..: ČD zlevňují traťové a síťové jízdenky pro 1. třídu :..

Ilustrační obrázek Praha - České dráhy v dubnu přistoupily ke změně tarifu, která přinese zlevnění traťových jízdenek a síťové jízdenky Klasik pro cestování v 1. vozové třídě všech kategorií vlaků. Cestující nově za komfortnější cestování u těchto jízdních dokladů připlatí 20 % základní ceny jízdenky místo dosavadních čtyřiceti. I nadále je možné využít 25% slevy při použití In-Karty s libovolnou zákaznickou aplikací. Od tohoto kroku si dopravce slibuje zvýšení atraktivity první třídy pro pravidelné cestující. Ceny uvedených časových jízdenek pro 2. třídu zůstávají beze změny.

„Rádi bychom nabídli cestujícím vyšší komfort za přijatelnou cenu. Oddíly první třídy se stále častěji objevují i v regionálních vlacích a například v příměstských jednotkách CityElefant jsou samozřejmostí,“ komentuje změnu náměstek generálního ředitele ČD pro osobní dopravu Petr Moravec. „Věřím, že díky tomu dá hodně lidí přednost právě vlakům před automobily, a to nejen při každodenním dojíždění do zaměstnání.“ České dráhy přitom v době aktualizace tarifu k novému GVD čelily značné kritice kvůli podstatnému zvýšení cen traťových jízdenek, což se dotklo zejména lidí dojíždějících do zaměstnání, škol nebo na delší vzdálenosti. Naopak snížena byla cena aplikace In-Gold s roční platností, která umožňuje zákazníkovi neomezeně cestovat na celé síti ČD v 1. vozové třídě a nevztahuje se pouze na povinné rezervace.

Aktuální ceny traťových jízdenek pro vybrané trasy

Traťový úsek Cena 2. třídy Cena 1. třídy
Týdenní 15+ Měsíční 15+ Týdenní 15+ Měsíční 15+
Lovosice - Ústí n. L. (22 km) 264,- 924,- 317,- 1 109,-
Ostrava - Opava (28 km) 328,- 1 148,- 394,- 1 378,-
Pardubice - Pečky (56 km) 600,- 2 100,- 720,- 2 520,-
Brno - Břeclav (59 km) 632,- 2 212,- 759,- 2 655,-
Praha - Kolín (62 km) 656,- 2 296,- 788,- 2 756,-

Traťové jízdenky i síťové jízdenky Klasik jsou přenosné a platí ve všechny dny v době své platnosti na libovolný počet cest v průběhu dne.

Zdroj: České dráhy


Juraj Kováč Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 22.4.2008 (7:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Tarify

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
22.04.2008 (11:20)  
ja bych v nekterych vozech zavedl 3 tridu se snizenym jizdnym...Treba 810, Bg, Bh, cityfrog....
Registrierter Benutzer Kakov 
22.04.2008 (10:47)  
a což takhle udelat jen jednu tridu (misto dosavadnich dvou), ale zato na urovni?
22.04.2008 (10:44)  
livingproof : kdejaký posunovač si ho nekoupí, protože to je dobře 100 piv a nárok "za 20 let" nemají pracovnící dceřinných společností, třebas Carga.
22.04.2008 (10:25)  
Atraktivní nebylo příliš ani doteď, protože za 2000 na rok si doplatek na jedničku koupí "kdejaký posunovač". Já sám jsem sice taky nádražák, ale v zájmu vyššího "komfortu" pro klasické cestující bych tento doplatek zvýšil minimálně 4násobně a dále bych zrušil 1.třídu zdarma po odpracování 20 let u ČD. Protože zvláště díky některým těmto cestujícím je mnohdy lepší jet třídou druhou a zejména na některých spojích je jednička "nádražáky" doslova přecpána.
22.04.2008 (10:05)  
EightyFour - musím jedině souhlasit. Myslím si, že atraktivní cestování bylo v jedničce doteď a že změny nepotřebovalo.
22.04.2008 (9:07)  
Nechápu, proč je v té tabulce uvedeno Praha-Kralupy 56 km, když je to 27 km. Snad ani blázen by nejel do Kralup přes Kladno 90 minut v 810, když může jet 24 minut ve voze A, kterého se ta nabídka týká.
Korrespondent oder ŽP Mitglied Martin Grill  mail  
22.04.2008 (8:13)  
ja-va: Každoroční zdražení vidím jako logický krok, vzhledem ke zvyšování cen energií a valorizace mezd dotčených zaměstnanců. Bez toho to prostě nejde, něco jako regulované jízdné u nás nehrozí. Nevím co si tímhle krokem ČD slibují...možná snad o něco narvanější vlaky i tam, kde se někteří cestující (i já) před "narvaností" schovávali - v první třídě.
Registrierter Benutzer Mates 
22.04.2008 (8:09)  
at si s tim delaj co chtej :) po zdrazeni ze 4000 na 8500, tj krasnych 112,5% u 3 mesicni sitovky na junior... by me zajimalo kolik lidi si to jeste koupilo ... bez sitovky projezdim 2800kc za tri mesice ... takze na me prodelali, to me hreje ... skoda jen te pohodlnosti, nastoupit a odjed jak se zrovna hodilo.. ale priplacet si za to 5000kc to fakt ne :)
Registrierter Benutzer ja-va 
22.04.2008 (8:02)  
EightyFour: Jasně - když se zdraží je to špatně, když se zlevní je to špatně. Otázka - v kom je tedy chyba?!
Korrespondent oder ŽP Mitglied Martin Grill  mail  
22.04.2008 (7:12)  
Zrušení příplatku pro vlaky vyšší kvality, sleva jízdného pro první třídu...co bude další populistický krok, který odradí zájemce o kvalitnější cestování vlakem? Zrušení povinné rezervace do SC, a místenka tamtéž za symbolických 5 kč?
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko