..: Pokračování smolného víkendu: Stržená trolej v Berouně (aktualizováno) :..

Beroun - Českým drahám se tento víkend nedaří. Po pátečním vykolejeném nákladním vlaku v Lukavici a na několik hodin ochromeném koridoru se dnes v 13:55 pro změnu podařilo strhnout trolej v Berouně a to navíc v době, kdy probíhala neplánovaná výluka kvůli poškozené kolejnici. Bližší podrobnosti zjišťujeme, podle babitronu se na západ od Prahy pěkně začervenalo. Protože několik vlaků zůstalo ve Zdicích a Karlštejně, došlo dokonce k mimořádným obratům. Řada vlaků zůstala na více než hodinu uvězněna přímo v Berouně. Výrazně později odjely i nejméně dva vlaky do Německa.

Podle nejnovějších informací došlo ke stržení troleje na pražském zhlaví v okamžiku, kdy se míjely vlaky R 452 a Os 9933. Jednotka 451 při incidentu přišla o sběrač, poté dojela do Prahy s druhým zbývajícím, a tam byla teprve odstavena. R 452 dojel setrvačností do žst. Beroun, kde ovšem zůstal. Elektrodispečer následně vypnul celou žst. Beroun i obě koleje úseku Karlštejn - Beroun a osobní vlaky se otáčely již ve Zdicích a Karlštějně, přičemž druhá jmenovaná stanice přitom zažila téměř kapacitní kolaps. Celou situaci ještě zkomplikovala již v 9:30 zavedená výluka (do 15:30) jedné traťové koleje kvůli poškození kolejnice v úseku Dobřichovice - Řevnice. V 15:20 byl obnoven provoz po 1. TK Karlštejn - Beroun a teprve ve 22 hodin i na druhé. Za doplnění děkujeme novemberovi.

19:20 - Jeden z nehodou nejvíce postižených spojů, R 760, dorazil před malou chvílí do své cílové stanice ve Františkových Lázních. Byl na svém příjezdu přibližně 65 minut opožděn.

18:30 - Zpoždění na extrémně vytížené trati ve velmi nevhodnou dobu se daří tlumit jen pozvolna, jak dokazuje obratový Os 9944, který po obratu od 80 minut zpožděného Os 9939 odjel z Prahy téměř o hodinu (58 minut) později. Obratový Os 9945 si z Karlštejna veze 49 extra minut, 21 minutu na přilepšenou zdědil i R 456 "Albert Einstein". Zpřesňující informace dodal Poborskiii, děkujeme.

18:00 - R 760 přibral další dvě minuty a odjel z Plešnice. Obratový Os 7817 z Plzně zdědil po svém předchůdci 28 minut a odjel z Plzně stíhat minuty. Os 9940 pokračuje se 77 minutovým nášupem. Téměř půlhodinové zpoždění si vezou i R 854 (Plzeň), R 762 (Holoubkov) a motorový R 898 (Lochovice). Zdá se, že situace se pomalu normalizuje.

17:25 - R 760 odjíždí s bonusem 75 minut z Chrástu u Plzně. Norimberský R 452 "Jan Hus" dostal rovných sto minut a odjíždí ze Staňkova dobou, kdy už měl být dávno v Německu. 53 minuty si veze Os 7816 z Rokycan, svoje zpoždění už do Plzně jistě nestáhne.

15:14 - V Karlštejně uvízl R 760 a ve Zdicích Os 7809, první informace o "stržené troleji v Berouně" se dostávají na světlo.


NIcKON Poslat mail autorovi | 24.2.2008 (19:19)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Nehody a mimořádnosti

Ďalšie z regiónu ČR Středočeský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
25.02.2008 (0:22)  
Dvoukolejný provoz Karlštejn - Beroun obnoven až ve 22 hodin.
editor alebo admin ŽP NIcKON  mail  
24.02.2008 (22:53)  
november, bazala68: Díky patří Vám oběma, pánové. Ještě jednou a osobně děkuji.
24.02.2008 (22:44)  
bazala68:děkuji:-)a s tou jednotkou jsi se trefil přesně jednalo se skutečně o 451 045.
registrovaný užívateľ bazala68  mail  
24.02.2008 (22:36)  
Kolega november měl jako sloužící ty správné informace a patří mu dík, že situaci tak zvládl.Já jsem ten náklad pouze odhadoval podle složení vozů.Fakt je, že na NExu by asi byla 363. Na vlaku Os 9933 by obratově měla být jednotka "Talgo" 451 045/46, kterou jsem před tím zachytil v Třebáni na vlaku 9928.Takže tou poškozenou byla asi ona.
registrovaný užívateľ Petr Sváda  mail  
24.02.2008 (21:24)  
NIcKON: Jel jsem R 767, který má pravidelný odjezd z Prahy hl.n. v 16:16. Tento R přijíždí od Františkových Lazní v 15:45 na pražské hlavní nádraží. Bohužel tento R měl na příjezdu skoro 40min. zpoždění a z Prahy jsme vyjížděli zhruba s 20 min. zpožděním. Cesta do železniční stanice Karlštejn byla bezproblémová. V žel. stanici Karlštejn jsme čekali zhruba 5min., až bude volná kolej v protisměru, po které jsme potom jeli až do Berouna. Těsně před Berounem (směrem na Plzeň byly dva montážní vozy, bohužel toto místo jsme projeli, tudíž jsem ani nestačil zmapovat situaci). Poté cesta z Berouna do Plzně byla už bez problému.
registrovaný užívateľ Vampir  mail  
24.02.2008 (21:15)  
Koukám ta 171 je tento týden prokletá.
24.02.2008 (21:09)  
Bohužel byl dnes mimořádně hezký den což spoustu cestujících využilo pro cestu na hrad Karlštejn a do okolí.Nutno poznamenat,že jim výlet při návratu notně zkysl.Nicméně pokud můžu mluvit za sebe jako za sloužícího výpravčího,dělal jsem co se dá. Od dvou hodin jsem se nezastavil,nemohl jsem jít ani na záchod.Vím,že cestujícím nejvíce vadí když jim nikdo přesně neřekne kdy jim to pojede,ale za takovýhle situací je téměř nemožné říci něco více dopředu než na pět až deset minut....dodatečně se ale všem poškozeným cestujícím omlouvám nicméně dělal jsem co se dá...
24.02.2008 (21:05)  
Pokud několikrát za měsíc je na trati Praha- Beroun střžená trolej, pak cosi smrdí. Asi by měly ČD necargo i cargo nakoupit motoráky a jezdit pro jistotu jen s tím co stav troleje nazajímá a SŽDC si může troleje raději sundat.
24.02.2008 (21:04)  
Následně tedy odjeli do Berouna elektrikáři obhlédnout situaci a nastala doba dlouhého čekání a nejistoty co se bude vlastně dít.Nakonec se zprovoznila alespoň první trať kolej Beroun - Karlštejn kolem 15.15 přičemž v celé žst Beroun zůstalo použitelných minimum kolejí.Na této koleji byla ale mimořádná stahovačka na Ber. zhlaví což rychlosti vlaků nepřidá.Při délce trať. úseku a začínající odpolední špičce si dále vše spočítejte sami...
24.02.2008 (20:58)  
Zdravím,přidávám pár oprav.Ten údajný Nex byl ve skutečnosti Pn 64868.Celá situace vznikla v momentu kdy R 452 míjel na Berounském zhlaví na vedlejší koleji Os 9933 co se tam stalo kdoví ale výsledkem byl absolutně poškozený téměř demontovaný první sběrač Os 9933 (el.jednotka 451) který dojel na půku do Prahy a R 452 se namotal do troleje přičemž dojel setrvačností do žst Beroun ale něštěstí bylo na světě.Následně elektrodispečer vypnul napěťově celou žst Beroun a obě trať. koleje Karlštejn - Beroun.To se potom těžko jezdí...
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2025 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko