Plzeň - První lokomotiva Škoda 109E z dvacetikusové série, kterou si objednaly České dráhy pod označením 380, se začne zkoušet letos na jaře, uvedl pro deník iHNed ředitel Škody Transportation Tomáš Krsek. Kompletně dokončený první prototyp by měl být hotový na přelomu let 2008 a 2009. V té době by měl mít i schválení pro provoz v ČR a Německu (o Rakousku se pan ředitel nezmínil, ale lze předpokládat, že se ho schválení bude také týkat - pozn. red.). Krsek dále uvedl, že v okamžiku, kdy bude k dispozici plně funkční lokomotiva, začne Škoda Transportation jednat o dodávkách i s dalšími potencionálními zákazníky.
V roce 2010 nová řada příměstkých jednotek
Mezi další vozidla, která Škoda Transportation chystá, budou patřit nejenom jednotky řady 671, což bude dvousystémová varianta jednotek 471 CityElefant pro rychlost 160 km/h, ale i nová řada jednopatrových příměstských jednotek. Vývoj a příprava této řady bude ovšem dle Krska trvat nejméně další 2 roky.
Škoda Transportation zaměstnává více než 500 vývojových pracovníků pro vývoj nových kolejových vozidel. Celá skupina ŠKODA HOLDING prvních devět měsíců roku 2007 zakončila provozním ziskem 1,6 miliardy a vykázala tržby 8,5 miliardy korun.
Ilustrační fotomontáž © EightyFour, Tomáš Kubovec
Ilustrační foto © ČKD Vagonka
Ilustrační foto © Akad. Sochař František Pelikán
zdroj: iHNed.cz

na dopravu tovaru nam stacia aj dvojicky(5MW). popripade taurusy.ale naco vyvijat nieco za take peniaze ked siemens to uz davno vymyslel.
Jinak ta vizualizace el.jednotky,to je FLIRT jak vyšitej.
"Za první dva roky provozu se nevyskytly žádné technické problémy. Motorové vozy fungovaly dobře a jsou považovány za spolehlivé vlaky, dodává Tirranen."
http://www.volny.cz/avvcd/clanky/Motorovy%20vuz%20CZ.pdf
http://www.volny.cz/avvcd/clanky/Fin-press.jpg
čunče: K Dm 12: Jak jste již řekl, je to výrobek především Vagonky a upřímně - je to trochu jiná kategorie než 380. Mimochodem vy máte nějaké zaručené zprávy z Finska, že můžete tvrdit, že je Dm 12 bez problémů? Já ne, ale rád bych se o tom něco blíže dověděl...V té souvislosti mě tak napadá - pokud mě tedy paměť neklame, měl odběratel podepsánu opci na odběr dalších kusů Dm 12, proč nebyla uplatněna? A taky se mi něco plete hlavou, že Dm 12 byl pro Vagonku vpodstatě neúspěšný projekt (stál více peněz než vydělal a mělo to za následek podstatnou personální obměnu vedení). Co je na tom pravdy?
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Before you insert your comment, you have to log on or register.












