Brno - České dráhy zpřístupnily veřejnosti novou sekci svých webových stránek, věnovanou speciálně cestování mezi Brnem a Prahou. Dopravce tento krok komentuje snahou o zpřehlednění poskytovaných informací o možnostech přepravy mezi českou a moravskou metropolí. Cestující tu naleznou ceníky jízdenek a přehled všech dostupných vlakových spojení, včetně detailů o jízdě vlaků. Nová část webu ČD navíc na jednom místě prezentuje prakticky všechny možnosti slev a platné akční nabídky, čímž částečně reaguje na častou kritiku nepřehlednosti tarifního systému a nedostatečné propagace svých produktů.
"Počet cestujících mezi Brnem a Prahou je obrovský. Chceme proto pomoci lidem zorientovat se v našich obchodních nabídkách a všechny, kdo váhají, jak jet do Prahy, přesvědčit, že cesta vlakem může být levná a pohodlná,“ říká Zbyněk Honys, ředitel Odboru komunikace ČD. Nová část firemních webových stránek nezapomíná ani na zdůraznění kvality spojů na prvním koridoru: od brněnských expresů, přes mezistátní vlaky EuroCity až po spoje vedené jednotkami pendolino. V aktuálně platném grafikonu jezdí mezi Prahou a Brnem rekordní počet taktových spojů, z toho šest párů expresů, které na své cestě zastavují pouze v Pardubicích. V kombinaci s vlaky EC a SC je tak každou hodinu zajištěno rychlé spojení dvou největších měst republiky.
zdroj: České dráhy a Deník
| 18.4.2008 (7:00)
Jinak s těmi náklady, jednou jsem to zkusil počítat a vyšlo mi že pri 180 Kč jízdence a plně obsazeném autobusu by mohla SA vydělávat 20, max. 30 Kč. Pravda, studenti jezdí levněji, takže méně. Ale o to go, chytrý obchodník nemusí vydělat moc, zvlášť když si tím udělá reklamu na jiné výrobky, blbý (tj. naprosto typický český) obchodník se bude snažit vydělat co nejvíc za každou cenu aniž by zákazníkovi nabídl kvalitu a pak se diví, že ho převálcoval ten chytrý a že musel jít s cenami dolů a i tak o jeho produkty není velký zájem...
2) Praha-Brno nejezdí busy jenom SA.
1. delam se statni sprave (tedy ve verejnem sektoru)
2. reklamy ve vlaku pomijim, nic takoveho jsem nemel na mysli
3. prezentace a P.R. sluzeb CD se podstatne zlepsilo, staci otevrit oci :)
Po železniční trati 010 a 260 je to 255 km.
Po silnici je to 200 km.Což je kratší.
Nicméně časté dopravní nehody na D1 a následné tím vznikající kolony,dále než se motorista vyhrabe z Prahy, také nějaký čas zabere.
Je zde zase fakt,že oněch 130 km h dodržuje málokdo.
Například p.Topolánek oněch 130 km h na tenis rozhodně nejel.Dle odhadu to vycházelo na průměrnou rychlost daleko vyšší.Podotýkám bez majáku.
Proto se ale také domnívám ,že rychlost 70,80,90 km /h není v tomto směru dostačující pro železnici.
Škoda,že na trati 260 nebyla více zohledněna rychlost, ale pouze rekonstrukce. Musím říci ,že právě proto se zde místy jezdí 70-80,90 km/h.A právě kvůli této rychlosti je pak výsledný čas i větší.Nicméně je dobře ,že tratˇ je rekonstruována.
Kdyby se zde více zohlednila rychlost, mohl se čas dostat na možná i na dvě hodiny.A nemuselo by se uvažovat u budoucí vysokorychlostní trati Praha Brno.
Ona zrovna ideální není situace i na trati Chocenˇ- Ústí nad Orlicí.Nicméně zde už je to vymyšleno.
Zkopírované z odkazu níže
http://www.k-report.net/koridory/soucasn3.htm
V prvním pololetí roku 2006 byla vyhlášena a posléze společností SUDOP Praha vyhrána soutěž na Územně technickou studii (UTS) Nové tratě Choceň - Ústí nad Orlicí, čímž se definitivně ukončily veškeré optimalizační snahy dnešního úseku.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.










