..: Pokračování smolného víkendu: Stržená trolej v Berouně (aktualizováno) :..

Beroun - Českým drahám se tento víkend nedaří. Po pátečním vykolejeném nákladním vlaku v Lukavici a na několik hodin ochromeném koridoru se dnes v 13:55 pro změnu podařilo strhnout trolej v Berouně a to navíc v době, kdy probíhala neplánovaná výluka kvůli poškozené kolejnici. Bližší podrobnosti zjišťujeme, podle babitronu se na západ od Prahy pěkně začervenalo. Protože několik vlaků zůstalo ve Zdicích a Karlštejně, došlo dokonce k mimořádným obratům. Řada vlaků zůstala na více než hodinu uvězněna přímo v Berouně. Výrazně později odjely i nejméně dva vlaky do Německa.

Podle nejnovějších informací došlo ke stržení troleje na pražském zhlaví v okamžiku, kdy se míjely vlaky R 452 a Os 9933. Jednotka 451 při incidentu přišla o sběrač, poté dojela do Prahy s druhým zbývajícím, a tam byla teprve odstavena. R 452 dojel setrvačností do žst. Beroun, kde ovšem zůstal. Elektrodispečer následně vypnul celou žst. Beroun i obě koleje úseku Karlštejn - Beroun a osobní vlaky se otáčely již ve Zdicích a Karlštějně, přičemž druhá jmenovaná stanice přitom zažila téměř kapacitní kolaps. Celou situaci ještě zkomplikovala již v 9:30 zavedená výluka (do 15:30) jedné traťové koleje kvůli poškození kolejnice v úseku Dobřichovice - Řevnice. V 15:20 byl obnoven provoz po 1. TK Karlštejn - Beroun a teprve ve 22 hodin i na druhé. Za doplnění děkujeme novemberovi.

19:20 - Jeden z nehodou nejvíce postižených spojů, R 760, dorazil před malou chvílí do své cílové stanice ve Františkových Lázních. Byl na svém příjezdu přibližně 65 minut opožděn.

18:30 - Zpoždění na extrémně vytížené trati ve velmi nevhodnou dobu se daří tlumit jen pozvolna, jak dokazuje obratový Os 9944, který po obratu od 80 minut zpožděného Os 9939 odjel z Prahy téměř o hodinu (58 minut) později. Obratový Os 9945 si z Karlštejna veze 49 extra minut, 21 minutu na přilepšenou zdědil i R 456 "Albert Einstein". Zpřesňující informace dodal Poborskiii, děkujeme.

18:00 - R 760 přibral další dvě minuty a odjel z Plešnice. Obratový Os 7817 z Plzně zdědil po svém předchůdci 28 minut a odjel z Plzně stíhat minuty. Os 9940 pokračuje se 77 minutovým nášupem. Téměř půlhodinové zpoždění si vezou i R 854 (Plzeň), R 762 (Holoubkov) a motorový R 898 (Lochovice). Zdá se, že situace se pomalu normalizuje.

17:25 - R 760 odjíždí s bonusem 75 minut z Chrástu u Plzně. Norimberský R 452 "Jan Hus" dostal rovných sto minut a odjíždí ze Staňkova dobou, kdy už měl být dávno v Německu. 53 minuty si veze Os 7816 z Rokycan, svoje zpoždění už do Plzně jistě nestáhne.

15:14 - V Karlštejně uvízl R 760 a ve Zdicích Os 7809, první informace o "stržené troleji v Berouně" se dostávají na světlo.


NIcKON Poslat mail autorovi | 24.2.2008 (19:19)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Středočeský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel bazala68  mail  
24.02.2008 (20:01)  
mohu z vlastní zkušenosti potvrdit, že stanice Karlštejn se dnes odpoledne stala odstavným nádražím.První byl odstaven NEx vedený lokomotivou řady 123 po druhé hodině. Se zpožděním 20 minut dorazil do Karlštejna Os 9932, zde byl odstaven a posléze v mimořádném obratu vypraven na Prahu pravděpodobně jako 9937 v 15:05. Os 9932 míjel ještě hradlo Horní Mokropsy včas. Stejně včas jel na tomto místě ještě R 452 Jan Hus. Rychlík R 760 byl zastaven v žst. Karlštejn a stál tam ještě v 15:15.V době 14:00 až 15:15 nepřijel od Berouna do Katlštejna žádný vlak.V 14:30 odjel z Karlštejnského okrsku směrem na Beroun MVTV jako jediné vozidlo v době, kdy jsem tam pobýval.Svůj díl na celé situaci nese i výluka traťové koleje Dobřichovice-Řevnice, protože vlaky z Prahy jezdily proti správnému směru.Nedaleko od stanice Dobřichovice došlo k závadě kolejnice. Po opravě traťová mechanizace 2x MUV a jeřáb opustily místo cca kolem 14:30 a přijela do stanice Karlštejn. Toť mé postřehy z dnešního odpoledne na trati Praha-Beroun.
24.02.2008 (20:04)  


Už dopoledne? V kolik?
editor nebo admin ŽP NIcKON  mail  
24.02.2008 (19:56)  
Petr Sváda: Možná byste mohl pomoci s upřesněním, co se v Berouně dělo.
registrovaný uživatel Petr Sváda  mail  
24.02.2008 (19:53)  
Zhruba před dvěma hodinami jsem absolvoval trasu Praha- Plzeň, tudíž jsem tuto situaci zažil na vlastní kůži :-(.
24.02.2008 (19:41)  
petr415: ČD Cargo je pořád ještě dceřinkou mateřské ČD. Bylo by lepší užít obecnější pojmy - dráha, železnice... .
24.02.2008 (19:07)  
No, je v těch osobácích docela chaos. Výrazně zpožděný 9940 otočil na 9945 taky mimořádně už v Karlštejně a stejně tak i zpožděný 9944 obracel na 9949 v Karlštejně. 9942, 9946 a 9948 jely až do Berouna. To PCK je možné, pokud tedy není v traťové koleji poškozeno TV, neb Karlštejn - Beroun se jezdí nejspíše pouze jednokolejně (neověřeno), a proto asi většina osobáků obrací už v Karlštejně.
24.02.2008 (18:44)  
Pro zdroj:ŽelPage
bylo by již třeba začít rozlišovat : ČD; ČD CARGO; SŽDC zdá se mi,že se to všem dost plete a vše se zahrne pod ČD,
neboť miimálně Lukavice patří pod ČD CARGO a stržená trolej z 99% SŽDC
24.02.2008 (18:48)  


Jistě, my jsme ale v tomto i minulém článku sledovali ovlivnění osobní dopravy, která se stále odehrává pod hlavičkou ČD.
24.02.2008 (18:44)  
Dle sdělení kolegy situaci zhoršovalo i nějaké PCK.
24.02.2008 (18:02)  
Karlštejn: 760 4/69 minut, 854 34 minut, mimořádně provedeny obraty 9932/9937, 9936/9941, 9938/9943
Beroun: 462 0/88, 455 0/76, 9935 73, 9939 71, 857 30 (nabral na vjezdu), 7814 40, 7816 52 (obrat od 7809)
Zdice: 7809 0/82, 759 0/31
Navíc od 9935 obratový 9940 na Smíchově měl 76 minut, od 9939 obratový 9944 na Smíchově 58 minut.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko