Brno - České dráhy zpřístupnily veřejnosti novou sekci svých webových stránek, věnovanou speciálně cestování mezi Brnem a Prahou. Dopravce tento krok komentuje snahou o zpřehlednění poskytovaných informací o možnostech přepravy mezi českou a moravskou metropolí. Cestující tu naleznou ceníky jízdenek a přehled všech dostupných vlakových spojení, včetně detailů o jízdě vlaků. Nová část webu ČD navíc na jednom místě prezentuje prakticky všechny možnosti slev a platné akční nabídky, čímž částečně reaguje na častou kritiku nepřehlednosti tarifního systému a nedostatečné propagace svých produktů.
"Počet cestujících mezi Brnem a Prahou je obrovský. Chceme proto pomoci lidem zorientovat se v našich obchodních nabídkách a všechny, kdo váhají, jak jet do Prahy, přesvědčit, že cesta vlakem může být levná a pohodlná,“ říká Zbyněk Honys, ředitel Odboru komunikace ČD. Nová část firemních webových stránek nezapomíná ani na zdůraznění kvality spojů na prvním koridoru: od brněnských expresů, přes mezistátní vlaky EuroCity až po spoje vedené jednotkami pendolino. V aktuálně platném grafikonu jezdí mezi Prahou a Brnem rekordní počet taktových spojů, z toho šest párů expresů, které na své cestě zastavují pouze v Pardubicích. V kombinaci s vlaky EC a SC je tak každou hodinu zajištěno rychlé spojení dvou největších měst republiky.
zdroj: České dráhy a Deník
| 18.4.2008 (7:00)
"Akční nabídka Praha – Brno za 175 Kč
Zvýhodněnou jízdenku pro cesty mezi Prahou a Brnem nebo Brnem a Prahou mohou využít všichni cestující. Prodej jízdenky není podmíněn žádným průkazem. Jízdenku za tuto speciální cenu můžete zakoupit u pokladních přepážek v železničních stanicích, a to nejpozději v den před dnem odjezdu. Jízdenky platí v přímých vlacích přes Pardubice i přes Žďár nad Sázavou."
Idealne v kombinaci s nasledujicim bonusem:
"nabídka platí pouze do vyprodání stanoveného limitu jízdenek s akviziční slevou na den (pokud pokladní oznámí, že již nelze vystavit jízdenku za tuto cenu na požadovaný den, doporučujeme cestujícímu využít některou obchodní nabídku ČD)"
Ano, to je zpusob, jak prilakat (nove) cestujici. Koukam, ze uz je to tu od 1. ledna, ale ted me to prastilo do oci... tohle uz je vazne vysmech.
Ad webovky - chtěl jsem hlavně upozornit, že porovnání obyčejný necestující s ČD ani nenajde. A ještě jsou v něm chyby - neinformování o omezené nabídce eLišek.
M - vlastní webovky mají smysl, jsou-li zaměřené na správnou cílovou skupinu. Ti, co cestují pravidelně, to vezmou jako obyčejné shrnutí jim dříve známých slev, nových cestujících to ale moc nových zákazníků nepříláká, neboť web ČD nesledují. Jediná možnost je masivní reklama na jiných stránkách (jak píše Petryk), třeba ÚAMK, weby dopravního zpravodajství, ...
na C(S)D se nikdy nikdo doposud nezabyval propagaci, jak levneji cestovat
To ses trochu mimo, ne? Propagaci se zabyva cely odbor CD a ruznych letaku, bilboardu, plakatu, lavicek atp. na slevy je vsude dost. Zbyva snad uz jen ta reklama v elektronickych mediich.
Problem je ale opravdu trochu v tom, co pise Web.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.










