..: Rekonstrukce trati v Havlíčkově Brodě :..

Ilustrační obrázekHavlíčkův Brod - Rozsáhlé stavební práce se netýkají jen koridorových tratí. 1. října začne rekonstrukce obou kolejí na trati 230 Kolín - Havlíčkův Brod v kilometru 224,391 až 226,018, tj. v délce asi 1600 metrů. Rekonstrukce začíná na kolínském zhlaví žst. Havlíčkův Brod a bude se týkat železničního svršku i spodku. Zároveň zde budou provedena protihluková opatření, neboť dotčený úsek trati se nachází na území města Havlíčkův Brod. Nebude však vybudována protihluková stěna, ale bylo zvoleno řešení v podobě tlumicích příložek ke stojině kolejnice, které společně se zřízením BK a speciálními tlumicími podložkami pod pražce a kolejnice mají zajistit snížení hluku.

V první části výluky bude vyloučena druhá traťová kolej (směrem na Prahu), a to až do poloviny listopadu. Budou vytrhány koleje, odtěženo štěrkové lože, vybudováno odvodnění a poté zřízeno nové stěrkové lože a železniční svršek. Poté bude následovat výluka 1. koleje, která bude ukončena až těsně před Vánoci.

zdroj: Vlastní zjištění


Budík Poslat mail autorovi | 29.9.2007 (15:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Vysočina


  1 2      Zpráv na stránku:   
01.10.2007 (18:36)  
Mam jen dotaz, kolik promile drahy Kolin-Brno predstavuje 1600m?
30.09.2007 (11:04)  
350 by mohla jet hore kopcom pohodlně 120. Před mnohými lety, kdy tudy jezdila Hungarie se muselo jezdit i se 12 vozy (hmotnost cca 550 tun) na odporových stupních paralelního řazení motorových skupin, na hospodárných stupních by se povolená stovka překročila.
Se 6 vozy, cca 300 by jela lok 350 rychlostí cca 150 km/h.
Lok 363 s hmotností 500 tun může jet nejvíce rychlostí cca 90 km/h, lok 362 rychlostí cca 94 km/h.
registrovaný uživatel Precla 
30.09.2007 (3:42)  
To stoupání z Tišnova až do Vlkova u Tišnova u nákladních vlaků obsluhují 3X 230-tky, když se chudáci laminátky takhle dřou, tak vám to s těma 350-tkama věřím.
registrovaný uživatel zaosai  mail  
30.09.2007 (0:18)  
Mohu potvrdit z vlastní zkušenosti,že 350 je jediná lok s kterou se to dá jezdit bez problémů a dokonce i s trochou rezervy ve výkonu.Ovšem jen za dobrého počasí.
registrovaný uživatel Precla 
29.09.2007 (22:40)  
Miroslav Zikmund A jedinou 350-tku můžete vidět na R 374/5 Pannonia
29.09.2007 (21:56)  
Jedinou lok, která může jet smyslupně na stoupání z Tišnova do Řikonína více než 100 km/h se soupravou cca 450 tun těžkou je lok řady 350. Při jízdě na spádu 17 ‰ by se výrazně zvýšily nároky na brzdění, které by současné vozy těžko splnily. Pro rychlost 105 km je třeba 91 brzdících %, pro rychlost 110 km/h již 101 brzdící % atd.
29.09.2007 (20:49)  
Dle mého nejspolehlivějšího zdroje (přednosty žst. Žďár n/s a zároveň mého otce se NEBUDE zvyšovat rychlost v úseku Říkonín Tišnov, pouze se vymění koleje a tím to hasne. Připravuji článek, ve kterém by jste se mohli dozvědět více.
29.09.2007 (20:29)  
No myslim že v tomhle úseku půjde jenom o optimalizaci, čili ve stávající stopě, tzn. vzhledem k poloměru oblouků 250 m až 350 m se současná traťová rychlost moc nezvýší, páč se s tratí kvůli zástavbě nedá moc hejbat
registrovaný uživatel heme 
29.09.2007 (19:54)  
Precla - Nó já nic určitýho nevim, ale po "modernizaci" 2TK Sázava Přibyslav ze 100 na 110km/hod bych řekl, že i jo, ale doložené to nemám ani vlastním podpisem.
registrovaný uživatel 471.015  mail  
29.09.2007 (19:43)  
Že by se konečně hledaly cesty, jak odhlučnit tratě, aniž by se musely stavět monstrozní protihlukové stěny?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko