Rudoltice - Dvě hodiny zůstal ve středu neprůjezdný hlavní tah mezi Olomoucí a Českou Třebovou. Mohl za to spadlý náklad z vozu vlaku 61310 (Valašské Meziřící - Česká Třebová) mezi Krasíkovem a Rudolicemi v Čechách (jel po 1.TK a náklad-výhybka spadla do 2.TK) a následné vykolejení lokomotivy 130.010 vlaku Nex 51422 (Lípa nad Dřevnicí - Praha-Uhříněves), k němuž došlo přibližně ve 4:40 mezi Krasíkovem a Rudolticemi v Čechách (ve 2.TK). Vykolejené vozy zablokovaly obě traťové koleje, doprava byla odkláněna přes Brno, některé vlaky jely i přes Uničov. Po asi dvou hodinách se podařilo zprůjezdnit první traťovou kolej a po poledni i druhou, díky čemuž se situace během dne začala stabilizovat.
Aktualizováno 23.9. 08:00.
zdroj: Aktuálně

George_Couser: Co je to za plan s tou rekonstrukci 460? Muzu se zeptat kdy se to planuje, kolik by to melo stat atd.? 460 je na nektere trate az zbytecne velka, stacilo by cosi mensiho, jako treba slovenska 425, neuvazuje se o necem takovem?
Ticho po pesine, tak mohu podotknout: Situace se stabilizovala :-D :-)
Neví ale někdo, proč stál R377 Galileo Galilei dvě a čtvrt hodiny ve Svitavách?
IC 518 z Oc v 5.54, mimo Brno hl.n., Židenice 8.08, ČT 9.25 - 9.41, PHol 11.37
Ex 520 z Pe 7.07, Brno hl.n. 8.42, Pha 11.47 (+ 134), což s odpočítáním hodiny v Pe je docela slušné …
IC 500 Oc 6.50, PV 7.22, Nez 7.42 - 7.46, Brno hl.n. 9.18 - 9.21, ČT 10.12, PHol 11.47; srovnatelně 502 tam byla 10.43 (+13);
Zajímavá je 420 – která měla pobyt v Oc hl.n. jen 3 minuty !!! (1.20 - 1.23), čili musela jet traktorem už z Přerova, Šumperk 2.28, Zábřeh 2.41 - 2.53, operativně na obrat soupravy přes Malešice !!!!!, Pha 5.11, Cheb 10.12 (+30)
421 rovněž z Prahy (0.07) přes Malešice (0.23) a ze Zábřeha (2.36 - 3.01) přes Uničov (3.47) traktormo do Pe (4.36 - 4.46).
"Událost" znovu ukazuje na nutnost zadrátovat trať přes Uničov a pořízení dalších lok ES (3xx), je patrné, že 520 čekala na lok a strojvedoucího znalého traťových poměrů …
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.











