Praha - České dráhy si stěžují na televizi Nova u Rady pro rozhlasové a televizní vysílání. Nova totiž 30. října odvysílala reportáž nazvanou "Další problémy s Pendolinem". Podle vedení Českých Drah ale o problémech jednotek řady 680 se zabezpečovacím zařízení referovala nepravdivě. Redaktor Jiří Hynek si prý upravil skutečnost tak, že z reportáže vyznělo, že jde o závažnou bezpečnostní vadu.
"Žádné problémy v tomto směru neexistují, nejrychlejší vlaky ČD jsou zcela bezpečné a plně schválené Drážním úřadem. Naprosto neopodstatněně mohl Jiří Hynek vyděsit tisíce cestujících, což považujeme za neomluvitelné. Redaktor měl dostatek informací o tom, že čidlo, o kterém se v reportáži mluvilo, se používá především pro sledování případného zadření ložisek u nákladních vlaků, pro Pendolino nemá význam. To má vlastní počítačovou diagnostiku a případný problém by okamžitě zjistil jeho strojvedoucí," tvrdí ČD. České Dráhy proto podaly stížnost k Radě pro rozhlasové a televizní vysílání, aby tento správní orgán upozornil provozovatele této stanice na porušování zákona a stanovil mu lhůtu k nápravě.
ČD nejsou jediným subjektem, který si na způsob natáčení reportáží Novy stěžoval. V nedávné době napadl údajně poškozený subjekt i zprávu o nefunkčnosti e-mailových schránek na webu Seznam.cz. Nova podle provozovatele služby problém zveličila a poškodila dobré jméno firmy. Téměř ihned po odvysílání reportáže vydala tisková mluvčí Seznamu prohlášení, ve kterém celý problém uvedla na pravou míru.
Zdroj: České Dráhy

BTW, TV Nova by se mohlo úplně zakázat vysílání bez problému, kdyby na to měl někdo dost vůle, peněz a mocenského vlivu - už 14 let vysílá v rozporu s plánem, díky kterému dostala licenci a ve kterém byla např. podpora české tvorby, uměleckých a intelektuálních filmů. Jaká je skutečnost, víme sami.
Jinak představa, že stádo sledující Novu zjistí, že existuje i něco lepšího, pokud by nemělo své pořady, je velmi úsměvná. Ano, stádo si najde něco jiného.. na stejné úrovni.
Mnohem výchovnějším prostředkem by byl zákaz vysílání, stačí na tři dny, například 24. - 26.12., nebo 31.12. - 1.1. a podobné termíny.
Jednak by to udělalo pořádný vítr, protože ztráty z reklamy a ztráty z investice do již vyrobených pořadů by byly velké a majitel by si to jistě nenechal líbit, jednak by to bylo varování dalším provozovatelům TV vysílání.
Divácké N@VA stádo by zjistilo, že se dá trávit čas i jinak než čuměním na vesměs přihlouplé produkty TV N@VA.
Co to je za kravinu? Co má páprda někde na GŘ společného s tím, že se ke mně drážnící chovají jak k obtížnému hmyzu (nebo je to jenom na soudruhy z GŘ, že nikdo ze zaměstnanců ještě neslyšel ono tajemné slovo zákazník (tedy kromě ve spojení s Z-karta a k ní vázaný přívlastek jízdného))? Až na světlé výjimky je to prohnilé skrz na skrz: nedotovat, položit, vyházet, rozprodat a začít znova... pořádně. ;)
2. Jestli je regionalni doprava (v cele republice) na nule, tak to porad nerika ani zbla o tom, jestli prostredky do ni jsou vynalozene rozumne
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Before you insert your comment, you have to log on or register.











