..: ČD zlevňují traťové a síťové jízdenky pro 1. třídu :..

Ilustrační obrázek Praha - České dráhy v dubnu přistoupily ke změně tarifu, která přinese zlevnění traťových jízdenek a síťové jízdenky Klasik pro cestování v 1. vozové třídě všech kategorií vlaků. Cestující nově za komfortnější cestování u těchto jízdních dokladů připlatí 20 % základní ceny jízdenky místo dosavadních čtyřiceti. I nadále je možné využít 25% slevy při použití In-Karty s libovolnou zákaznickou aplikací. Od tohoto kroku si dopravce slibuje zvýšení atraktivity první třídy pro pravidelné cestující. Ceny uvedených časových jízdenek pro 2. třídu zůstávají beze změny.

„Rádi bychom nabídli cestujícím vyšší komfort za přijatelnou cenu. Oddíly první třídy se stále častěji objevují i v regionálních vlacích a například v příměstských jednotkách CityElefant jsou samozřejmostí,“ komentuje změnu náměstek generálního ředitele ČD pro osobní dopravu Petr Moravec. „Věřím, že díky tomu dá hodně lidí přednost právě vlakům před automobily, a to nejen při každodenním dojíždění do zaměstnání.“ České dráhy přitom v době aktualizace tarifu k novému GVD čelily značné kritice kvůli podstatnému zvýšení cen traťových jízdenek, což se dotklo zejména lidí dojíždějících do zaměstnání, škol nebo na delší vzdálenosti. Naopak snížena byla cena aplikace In-Gold s roční platností, která umožňuje zákazníkovi neomezeně cestovat na celé síti ČD v 1. vozové třídě a nevztahuje se pouze na povinné rezervace.

Aktuální ceny traťových jízdenek pro vybrané trasy

Traťový úsek Cena 2. třídy Cena 1. třídy
Týdenní 15+ Měsíční 15+ Týdenní 15+ Měsíční 15+
Lovosice - Ústí n. L. (22 km) 264,- 924,- 317,- 1 109,-
Ostrava - Opava (28 km) 328,- 1 148,- 394,- 1 378,-
Pardubice - Pečky (56 km) 600,- 2 100,- 720,- 2 520,-
Brno - Břeclav (59 km) 632,- 2 212,- 759,- 2 655,-
Praha - Kolín (62 km) 656,- 2 296,- 788,- 2 756,-

Traťové jízdenky i síťové jízdenky Klasik jsou přenosné a platí ve všechny dny v době své platnosti na libovolný počet cest v průběhu dne.

Zdroj: České dráhy


Juraj Kováč Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 22.4.2008 (7:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Tarify

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer tenzor 
22.04.2008 (13:18)  
livingproof: Aha, to jsem tedy špatně pochopil. V tom případě se shodneme :)
EightyFour: ale to že chcete místo k sezení je váš problém :) S místenkou na místo na sezení nárok máte (pokud ČD náhodou nezapojí jiný vagon kde vaše místo není, pak si můžete leda stěžovat a možná vám vrátí ten doplatek za místenku), bez místenky tento nárok není. Ale ještě jsem nezažil, že by někde byla plná první třída a druhá ne, takže s tou třetí by to bylo podobně.
Registrierter Benutzer M 
22.04.2008 (13:14)  
Dokonce je mě mnohdy A přijemnější i ve srovnání s Ampz, které má tvrdé sedačky a hlavně je to velkoprostor.

Bohuzel, prave takovi lide asi tu tarifni politiku a image vubec tvori. No, co se da delat:-(

Jinak k tomu co napsal "Japonec" (sorry, ale uznej, ze normalni clovek si to nezapamatuje, ani kdyz hodne chce:-)), tak to je sice pravda, ze soucasne plati, ze A by mela byt lepsi nez B a to je asi ten princip. Tzn., ze muze byt "nekolik" druhu acka, ale to konretni acko musi byt lepsi nez becko na stejnem vlaku ("pruser" by byl vlak ve slozeni A-Bmz-Bmz...).
Stejne jako petihvezdickovy hotel v Tunisku muze byt na urovni 3* (nebo 4*) hotelu ve Spanelsku a "neni" to chyba. Jak se pravilo ve Trech veteranech - trojka=stenice, dvojka=bez stenic, jednicka=s raminkama. Ale uz se nikde nepise, jaka ta raminka musi byt:-))
22.04.2008 (12:45)  
Chikatetsujin: U mě zas vítězí nezašlé A s novými potahy před elefantem, kde člověk stojí na jedné noze jednoho ze spolucestujících. Dokonce je mě mnohdy A přijemnější i ve srovnání s Ampz, které má tvrdé sedačky a hlavně je to velkoprostor. Ale je pravda, že některé A150, AB350 jsou humus pro otrlé, zvláště, pokud v nich přebývají, tak jako v Bubnech, bezdomovci.
22.04.2008 (12:29)  
Smutné je že ČD si hrají na dvě třídy, ale ve skutečnosti je "tříd" celá řada... Pokud srovnám druhou třídu v Bmz nebo i Elefantu a některých rekonstruovaných vozech s kdejakým zašlým Ačkem, tak jasně vítězí druhá třída. Nějak mi uniká, že za tu hrůzu a-la A po mě někdo vůbec chce příplatek za luxus...
Korrespondent oder ŽP Mitglied Martin Grill  mail  
22.04.2008 (12:04)  
tenzor: Já uvádím první třídu obecně, jedno s jakou jízdenkou. To snad na diskusi phledně účelu jednotlivých tříd bohatě stačí...a samozřejmě myslím místo k sezení, protože např. z Brna na stojáka rozhodně jezdit nehodlám ;o)
22.04.2008 (12:03)  
EightyFour: všechny moje "duchaplné" příspěvky nutno brát s nadsázkou:) je to legrace, nad kterou ale není od věci popřemýšlet, jak se právě dějě.
22.04.2008 (11:59)  
tenzor: Moje poznámka se netýkala měsíčních traťových jízdenek pro normální cestující, ale síťových režijních jízdenek pro zaměstnance ČD, kteří by místo 2000 za rok za 1.třídu po celé republice platili 8000,-. U tzv. "zasloužilých" zaměstnanců by bylo možné z této částky poskytnout např. slevu 50%, ale určitě bych to nedával úplně zadarmo.
Registrierter Benutzer tenzor 
22.04.2008 (11:56)  
EightyFour: vy jezdíte jedničkou na měsíční traťovou jízdenku?
Jinak není volné místo = nikdo se do toho vagonu nevleze (ani na stání) ? Pokud je myšleno místo k sezení, tak na to bez místenky není nárok. Ten nápad s třetí třídou vůbec není marný..
Registrierter Benutzer tenzor 
22.04.2008 (11:52)  
livingproof: čtyřnásobně, tj. 200 procent příplatek, tj. 3x dražší než předražená jízdenka pro druhou třídu? Tj. měsíční Břeclav - Brno 6 636? A kdo by tím asi tak jezdil? Výstřední milionáři? :)))
Už traťové měsíční jízdné pro druhou třídu je nehorázně drahé, například ve srovnání s jízdenkou IDS JMK zaplatíte o 50-60 procent více a přitom je to jízdenka JEN na vlak JEN v daném úseku, kupón IDS platí pro všechny vlaky i autobusy v daných zónách.
Korrespondent oder ŽP Mitglied Martin Grill  mail  
22.04.2008 (11:44)  
Karel Kovařík: A čeho tím dosáhneš? Nacvakané trošku lepší mezitřídy? Já jezdím jedničkou proto, abych se vyhnul přecpané dvojce. Kam uteču, když bude jen jedna třída?

R 1463 Úpa: A co když budu mít jízdenku do dvojky, ale jediné volné místo v celém vlaku bude v Bh? Budou mi vracet jízdné? Tohle je taky malinko mimo ;o)
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko