Praha - V uplynulém týdnu nám přišlo slibované nové bílé tričko s krátkým modrým rukávem, vyšitým modrým logem ŽP na prsou a matně bílým nápisem www.zelpage.cz na pravém rukávu. Nabízeno bude ve velikostech L a XL.
Objednávky přijaté eshopem budeme naposledy odesílat ve čtvrtek. Po dohodě bude též v závěru příštího týdne mimořádně možné objednávky z eshopu v Praze uhradit a převzít osobně. Většina produktů je již k dispozici jen v omezeném množství a bude nabízena do vyprodání zásob.
Váš nákup v eshopu ŽelPage pomáhá získat prostředky na provoz tohoto serveru. Děkujeme.
Ilustrační snímek © Jakuza
| 17.12.2007 (6:00)
Tricko je pekny, mlada rikala, ze by mi sluselo kdyby tam nebylo to Zelpage logo
Objekt se trochu kácí doprava, řídící centrum naopak doleva - spíš než o konstrukční vadu je pravděpodobnou příčinou dočasná porucha stability, daná použitím nestandardního paliva.
Design stroje s reflektory extrémně blízko osy kolejí je sice nezvyklý, v praxi ale pravděpodobně funkční. Možnost jejich okamžitého zaslepení lakovanými kryty nepostrádá sofistikovanost. V provozní praxi ale bude přinášet problémy hlavně možnost jeho asymetrického využití, tedy bleskového zakrývání pouze jednoho reflektoru, které ostatní soupravy mohou mylně považovat zá návěst "volno", zatímco půjde pouze o vrozenou poruchu či nečistotu v mechanismu.
Asymetričnost umístění větrolamů u bočních okének mají pravděpodobně na svědomí vandalové, celková vyváženost stroje ale dojem napravuje.
Podvozek nelze hodnotit, lze však usuzovat na tradiční uspořádání Bo-Bo a i přes drobná, na fotografii viditelná opotřebení ochranných krytů půjde zřejmě o stabilní soustrojí. Stroj působí dojmem, že nedávno prodělal přestavbu podvozku ze širokého na normální rozchod. Pískovač je dle aktuální normy zcela zakrytován, jeho umístění v polovině rozchodu ale vzhledem k očekávané funkci není produktivní.
Inovativní plné zakrytování nárazníků sice přispívá k optimální aerodynamice soupravy, značně ale znesnadňuje postrk.
Barevná kompozice stroje naznačuje příslušnost k parku ČD Cargo, stroj bude pravděpodobně ale zvládat jen lehčí tonáže a za den neobslouží více než 10 souprav. Robustní konstrukce ale skýtá naději na vysoký okamžitý výkon při extrémním krátkodobém zatížení, nelze ale vyloučit vyšší hlučnost u rychlých vlaků.
Spotřebu stroje nelze z fotografie identifikovat, provozní náklady ale nebudou nejvyšší. Přísun paliva je nutno udržet konstantní, za určitých okolností lze vůz přestavět i na bezúdržbovou, tedy samomaznou jednotku.
Při správné údržbě a pravidelném nasazování na vozbu rychlých vlaků lze dosáhnout optimální životnosti, časté zápůjčky k mimořádným výkonům k jiným železničním správám mohou životnost naopak významně zkrátit.
http://www.jakuza.ic.cz/anca/original/6362.html
http://dandovci.wz.cz/data/fotky/36.jpg
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Before you insert your comment, you have to log on or register.










