Praha - Ve vedení Českých drah se zřejmě schyluje k velkým změnám. Dosavadní generální ředitel Josef Bazala by se měl přesunout do vedení nové vznikající dceřiné společnosti ČD Cargo, místo ředitele celé skupiny České dráhy by měl zaujmout Petr Žaluda. Jedenačtyřicetiletý Žaluda by měl zároveń zasednout i v představenstvu Carga, i když dosud působil pouze v pojišťovnictví. V současné době vykonává funkci generálního ředitele pojišťovny AXA. S odkazem na dobře informované zdroje o tom informovala webová mutace týdeníku Euro. Definitivní podoba statutárních orgánů ČD by měla být známa do 1. prosince, kdy oficiálně zahájí ČD Cargo své působení. Se jmény ředitelů dráhy tolik pospíchat nemusejí, podle jejich mluvčího Ondřeje Kubaly se touto otázkou budou zabývat až začátkem příštího roku.
Jedenačtyřicetiletý Žaluda pochází z Brna, kde také vystudoval tamní Vysoké učení technické. Po jeho dokončení krátce působil v Zetoru Brno, od té doby se ale pohybuje pouze ve sféře financí. V roce 1998 převzal vedení české pobočky pojišťovny Winterthur, kterou vede i po její fúzi s pojišťovnou AXA. Náruživý golfista a fanoušek Davida Bowieho je vyhlášený svým postojem k veřejné dopravě. Po Praze se prý přesunuje zásadně pěšky či MHD, před časem v rozhovoru pro Deník vyjádřil přesvědčení o výhodnosti železniční dopravy.
zdroj: Euro Online

Karel Kovářík, Georgo: Souhlasím. Nakonec to samé si říká o policejním řediteli - chce to spíš manažera než policajta.
Jinak uvidíme s čím příjde... třeba to bude prodej majetku a zpětný leasing....
BTW Karel Kovářík : S tou ČLR pozor, nikdy jsem nejel lepším vlakem než v ČLR :-)
Jinak souhlasím s předchozími přípěvky, že člověk z venku nepoznamenaný (snad) blue-gum myšlením může být velkým přínosem.
M: Jináč dráha rozumné a odpočaté zaměstnance potřebuje...Hlavně do doby než skončí stanice typu Stará Paka apod....To že je tam zab zař z roku nula, za to nemůžou přece zaměstnanci, za to může právě neúspěšný manažer, který nedokázal prosadit instalaci modernějšího zab zař s vyčíslenou ekonomickou návratností, s menšími nároky na počet obsluhujících pracovníků, údržbu atd..... nebo nádraží v páce zrušit, bylo-li by to ekonomičtější, ale to je jiná debata jaksi.
Tak tak. Když strana a vláda zavelí tak se prdel tetelí.
Klémo, Gusto, Milouši-vy to vidíte...
současné vedení a osazenstvo, které oplývá pouze ješitností, samolibostí, arogancí (viz rada, když se Ti nelíbí zpoždění vlaků jezdi autem, i když to bylo z MDČR dokumentuje to myšlení železničářů) a schopností stávkovat za vyšší platy je zhoubou české železnice. Uvažování současné generace železničářů se hodí spíše do doby před rokem 1989 nebo zemí typu KLDR, ČLR....
Abych nekřivdil všem je mé psaní namířeno především proti managemntu a dalším odpovědným.
musí proto přijít člověk, který:
1) chápe význam veřejné dopravy
2) chápe základní principy tržního hospodářství
3) uvědomuje si "postradatelnost" ČD (to proto, aby věděl že musí udělat něco pro spokojenost zákazníků a ne jen lízat zadky lidem s prstem na dotacích)
4) je ochoten udělat něco pro zlepšení stávající situace (řada problémů vzniká jen chybami v organizaci, ke změně a nápravě nejsou potřeba žádné významné finanční prostředky)
Někdo mě volá? Někdo mě potřebuje?
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.











