20.09.2007 (20:10)  
Myslel jsem, že tenhle je hlavní.
20.09.2007 (18:13)  
Palko:
Mezi Olomoucí a Brnem je pro Pendolino omezení v obou trakčních soustavách. Ale skutečnost, že KO pracuje s frekvencí signálního proudu, na které funguje kompenzace, ještě neznamená, že není potřeba omezení. Tady je daleko více faktorů.
20.09.2007 (18:10)  
Twix: No mi to neříkej, tak nějak tajně doufám, že se uskuteční nákup těchto jednotek (445, 644,...) místo reko 460:

http://www.zelpage.cz/admin/story.php?zobraz=5114
20.09.2007 (17:59)  
George_Couser: S částečně nízkopodlažními 460 mě prosím nestraš, mně přijde úplně neuvěřitelné že někdo s něčím takovým přišel. Ty jednotky by se musely rekonstruovat hodně komplexně, aby to za něco stálo, čili ponechat jen skříně a pojezd, a o tom nevím v jakém jsou stavu. Jestli něco takového u nás vznikne, budou se nám chechtat i Maďaři a Poláci. Vždyť PESA vyrábí pěkné jedno- a vícevozové elektrické jednotky, které mě velmi zaujaly. Není mi ale známo kolik si za ně účtuje a jaká je kvalita vozidel.
20.09.2007 (17:42)  
František Omáčka: Nevím, jestli to zmrzlo na mrtvém bodě, nebo se na tom pracuje, ale mělo se jednat o třívozovou jednotku, ve složení hnací + nízkopodlažní vložený + nízkopodlažní řídící. Řidičáky by nejspíš měly vznikat stejně jako 954 z vyřazených Postw. ČD mají 25,5 jednotky 460, tudíž celkově by jich mělo být 51. Jak by to mohlo vypadat se můžeš podívat tady:

http://img250.imageshack.us/img250/5325/reko460yv1.jpg

Cena známa není, dělat by to měl zřejmě Pars (tak se tam můžeš poptat :-D ). Jinak mluvilo se o tom, že v požadavku ČD byl vznesen požadavek na 1(!!!) WC v celé soupravě...

Víc o tom nevím a pokud by to někdo uměl doplnit, tak ať to tu neváhá napsat... :-D
20.09.2007 (17:20)  
Manažer (IC 518) jel přes Brno v závěsu Sp 1646, zde nastoupila 362.112 a zřejmě jel do Prahy. Taktéž R 700 jel v samostatné trase přes Brno s 363.032 v čele. Cestující ani moc netušili, kde vlastně jsou a jak se tam dostali. Totiž do Brna :-)
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko